Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne on siis vain levyjä lattialla kenkien alla, pitäisi pari lisää hommaa.Lupailit kuvia hiilikuitukenkätelineestä, mitä sille prokkikselle tapahtui?
Kyllä ne mimmit tuppaa kaikki jossain vaiheessa haluavan lapsia, mutta ainakin yhden olen aikaisemmin löytänyt, jolle se oli nou nou ja se oli todella iso helpotus. Lähipiirissä on kuitenkin pareja, joilla samat fiilikset, eli ei ikinä lapsia ja se on hyvä. Mutta mistäs sitä ikinä tietää noista naisista, tänään tätä ja huomenna tota. Mutta se on varmaa, että yhtään kakaraa en tähän maailmaan pukkaa, ei voisi vähempää kiinnostaa.Moro Maikel!
Ajattelin tuosta "en halua lapsia"-jutusta vielä höpistä...eli itellä ollu jo muutaman vuoden samanlaisia fiiliksiä. Yleensähän tätä katotaa vitun kieroon, koska "tietyssä iässä odotetaan tapahtuman tiettyjä juttuja".
Tämä voi olla tietty erillaista PK-seudulla, mutta itse olen Kainuusta lähtöisin jossa nämä "perinteet" elää hyvin vahvasti (varsinkin vanhemmilla ihmisillä)...eli on tavallaan kaava jonka mukaan elämä eletään (eli just esmes 30v:nä jos ei ole vielä perhettä/vakiintumista, niin se on joidenkin mielestä outoa).
Itse kysymys kilometrin mittaisen alustuksen jälk:
Toisaalta se ja sama kun ei enää siellä Kainuussa asu, mutta olen taas pohtinut sitä että kuinka moni nainen on valmis parisuhteeseen (pitkäkestoiseen) jos on tiedossa ettei mies halua lapsia?
Kun en kuitenkaan etsi mitään "pistotyöntö ja ravistus-juttuja", vaan pidempää suhdetta.
Miten itse koet tämän?onko se ollut ongelma, vai löytyykö sellaisia tyyppejä?Ei kuitenkaan ole mistään tapetin valitsemisesta kyse, vaan aika isosta asiasta...ainakin jos se on suhteen jatkumisen edellytys että lapsia hankitaan(olettaen että kaikki muu on ok).
Naisilla tietysti vielä biologinen kello naksuttaa, niin ettei voi lykätäkkään hirmu kauas harkinta aikaa:D
Omalta kohdaltani en osaa sanoa ettenkö koskaan haluaisi muksuja, mutta tosiaan muutamat viime vuodet tuo tunne on ollut hyvin vahva.
Lähinnä siksi että omien lapsien hankkiminen rajoittaa liikaa omia menoja, tavoitteita, aikaa,hermoja jne...enkä näe ympärilläni hirveästi onnellisia perheitä.
Melkein kaikki on koko ajan hermot tiukalla, tai heidän parisuhde on kuollut ja sitä pidetään lasten vuoksi enää kasassa...tms. Kuullostaa painajaiselta...
Poikkeuksiakin onneksi on lähipiirissä, mutta enivei.
Mulla on eno, jolla oli sama asenne nelikymppiseksi asti. Nyt jaloissa pöyrii kaks kakaraa ja kylläpä kummasti isin rooli maistuu ;)Mutta se on varmaa, että yhtään kakaraa en tähän maailmaan pukkaa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mikä vittu siinä on, että nää saatanan tuputtajat eivät ole hiljaa välillä? Meitä on ihmisiä, joita ei kakarat vain kiinnosta, tajuatko tämän yksinkertaisen lauseen? Mä en ole sun enon kanssa millään tavalla samanlainen, en sitten niin millään. Mulla on spontaani elämäntapa, varsinkin kaikessa pienessä. Mun duunit antaa periksi mennä miten ikinä lystään ja minä ne sitä vapautta tapa jollain vaahtosammuttimella. Sun enos on sun eno, mä olen mä.Mulla on eno, jolla oli sama asenne nelikymppiseksi asti. Nyt jaloissa pöyrii kaks kakaraa ja kylläpä kummasti isin rooli maistuu ;)
Luuletko tosissaan että minua kiinnostaa hankitko lapsia vaiko et? :hyvä:Mikä vittu siinä on, että nää saatanan tuputtajat eivät ole hiljaa välillä? Meitä on ihmisiä, joita ei kakarat vain kiinnosta, tajuatko tämän yksinkertaisen lauseen? Mä en ole sun enon kanssa millään tavalla samanlainen, en sitten niin millään. Mulla on spontaani elämäntapa, varsinkin kaikessa pienessä. Mun duunit antaa periksi mennä miten ikinä lystään ja minä ne sitä vapautta tapa jollain vaahtosammuttimella. Sun enos on sun eno, mä olen mä.
Enkä ole eka, joka ei vain halua kakaroita. Luuletko tosissaan että mua kiinnostaa pätkääkään sun enon elämä?Luuletko tosissaan että minua kiinnostaa hankitko lapsia vaiko et? :hyvä:
Toin vaan esille sen seikan että et olisi ensimmäinen lastenvastustaja joka vaihtaa kantansa.

Niin ja edelleen, moni on ollut sitä mieltä, ettei kersoja halua eikä niitä koskaan tehnyt.Pointti tais olla se että moni, niin moni on ollu sitä mieltä että ei koskaan penskoja mutta on tullut sitten kuitenkin ja mieli muuttunut![]()
Siellähän se pointti nyt sitten olikin.. Counterfeith sai kiinni siitä mitä ajoin takaa.Enkä ole eka, joka ei vain halua kakaroita. Luuletko tosissaan että mua kiinnostaa pätkääkään sun enon elämä?
Pointti tais olla se että moni, niin moni on ollu sitä mieltä että ei koskaan penskoja mutta on tullut sitten kuitenkin ja mieli muuttunut![]()
Eikä kukaan ole väittänytkään etteikö myös tämä ole mahdollista.Niin ja edelleen, moni on ollut sitä mieltä, ettei kersoja halua eikä niitä koskaan tehnyt.
Ja käännetään nyt sitten toisinpäin kun kerran mennään tähän perseilyyn. Moni on kakaroita tehnyt ja katunut tekoa niin maan helvetisti.
En mä ole ikinä haaveillut, enkä tule haaveilemaan, harkinnut olen, mutta tullut vakaasti siihen päätökseen, että ei saatana, hullujen hommaa.Ei siitä nyt kuitenkaan niin kauhean kauaa ole kun vielä lapsesta haaveilit, että ei sitä tiedä vaikka vielä tekisit "enot"
:DLuuletko tosissaan että mua kiinnostaa pätkääkään sun enon elämä?
Itseasiassa ei laisinkaan, kumma juttu. Teen kapeassa penassa isommilla, siinä 90kg sarjoissa.:D
Mites on Mike, onko penkkipunnerrushimot yhtään kasvanut treenien lomassa? En ole yllyttämässä penkkailuun, koska ymmärrän sen mukana tulevat kivut, mutta kysyn ihan mielenkiinnosta.
Olin tuossa syksymmällä yhden illan kunnon känässä, sittemmin en laisinkaan taas moneen aikaan. Nuorena tuli dokattua aika kovasti, varsinkin inttiaikaan.Millon Mike olet ollut viimeksi humalluspäissäsi?
Oletko ottanut nuorempana miten paljon mukia?