No mutta, kaverisi on varmasti päässyt jo pois. Eikun kimpassa treenaamaan!mun hyvä treenikaveri joutui taposta linnaan tossa 15 vuotta sitten ja vitutti aivan saatanasti, kun meni hyvät yhteistreenit pilalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta, kaverisi on varmasti päässyt jo pois. Eikun kimpassa treenaamaan!mun hyvä treenikaveri joutui taposta linnaan tossa 15 vuotta sitten ja vitutti aivan saatanasti, kun meni hyvät yhteistreenit pilalle.
Onko taas paha olo? Ota burana, jos vaikka helpottais. Ja kuka sua potkis salilta ulos kun sä riuku et edes salilla käy. Sä istut himassa koneella ja runkkaat F5:sta ja postaat kaikki mun sanomiset ylilaudalle. Joten painu huora sinne itkemään.Nyyh nyyh. Mayors sitä ja tätä. Luulis neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä, että jonkinasteiset käytössäännöt olis jo hallussa. Muo ei oo koskaan potkittu ainakaan salilta, enkä käy sieltä etsimässä mitään tanssipareja kaupan pihalle. Jos haluu ottaa kontaktia niin kamppailusali on varmaan sit se oikea paikka. Nii ja koska se Peter avaa sen sanaisen arkkunsa aiheen tiimoilta?
Onpa vaan hyvinkin omituista, kun Mayorsilla puheittesi mukaan kaikki on niin perseestä, mutta ette kuitenkaan aikaisemmin vaihtaneet salia ennen kuin banaani iski Peteriin.Ja tuolla lienee kaikki aina kunnossa, eikä niinkuin Mayorilla, jossa luomumunien myynti hipeille on tärkeempää mitä laitteiden korjaaminen, edes suorien taljan tikkujen hommaaminen on salille täysin ylivoimainen tehtävä.
Tuolta GB:ltä löytyy onneksi kamppailupuoli, missä pääsee sitten purkamaan tunteita, jos sattuu jokin laite olemaan joskus rikki tai muuten vain kiristää.Jos haluu ottaa kontaktia niin kamppailusali on varmaan sit se oikea paikka
Ei löydy, vaan ne siirtyi Itään. Siellä on enää punttisali.Tuolta GB:ltä löytyy onneksi kamppailupuoli, missä pääsee sitten purkamaan tunteita, jos sattuu jokin laite olemaan joskus rikki tai muuten vain kiristää.
No että ylipäätänsä noin kävi, syistä välittämättä. On mukava kaveri. Mä en ole sellainen kuin te, että olette ikionnellisia toisten epäonnesta. Mä harmittelen sitä, että Antin piti mennä sössimään ja kävi sitten noin. Mä en nauti kun jollain menee huonosti, te taas elätte siitä.
Olet hölmö pieni mies. Ja minä säälin sinua.Siis kaveri mahdollisesti raiskaa alaikäisiä mopotyttöjä ja sä olet pahoillasi tämän raiskaajan puolesta. Mmmkay...
Siis kaveri mahdollisesti raiskaa alaikäisiä mopotyttöjä ja sä olet pahoillasi tämän raiskaajan puolesta. Mmmkay...
Jotain olen katsonut ja ihan mielenkiintoista kiesiä.Oletko Mike ehtinyt seurata Frankfurtin autonäyttelyn antia tässä viimepäivien tohinassa?
En ole maistanut, enkä nyt tiedä haluaisinko suuveden makuista vapoa :DTuli tossa postissa Liquan Two mints nestettä, ootko Mike maistanu ? Aika raikkaan olosta tavaraa, melkein kun suuvettä ottais.
Thanks, hyvä ettei nyt ole vain negatiivista.Kuulepas Mike. Ettei menis koko aika kritiikin annoksi niin.. WLOGit on kyllä mainio oivallus. Kiitos siitä.
Millais te olette selkää tehneet. ns. raskailla liikkeillä toisto määrä pienempi vai pyrittekö ko. liikkeissä tekemään mahd. paljon toistoja. ie. kulmasoutu toistot 10 -> vai 6 - 10 ? Tarkoitan tietenkin päivän ensimmäistä treeniä..
Peace and love
Juu zekkasin. Bisnes on bisnestä ja toki ymmärrän, että nykyään salit on kaupallisia ja siellä pitää vähän miettiä kaikkia asiakkaita. Mut Mayorin tapauksessa kaupallisuus ei oikein tule kyseeseen. Se on RY eikä se voi tuottaa voittoa. Mutta kaikkien miellyttämiseen pyrkiminen missä tahansa on tuhoon tuomittu tie. Aina joku kuitenkin valittaa. Jos kaikki on täydellistä, valittaa joku siitäkin.Moro Mike, kts peterin ketju, laitoin sinne vähän asiaa sullekin ; ) ja Voimia päivään!