Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No että ylipäätänsä noin kävi, syistä välittämättä. On mukava kaveri. Mä en ole sellainen kuin te, että olette ikionnellisia toisten epäonnesta. Mä harmittelen sitä, että Antin piti mennä sössimään ja kävi sitten noin. Mä en nauti kun jollain menee huonosti, te taas elätte siitä.

Jännä, että tästä tuli tyylii suurempi tuomio kun mustan miehen puskaraiskauksesta keskimäärin. Jokainen voi miettiä, kumpi tuottaa suurempaa tuskaa.

FUCK YEAH, normaalia meininkiä taas ja saan jakaa taas jotain kokemustani treenaamisestakin tänne, ettei hirveetä vääntöö kokoajan.

Mitäs hessu diggailee märistä syksy ilmoista tai yleensä talvesta?
En ole siltä kysynyt, mutta tänään taas käytiin parturissa ja minä en tykkää kun heti tulee vettä ja pesty ja tuunattu turkki menee sekaisin. Teen siis näillä vesisateilla todella lyhyitä lenkkejä Hessun kanssa.

12009826_10153631913577241_2327491963928888090_n.webp

Kuinka pitkään meinaat jatkaa dieettiä ? Onko joku tietty paino, vai mennäänkö niin kauan eteenpäin kun paino tippuu ja kondis näyttää hyvältä ?
Tätä varsinaista dieettiä vedän Expoon asti ja sitten jatkan tällä samalla kaavalla, eli hiilarit sinne missä niitä tarttee ja katon voinko nostaa niitä sitten vielä. Nyt menee kovaa vauhtia kunto eteenpäin, kiristyy hyvin nyt.

Miltä tuntuu King's Fall raid? Nappaako muuten lisäri? Hittokun alko tökkimään edellisen lisärin puolesta niin paljon että en tiedä uskaltaako sitä kokeilla uudestaan o_O
Mä kyllästyin ihan totaalisesti Destinyyn kun lisärissä taas samaa hinkkaamista, samoja mappeja, samoja vihuja ja lootit samaa paskaa mitä on jo. Ei jaksa enää. Ajanhaaskausta, NHL 16 nyt pakkiksen tiimin kanssa pelissä. Paljon siistimpää. Destiny tappaa aivot.

Joku aika takaperin postasit tänne tällähetkellä noudattamasi ruokavalion, jossa hiilarit ajoitettiin treeni(en) ympärille. Miltä on tuntunut tuollainen treeni(en) lähellä tapahtuvaa ravitsemusta lukuunottamatta vhh-dieetti? Tuplatreenit ja sunkin tapauksessa aikamoinen lihasmassa käyttää konetta kuitenkin aika kovilla kierroksilla treenien ulkopuolellakin.
Tää on ollut melkoista totuttelua, koska en ole tottunut olemaan pidempiä aikoja ilman hiilaria ja kakkostreenin jälkeen seuraavat hiilarit tulee seuraavan päivän treenissä. Olo on melko kusinen noissa ei-hiilariväleissä, mutta siihen tottunee ajan kanssa. Ajattelin maksimoida kurjuutta ja droppaa hiilareita kakkostreenistä.

Eikös Mike tee kumminkin vetoja räkistä. Mavessakin juuri loppuveto lähtien polven alapuolelta on se joka selkään ottaa. Aika vastavat liikkeet sen osalta. Enkä tarkoita tällä sitä etteikö paksuutta muilla liikkeillä saisi aikaiseksi.
En juurikaan tee räkkivetoja, en pidä siitä liikkeestä. Selälle on niin paljon parempia paksuntavia liikkeitä kuin maastaveto, että pidän sitä bodauksessa täysin turhana liikkeenä. Kulmasoutu, leveet alataljat jne.

Mike

Onko käyny koskaan ku oot ollu kisoja kuvaamassa et yleisö tai joku henkilö on totaalisesti häirinny kuvaamista
Heilunu esim kameran edessä tms ?
Eipä ole kukaan tullut häiritsemään, mitä nyt Expossa Team Andron hinaajat, ovat kuin maailmanomistajia, snadisti ärsyttävää. Ja kun niiden kuvia ei kato kukaan, muutama kymmenen kuvaa avataan Expo galleriassa niillä, niin mietinkin mitä ne sinne edes otetaan kuvaamaan ja viemään 3 kuvauspaikkaa. Yksi kuvaa ja kaksi laittaa nettiin ja kaivaa nenäänsä. