Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Noin yleisellä tasolla vain sellainen huomio, että vaikka olisi 10 tutkintoa niin se työpaikka pitää silti itse hankkia herättämällä potentiaalisen työnantajan mielenkiinto. Monelle tulee opiskelujen jälkeen yllätyksenä se ettei tie työelämään ole kuitenkaan varma hyvilläkään papereilla. Moni on joutunut tinkimään paljonkin opiskeluaikaisista tavoitteistaan - hyviä työpaikkoja kun on paljon vähemmän kuin niiden kelpoisuusvaatimukset täyttäviä hakijoita. Opintojen puute toki sulkee pois monia mahdollisuuksia, mutta opinnot eivät sinänsä takaa kenellekään mitään.
Juuri näin, ei ne paperit vaan se taito. Näin ainakin IT-alalla ihan olleessa työelämässä.

@Mike Mites se joku viisas olikaan sanonut: "Aina on joku läski vinkumassa".

Teetpä mitä teet, mutta jos oot esillä niin aina joku vinkuu. Ja jos satut vielä menestymään urheilussa tai muuten vaan liiketoiminnassa niin sitten sitä vasta vingutaan.

Se on tätä nettiaikaa. Kukaan ei vingu face to face.

#livehaaste
Te boudarit ootte niin pelottavia ettei uskalla tulla juttelemaan! Mutta veikkaanpa että tuskinpa kauheasti paskaa saa livenä niskaan esim Niilo22 tai Pasi Viherahokaan.

Ei täältä netistä saa eikä voi vetää johtopäätöksiä suoraan minkälainen joku on.
Oot aivan oikees. Ja sen takii just kysyinkin et missä suhun vois törmätä. Tiiän et me ei nyt mitää treffejä sovita, mut silti ja kiitos et poistit sen poliisi tv kommentin. Ja allanille terveisii toiv teet matskuu meijän vähemmistöjenki kaa (kuten allan) ja ei meitä paljoo alalla oo tiiän. :D. Mut mä haluisin nähä sut joskus ku tiiän et oot oikeesti hyvä mies. Ja allulle terv, havaa näytä niille :)

Te boudarit ootte niin pelottavia ettei uskalla tulla juttelemaan! Mutta veikkaanpa että tuskinpa kauheasti paskaa saa livenä niskaan esim Niilo22 tai Pasi Viherahokaan.
Sitäpä minäkin, että tämä nettiaika on sinänsä kummallinen, että mitä tahansa voidaan sanoa lankojen välityksellä. Ei ole yleensä miestä sanoa samaa kasvotusten. Miksi sitten sitä paskaa suolletaan netin kautta, antaako se jotakin tyydytystä kirjoittajalle? Eikös siinä kuitenkin yritetä saada toinen jotenkin vittuuntumaan tai huonolle mielelle, niin kasvotustenhan se onnistuisi vielä paremmin?

Minä en helevetti ilkeis olla semmonen. Miettikää ku henkilöllisyys paljastuisi, kun olet jotain paskaa lässyttänyt jollekin. Ja sitten jos ei uskaltaisi sanoa samaa kasvotusten, niin voi perkele sitä häpeän määrää.

Niin ja ylilaudallehan tämäkin varmasti menee, terveisiä vaan sinnekin ja #livehaaste teillekin :D

Mä en kyllä pitäis minään juttuna sitä että uskalletaanko tehdä omalla nimellä ja naamalla. Katsokaa vaikka mitä paskaa kansanedustajista kaduntallaajiin jengi suoltaa nykyisin nettiin. Suurempi kysymys on mielestäni se, että miten yksi ihminen voi herättää niin paljon intohimoja. Ihan tieteen nimissä kiinnostaa. Pitäis tehdä sosiologinen tutkimus Mikestä.

Sitäpä minäkin, että tämä nettiaika on sinänsä kummallinen, että mitä tahansa voidaan sanoa lankojen välityksellä. Ei ole yleensä miestä sanoa samaa kasvotusten. Miksi sitten sitä paskaa suolletaan netin kautta, antaako se jotakin tyydytystä kirjoittajalle? Eikös siinä kuitenkin yritetä saada toinen jotenkin vittuuntumaan tai huonolle mielelle, niin kasvotustenhan se onnistuisi vielä paremmin?

Minä en helevetti ilkeis olla semmonen. Miettikää ku henkilöllisyys paljastuisi, kun olet jotain paskaa lässyttänyt jollekin. Ja sitten jos ei uskaltaisi sanoa samaa kasvotusten, niin voi perkele sitä häpeän määrää.

Niin ja ylilaudallehan tämäkin varmasti menee, terveisiä vaan sinnekin ja #livehaaste teillekin :D
Paljonko oot Mikko pitkä? Yllätyin kun viime Fitness classikissa tulin kättä paiskaamaan niin äijällähän on mittaa ihan pirusti.

Mitä mieltä Tomi Kokon ohjelmasta? Mikko? Mike? Kaikki jotka ymmärtää asiasta jotakin, ja tietty nekin jotka ei ymmärrä on jotain mieltä, esim minä :D

Mitä mieltä Tomi Kokon ohjelmasta? Mikko? Mike? Kaikki jotka ymmärtää asiasta jotakin, ja tietty nekin jotka ei ymmärrä on jotain mieltä, esim minä :D
Se oli melkoisen selvä agenda, eikä se ollut kovinkaan objektiivinen. Kaikista tärkein juttu, kolesterolit parani todella hyvin kuukauden aikana. Kaverin olisi vain vähän pitänyt optimoida sitä, mutta tää labrakaveri oli niin kujalla ettei tajunnut laisinkaan miten tärkeät kolesterolit ihmiselle on ja se, että ne parani merkittävästi ajanjaksossa. Triglyt olisi saanut kuosiin sokereita optimoimalla, HDL nousi, LDL laski. Ja nää ohitti sen tosta vain. Koko homman pointti oli dissata ruokaympyrää, mutta miksi edes sitten laittaa ohjelmaan näkyville koleja kun pässikin näkee miten ne meni todella hyvään suuntaan.

