Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Todella hienoja noi sun kyykyt, harvoin näkee yhtä hienolla tekniikalla tehtyjä. Harva edes pääsee tohon ala-asentoon.

Tää muuten sopis spinoffien soundtrackiksi.:D

No niin ostellaampas Strike tiimin paitoja sitten siihen malliin, että saadaan mike epsanjaan kuvaamaan tai sitten ei ostella vaan kerätään kohlehti. on nää pojat sen verran meitä auttaneet videoitten kautta!

No niin ostellaampas Strike tiimin paitoja sitten siihen malliin, että saadaan mike epsanjaan kuvaamaan tai sitten ei ostella vaan kerätään kohlehti. on nää pojat sen verran meitä auttaneet videoitten kautta!
Ei se nyt siitä hillosta ole kiinni, vaan että ihan tolkuton vaiva parin Wlogin eteen, joku raja pitää olla kun muutenkin matskua tulee kamalaa vauhtia.

Olen kokeillut aikanaan kun vielä alkoholiakin tuli käytettyä. Käytin sekaisin ja yksin. Laillistamista en kannata, koska osa alkoholittomista voisi siirtyä siihen juuri koska eivät vain pidä alkoholista ja sen sivuvaikutuksista. Kannabiksesta ei tule darraa, mutta sillä on taas omat huonot puolensa aivokemialle. Alkoholia pidän haitallisempana, mutta ei kannabiskaan mitään anabolista tavaraa ihmiselle ole. Kannabiksen laillistamista kannattaisin vain jos sillä korvattaisiin esim raaka viina kokonaan. Alkoholia en tosiaankaan enää käytä tippaakaan, ei kiinnosta, en ole mikään abolutisti kuitenkaan.

Katabolista tavaraa on kannabis, joten en hirveemmin polttelis vaikka ei kaloreita tulekaan. Muutenkin tuntuu lähinnä vain selittelyltä sille, että haluaa manipuloida omaa todellisuuttaan.

Oletko sitä mieltä, että kannabiksen käyttäjiä pitäisi rikollistaa, eli rankaista? Onko siis nykytilanne positiivinen mielestäsi?

Mihis sarjaan Peter on menossa noissa kansainvälisissä kisoissa? Onks siellä -90kg ja raskas vai alle satkut ja raskas ja jos on alle satku niin meinaatteko vedättää painon niihin rajoihin?

Oletko sitä mieltä, että kannabiksen käyttäjiä pitäisi rikollistaa, eli rankaista? Onko siis nykytilanne positiivinen mielestäsi?
Mun mielestä ei käyttörikosta.

Mihis sarjaan Peter on menossa noissa kansainvälisissä kisoissa? Onks siellä -90kg ja raskas vai alle satkut ja raskas ja jos on alle satku niin meinaatteko vedättää painon niihin rajoihin?
Yli 100.

Niasiinia nappailen gramman päivittäin kun sillä on hullun positiiviset vaikutukset kolesteroliin. Sillä tulee tommoinen hassu hot-flush efekti alta puolen tunnin. Melkoisen friikki olo siitä tulee, mutta vaaratonta.

Screen Shot 2016-04-21 at 23.19.09.webp

Maksimiannos tolle niasiinille päivässä tais olla jotain 12 mg per painokilo, tosin eiköhän Mike myös niitä veriarvoja tarkkaile tarpeeksi usein.

Voihan ne geneettisesti olla hyvät, mutta sitten taas, olen aina koko treeniurani perustanut rintatreenin täysin punnerruksiin ja supistavat käännöt ovat olleet täysin vain pumppaavia satunnaisia sarjoja. Esim flyesit kässäreillä voidaan varmaan laskea sarjoissa kahdella kädellä mulla kokonaan 20 vuoden ajalta.

Ja on punnerruksia ja on punnerruksia. Voi punnertaa tehokkaasti ja voi punnertaa päin helvettiä ja valitettavasti mitä olen katsellut salilla kun salilla, niin punnerrukset tehdään aika usein huonolla tekniikalla. Jos punnerrus tehdään oikein, saadaan enemmän romua ylös ja paremmin rinta aktivoitua, joten ei ole mitään järkeä pukkaa sitä olkapäillä ja ojentajilla.

Back
Ylös Bottom