Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Laittelin tuossa aikanaan youtube pätkän vincent van Goghista. Aluksi itsekkin luulin että leffa olisi tehty samalla rotoskooppitekniikalla kuin Scanner Darkly (kannattaa muuten katsoa). Tuo pätkä on kuitenkin tehty piirtämällä jokainen frame on maalattu öljyväreillä. Noin sata taiteilijaa on keskittynyt Goghin taiteeseen ja maalaanneet animaatioksi.

Mitä mieltä mike tost Wileniuksen uudesta Signature series sarjasta?
En aio katsoa ainuttakaan, eikä yksikään mene etusivulle. Ketju avataan kun pääsen himaan. Mä en halua nähdä kummankaan naamaa ikinä enää, olen aivan vitun täynnä sitä perseilyä.

Mikelle kiitokset kaikesta siitä matskusta mitä oot tänne meidän iloksi tuottanut. Harmittaa sun puolesta kun aina näyttää proggikset päättyvän enemmän tai vähemmän paskoilla fiiliksillä. Mutta siitä huolimatta jaksat aina puskea uutta materiaalia ja vielä erittäin laadukasta sellaista. Hattua en käytä,mutta lippis nousee päästä.

Peterille kans kiitosta wlogeista. Mukavanoloinen kaveri,kova työmies ja lahjakas bodari. Wlogeja oli loppuun asti mukava ja mielenkiintoinen seurata. Monista asioista ollaan lisäksi samaa mieltä logien perusteella. Paitsi siitä että "Kaveria ei jätetä". Siitä pitkä miinus.

On kyllä luetun ymmärtämisessä puutteita kaverilla, ensin haukut elämänkoululaiseks ja sitten bensalenkkariks jonka jälkeen väität että tietotekniikan tutkinto ei ole jostain syystä oikea tutkinto ? :oujee:
Kaverin sarkasmitutka värähtää yhtä helposti ku Peterin Gasp-verkkarien asukki Veeran vieressä. Jos et nyt siis tätäkään ymmärtänyt, niin opiskele tuplamaisteriksi!

Vittu tää jorgooos on aivan täys palikka. :D Mahtanee olla itse näitä elämänkoulun suuria lupauksia...
Best-Meme-Ever-13.jpg

En aio katsoa ainuttakaan, eikä yksikään mene etusivulle. Ketju avataan kun pääsen himaan. Mä en halua nähdä kummankaan naamaa ikinä enää, olen aivan vitun täynnä sitä perseilyä.

Ymmärrän sinun suuttumuksesi täysin, mutta jos kuitenkin yrittäisit edes ymmärtää? Ymmärrä että olet ihan täynnä tätä kaikkea paskaa mitä olet saanut osaksesi mutta Peter oli kutenkin se ystäväsi jonka kanssa teit monta vuotta yhteistyötä. Teitte yhdessä jotain sellaista jonka takia itse innostuin treenaamaan salilla. Seurasin teidän esimerkkiä ja löysin sen kipinän terveelliseen elämään. Tämän valituksen muuten voin sanoa ihan omalla nimellä jos vain haluat. Olen sitä mieltä että mitä sanot netissä sinun pitää myös pystyä sanomaan todellisessa elämässä :)

Mikelle kiitokset kaikesta siitä matskusta mitä oot tänne meidän iloksi tuottanut. Harmittaa sun puolesta kun aina näyttää proggikset päättyvän enemmän tai vähemmän paskoilla fiiliksillä. Mutta siitä huolimatta jaksat aina puskea uutta materiaalia ja vielä erittäin laadukasta sellaista. Hattua en käytä,mutta lippis nousee päästä.

Peterille kans kiitosta wlogeista. Mukavanoloinen kaveri,kova työmies ja lahjakas bodari. Wlogeja oli loppuun asti mukava ja mielenkiintoinen seurata. Monista asioista ollaan lisäksi samaa mieltä logien perusteella. Paitsi siitä että "Kaveria ei jätetä". Siitä pitkä miinus.
Thanks ja teen nyt enemmän matskua kuin koskaan ennen, mä en jää tuleen makaamaan. Rennen kanssa rintatreeni kuvattu. Lauantaina Pernellin kanssa stillikuvaukset. Maanantaiksi koitan saada Halmon kanssa käsitreenin, tiistaina Lauri ja Virtanen deltsitreenissä, keskiviikkona Markus selkätreenissä, torstaina varmaan sitten Kimmo Niemi jalkatreenissä. Kaikki videoidaan, että ei ainakaan pääse kukaan valittamaan ettei materiaalia tule.