Nuo triglyt ym on juuri niitä mistä sanoin että en ymmärrä :D.. itseäni jäi kuitenkin häiritsemään tuo liika ruokaympyrän mollaaminen ja se kuinka paska olo hänelle siitä sitten tuli.. 8kg painon nousua 1kk aikana?? käsittääkseni se että syöt vähemmän kuin kulutat niin rasvaa palaa ja toisinpäin on aika kiistämätön fakta edelleenkin.. Missähän kohtaa ruokasuosituksissa kerrotaan että syö Tomi nyt enemmän kuin kulutat? Mitään tiettyä energia määrää en niistä suosituksista löytänyt paljonko pitäisi syödä vaan niissäkin oli kerrottu että kokonaismäärä riippuu täysin yksilöstä, liikunnasta, aineenvaihdunnasta ym. Niin pakkoko tämän Tomin oli sitten vetää sitä ruokaa niin paljon että läskiä tulee 100g/pvä ja väsyttää yhtenään.. ja verensokerien heittely? Eikö personal rainerin pitäis osata jakaa ne päivän ruuat sillain että se verensokeri ei laidasta laitaan menisi..ja vielä kirsikka kakun päälle, sain ainakin kuvan että Tomin mielestä tämä suomalaisten ylipaino ym sairaudet johtuu siitä ruokaympyrästä, kyllä itse ainakin lähtisin vikaa etsimään liikunnan puutteesta, alkoholista, pikaruuista ym.. en minä ainakaan tunne ensimmäistäkään huonovointista ja lihavaa ihmistä joka syö tuon ympyrän mukaan.. muuten aiheena tuo esim voi vs margariini on asia mitä mielestäni tapetille voi nostaa ja tutkia (itse syön voita ja ihan maun takia), mutta tämä ohjelma menetti mun silmissä täysin merkityksensä yliampuvuuden johdosta, juhannuksena varmaan loppuu voi kaupasta ja maidot menee vanhaksi hyllyillä kun pöhlöt noikin kaikki jutut ottaa liian tosissaan.. nämä vain tälläisen tavan tallaajan mietteitä, saa korjata :D

En tiedä, mutta sen tiedän, että vaikea keksiä mitään säälittävämpää kuin tuplatutkinto. Ammattiopinnoissa sen vielä nielee, mutta akateemisella tasolla erittäin kiusallista yrittää katsoa vakavalla naamalla tuplamaistereita, joilla järjestäen on pätkätöitä ja kahden tonnin kuukausibrutto.

Ai tuplamaisteri säälittävää? Onpahan taas melkoista yleistystä, että pätkätöitä ja kahden tonnin kuukausibruttopalkka on kaikilla. Ovatko tohtoritkin säälittäviä, kun ovat väitöskirjankin menneet kirjoittamaan? ;) Itse ainakin tiedän olevani ennen neljääkymppiä tuplamaisteri ja en usko edes nykyisen tutkinnon puolesta päätyväni paskalle palkka pätkätöihin.

On tapoja dissata ihmistä netissä. Suurin osa näistä dissaajista, tai kutsuttaisko niitä nyt hatereiksi, eivät nää vaivaa, vaan jäävät tasolle "Aikuinen mies, lippis päässä, aina bannaamassa". Tämä taas yritti erilaista lähestymistapaa, joka ontuu sitten koomisuudessaan joka tapauksessa.

#somekuninkaallinen on pelkkä inside läppä, joita pariskunnilla on millloin milläkin tavalla netissä. Mehän on mietitty ottaa vielä semmoinen todella kuiva potretti mitä esim Brittien kuninkaallisista otetaan, mitalit releissä korvattais vain some-logoilla.

Sit jos mietittäis, että mä olisin tommoinen tuplamaisterin kuvaileva ihminen, niin mitä sitten? Olen työllistänyt itseni, saanut mukavan tulotason ja hyvin vapaat työajat ja ressittömän elämän. Enkö ole silloin edennyt juuri oikein ja mitä sitten vaikka olisi traumoja lapsuudesta, olisiko se parempi, ettei olisi traumoja ja hinkkaisin peruskaavalla 08-16 duunia ja ryyppäisin viikonloput. Eikö se ole kuitenkin kaikista tärkeintä, että yksilö saa elämästään miellyttävää tavalla tai toisella jos ei teot satuta muita? En ole muiden kustannuksella edennyt kuitenkaan.
Asiallinen vastaus, näitä lisää Mike!

@Mike Mites se joku viisas olikaan sanonut: "Aina on joku läski vinkumassa".

Teetpä mitä teet, mutta jos oot esillä niin aina joku vinkuu. Ja jos satut vielä menestymään urheilussa tai muuten vaan liiketoiminnassa niin sitten sitä vasta vingutaan.

Se on tätä nettiaikaa. Kukaan ei vingu face to face.

#livehaaste
hahah ovaskainen hakee myllyy

Back
Ylös Bottom