Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tässä yks

[E] ja kansio.

On noissa kyllä aika pirusti yhteläisyyttä vaikka heikompia ovatkin.

Liitteet

• 86413473.webp
    86413473.webp
    80,8 KB · Katsottu: 1 006
  • 88383.webp
    88383.webp
    48,2 KB · Katsottu: 1 117
Kolmea ekaa varmaan tarkotat, ei noissa muissa ole mitään samaa. Clarity vedetty tappiin ja sen jälkeen kikkailtu high passilla.

Propaani hei! Sun pitää bodaa vähemmän, että mahdut paitoihin.;)

En mä bodaakaan, pidän vaan niin paljon paitoja päällä että jengi luulee mua bodariks :D . Ja kaiken lisäks mä käytän olkatoppauksia.

LOL, jos ison päälle sen haluaa niin jonkun muun kannattaa laittaa se päälle. Veikkaan, että se voi olla sinulle tiukahko. Tää uus on pikkasen napakampi kun vanha. EI missään nimessä mikään mallia lökäpöksyhousutjapaidatroikkuupolvissa.

e.kuvan otto menee huomiselle jos sen haluut, oon töissä ja huppari on kotona.

e2, xxl on koko.

Laita kuva.

Eiköhän sulla ole tuolla pakkiksen galleriassa näyttöä tarpeeksi, että duunia on tehty ja saatu paljon aikaan.:thumbs:

Onks mun kuvia jossain galleriassa :eek: ?

Voi vitun ESA, meikä tulee Mike hirttään sut mulkusta kattoon:dance2:
Älä ala meikälle, voi vitun esa, älä yhtään kuvittele liikoja, Meikä tulee ja ottaa sulta suihin !!!!:rock:

Vitun ruipelo:hyvä:
Big Meis is the motherfucking king of pakkotoisto.com!!!!

ja bannit ei meikää pelota sitten, et turha tulla uhoo siten siihen kate, YYYYeeeHHHHHaaHHH

Ain't nothing but a KYRPÄ!!! ime Mike meikän lekkeriä!!!:whip:
:dance2:

Back
Ylös Bottom