Ihan kuriositeettina, onko myös sopimusten puolesta ok Fastille, että jätät heidän urheilijoiden tuottaman materiaalin pois etusivulta? Vai koskeeko mainos-sopimukset vain noita bannereita tjsp?

Tykkäsin itse Peterin videosta ja ideasta uudelle sarjaksi kovastikin.
Omaan korvaan vain hieman särähti se kun hän mainitsi moneenkin kertaan, että ammattilaiskuvaajan läsnäolo ja kalliilla laitteilla kuvaaminen toi omat haasteensa ja videot alkoi toistaa itseään 50 wlogin jälkeen. Myös että ne rajoitti tekemistä hyvin pitkälti. Mitä mieltä tästä Mike? Tuommoinen tunnelma ei kyllä videoilla välittynyt vaan enemmänkin päinvastoin..

Omaan korvaan vain hieman särähti se kun hän mainitsi moneenkin kertaan, että ammattilaiskuvaajan läsnäolo ja kalliilla laitteilla kuvaaminen toi omat haasteensa ja videot alkoi toistaa itseään 50 wlogin jälkeen. Myös että ne rajoitti tekemistä hyvin pitkälti. Mitä mieltä tästä Mike? Tuommoinen tunnelma ei kyllä videoilla välittynyt vaan enemmänkin päinvastoin..
Eiköhän nuo leitteistot ja muut olleet vaan Peterin meriselityksiä. Sanallakaan ei maininnut sitä miksi wlogit oikeasti loppuivat, Ja yhdessä ei treenata vaan sen takia, kun Mike treenaa eri salilla, no miksiköhän treenaa eri salilla... Vaikuttaa Peter vaan kiillottavan omaa kiiltokuvaansa. Ei jatkoon.

Ihan kuriositeettina, onko myös sopimusten puolesta ok Fastille, että jätät heidän urheilijoiden tuottaman materiaalin pois etusivulta? Vai koskeeko mainos-sopimukset vain noita bannereita tjsp?
FAST mainostanee pakkiksella lisäravinteita, ei urheilijoita.

FAST mainostanee pakkiksella lisäravinteita, ei urheilijoita.

Juu, tarkoitin urheilijoiden tuottamaa materiaalia, kuten tuossa postissa lukee - en itse urhelijoita. Vlogeissa ei mainostaminen ihan niin selkeää ole tietenkään. Ajatuksena tuntuisi vaan melko järkevälle, että mikäli pakkiksella voi mainostaa vain yhden lafkan tuotteita niin kaikki siihen liittyvä oheismateriaali saisi myös ns. kiihdytyskaistan.

MIke, kysymys: mitä tarkoitit sokereiden optimoinnlla triglyjen manipuloinnissa Kokon casessa?
Esim vehnä on triglyille epäedullista, samoin kaikki muu nopeampi sokeri, niitä tiputtelemalla ja veivaamaalla hitaammiksi, auttaa triglyjen laskemisessa. Mähän tein testin jättämällä kokonaan venhän pois melkein 10 viikoksi ja todellakin vaikutti huomattavasti triglyihin positiivisesti. En siis vehnää vetelee hirveemmin kuin tankkauksissa, pastaa tulee niin vähän päivässä.

Ne ymmärtää kyllä yskän vallan hyvin, olen asian selittänyt jo niille.

Tottakai kymmenien videoiden duunaaminen samassa ympäristössä alkaa toistamaan itseään ja se korostuu kun videoita on noin monta. Mutta kun katotaan yleinen läpileikkaus kotimaisista videoista, niin ei ne nyt niin variantteja ole, vaan melko samaa kaavaa kaikki. Jengi on pääosin autossa ja salilla kun video laulaa. Ja tottahan toki tommoinen kuvaaminen on treenistä pois, mutta kun sitä on kerran parissa viikossa, niin se ei merkitse mitään. Että ei kuvaaminen mitään haasteita tuonut kun videoiden tahti huolimatta määrästä, oli niin hidas temmoltaan. Ymmärtäisin jos jokainen treeni kuvattaisiin videolle.

Eiköhän nuo leitteistot ja muut olleet vaan Peterin meriselityksiä. Sanallakaan ei maininnut sitä miksi wlogit oikeasti loppuivat, Ja yhdessä ei treenata vaan sen takia, kun Mike treenaa eri salilla, no miksiköhän treenaa eri salilla... Vaikuttaa Peter vaan kiillottavan omaa kiiltokuvaansa. Ei jatkoon.
Ei se kyllä noin mene, mä olisin jatkanut treenaamista jos se olisi prioriteetti, se kun ei ollut ja mulle on tätä väittämää vastaan esittää koska tahansa fakta tekstiviestinä jossa tämä selkestä ilmoitetaan mulle.

Back
Ylös Bottom