Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kierto on rinta-olkapäät, selkä, kädet, jalat, lepo ja sitten alusta.

Treeni on ollut hyvin paljon wlog - tyyppistä, triploja, erilaisia komboja, paljon toistoja kuvaa hyvin. Satunnaisesti myös raskaammin suoria sarjoja mutta harvemmin.

Treenin aikana kyllä paine on aina hirveä ekoista sarjoista lähtien noilla kombinaatioilla. Mutta tuntuvat kyllä palautuvan todella hyvin, seuraavana päivänä tuntuvat aina vain "hakatulta".

Pitäisikö ottaa ylimääräisiä treenejä niille? Vai kokeilla jopa tuplatreenausta?
Ota pumppipäivät mukaan käsille. Rintatreenin perään teet 200 toistoa ojentajia kevyillä painoilla hakien sinne vain kovan paineen. Selkpäivänä sama hauiksille.

Katsottuani Miken Poselandin haastattelun ja mitä nyt aikaisemmin olen seurannut täällä netissä, niin Mike uskaltaa elää omaa elämäänsä, johon kaikki meistä ei kykene. Meillä on yksi elämä ja on hienoa kun uskaltaa elää sitä täysillä ja pyrkien nauttimaan siitä mahdollisimman paljon. Siinä on myös minulla vielä oppimista, vaikka "vuosikilometrejä" on kertynyt enemmän kuin Mikellä. Luulin Alonan tapaan Mikea joitakin vuosia nuoremmaksi ulkoisen statuksen perusteella. Kiitos Mike kun suostuit Alonan haastateltavaksi!!! :)

Jäänyt sellanen kuva että usein noita kippoja tai kuppeja kattelet niin ootko perehtynyt Mizun mallistoihin? Laadukkaita tuotteita mutta en tiedä sopiiko sun käyttötarkoitukseen http://mizulife.com/collections/all-products
Thanks tästä, hienoja on.
Pitääpä joku tilata.

Saman tyylisiä Sigg pulloja mulla on jo yksi. Noissa Mizuissa komeemmat printit, ja sieltähän voi myös customin tilata. :D Tosin hintaa varmaan vähän korkeampi. http://www.mizulife.eu/Custom-1

Sorry Mike tätä on varmaankin jo kysytty, mutta olet ainakin sanonut, että et halua myydä sinun vanhaa iphone 6, mutta haluatko pitää itselläsi myös tätä vanhemmat mallit esim. 5s:n?

Sorry Mike tätä on varmaankin jo kysytty, mutta olet ainakin sanonut, että et halua myydä sinun vanhaa iphone 6, mutta haluatko pitää itselläsi myös tätä vanhemmat mallit esim. 5s:n?
Mulla on yksi semmoinen, mutta siinä on joku härö ruudussa, muuten ok.

Ootko Mike käynyt koskaan USA:ssa? Mikä on ylipäätään mielipide Yhdistyneistä Amerikan Valloista?
En ole käynyt kun ei sen kummemmin kiinnosta se maa. Kyllähän se melkoinen luokan pahis on, semmoinen vähän tyhmä kovistelija.

Onko mikellä tiedossa enjuicelle mitään alekoodia?
Pakkis89 5% alea.

Mites pakkotoistolla menee? Onko kasvua kävijämäärissä ja jäsenissä vielä tapahtunut?
Pitää odotella kesään, että menee vuosi ympäri Xenforon kanssa, vBulletinin kävijämääriin aivan hirvee ero alaspäin ja se ilmeni seuraavana päivänä vaihdosta ja pysyi semmoisena. Alaspäin siitä ei ole mennyt, vaan samanlaista kehitystä kuin aikaisemmin.

Onko Mike noissa sun vapottelu vehkeissä nämä tankin vuotanut ? Itellä subtankki tihkuttaa nestettä ilmareijistä niin ois hakusessa tankki mikä ei vuotaisi???

Oisko vinkkiä ?

Onko Mike noissa sun vapottelu vehkeissä nämä tankin vuotanut ? Itellä subtankki tihkuttaa nestettä ilmareijistä niin ois hakusessa tankki mikä ei vuotaisi???

Oisko vinkkiä ?
Mulla ei subi vuoda, eikä muutkaan tankit. Liekö sulla rikki ne tiivisterenkaat tai huonosti paikallaan.

Sain eilen Aspiren Cleiton ja tähän saakka paras tankki. Kerrankin täyttö on sotkutonta, helppoa ja nopeaa.

Mistä löytyy se youtube-pätkä jossa Mike ja Wilenius veivaa t-tankosoutua ja taustalla soi before the dawnin pitch-black universe?

E. Samoin oon hukannut ne Miken vanhat VHS-treenivideot ?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom