Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olikos Ronnie niinkään ryskääjä vaikka isoja painoja käyttikin?
Kyllähän se veteli aika rajulla temmolla kaikkia raskaita painoja. Ei mitään hirveetä kontrollia ollut. En nyt tiedä mitä porukka yrittää todistella, mutta päivänselvää se on, että jos ylipainoja liikutellaan tekniikan kustannuksella, niin se ei mitenkään kovin turvallista ole.

No sit ukot ovat kestäneet, suurin osa ei kestä ryskää, joku paikka pettää joskus...

Vaikka jotkut kestäisivätkin paremmin kuin toiset ei se silti tarkoita, että niitä kannattais apinoida. Varmaan onnellakin siinä osansa, miksei Branch ja Johnnie ole itteään enempi hajalle saaneet :D
Musta vähän tuntuu, että toi ryskääminenkin noilla johtuu osittain siitä, että kaverit haluaa ylläpitää sitä HC treenaaja mielikuvaa, eikä ego vain anna myöden tehdä kontrolloidummin niitä liikkeitä. Eihän se treeni tietenkään yhtä kovalta näyttäisi, kun tankoja ei enää pompauteltais, taljoja paukuteltais ja käsipainot lentelis kaaressa pitkin poikin lattioita voimasanojen saattelemina.

Kyllä se kontrollilla treenaaminen pitkällä tähtäimellä terveellisempää, ja oletettavasti tehokkaampaakin on. Ottaa vaikka hitaasti negatiivisen vaiheen, niin saa tuttia kasvamaan, ja malmin määrää pienenettyä, jos on liian vahva.

Ohan se raflaavaa tollai treenata, mutta vielä siistimpää kun on isoja painoja liikutellaan kontrollilla ja voimalla, eikä momentilla.

Levrone on tässä suhteessa aivan omaa luokkaansa. Ei antanut tippaakaan periksi rikkomalla tekniikkaa saadakseen enemmän metallia liikkeelle vaan jäätävän isoja kuormia käytti silti ja jokainen toisto oli 100% kontrolloitu ylhäältä alas ja alhaalta ylös.

Vaikka jotkut kestäisivätkin paremmin kuin toiset ei se silti tarkoita, että niitä kannattais apinoida. Varmaan onnellakin siinä osansa, miksei Branch ja Johnnie ole itteään enempi hajalle saaneet :D

Juuri näin. Mä en vaan itse ymmärrä tota voimaryskäämistä bodaustreenissä. Siinä vaan altistetaan itsensä aivan turhaan loukkaantumisriskeille. Se että joku +20v treenannut pro ryskää niin ei sitä nyt kenenkään kannata lähteä apinoimaan. Hirveän näköisestä ryskäämisestä huolimatta joku Räntsikin todennäköisesti saa ne toistot osumaan kohdelihakseen. Jotkut yksilöt nyt saattaa kestää sitä ryskäämistä pidempään kun taas jotkut on romuna samantien. Tää Jouko Aholan mave video on hyvä esimerkki hirveän näköisestä tekniikasta, mutta kuten itse sanoo että alaselkä on vahvempi ja tyyli sopii hänelle. Itse kun tekisin mavea vastaavalla kissanselällä niin varmaan 60kg riittäisi pamauttelemaan välilevyjä salin seinään.:D

Kohdasta 1:47 eteenpäin.

Rehellistä palautetta on youtuben kommenteissa joihin on pakko yhtyä.
Jostain se on vain aloitettava kaikkien eikä kukaan ole seppä syntyessään, tsemppiä!

Toi on sillai ikävä homma,että lauluääni ja sävelkorva on peritty ominaisuus jota ei kovin pitkälle pysty jalostamaan vaikka kuinka olisi tahtoa. Laulaa voi kuitenkin omaksi ilokseen vaikka kotisuihkussa tai karaokessa.

IMG_1481.webp
Miten on mahdollista saada tämmöinen nopeus wlanissa? Eikös siinä ole joku rajoite?

En ole aiemmin noin nopeaa wlan-yhteyttä nähnyt, mutta tekniikka muuttuu ja kaikki on nopeempaa jatkuvasti. Eipä enää lankanettiä tarvita kun 1,3 Gt/s kerran saa lanilla otettua.

Juuri näin. Mä en vaan itse ymmärrä tota voimaryskäämistä bodaustreenissä. Siinä vaan altistetaan itsensä aivan turhaan loukkaantumisriskeille. Se että joku +20v treenannut pro ryskää niin ei sitä nyt kenenkään kannata lähteä apinoimaan. Hirveän näköisestä ryskäämisestä huolimatta joku Räntsikin todennäköisesti saa ne toistot osumaan kohdelihakseen. Jotkut yksilöt nyt saattaa kestää sitä ryskäämistä pidempään kun taas jotkut on romuna samantien. Tää Jouko Aholan mave video on hyvä esimerkki hirveän näköisestä tekniikasta, mutta kuten itse sanoo että alaselkä on vahvempi ja tyyli sopii hänelle. Itse kun tekisin mavea vastaavalla kissanselällä niin varmaan 60kg riittäisi pamauttelemaan välilevyjä salin seinään.:D

Ikuisuusvääntö kyllä tämä, mutta jatketaan nyt kun sattui silmään sopivasti eilen Pakulskilta tullut video, jossa raapaisee kanssa aihetta:

Toi on sillai ikävä homma,että lauluääni ja sävelkorva on peritty ominaisuus jota ei kovin pitkälle pysty jalostamaan vaikka kuinka olisi tahtoa. Laulaa voi kuitenkin omaksi ilokseen vaikka kotisuihkussa tai karaokessa.
Sekä sävelkorvaa että äänenhallintaa voi kehittää kyllä harjoittelemalla huimasti, tosin se oma ominaissävy pysyy aina jossain määrin äänessä mukana.

Back
Ylös Bottom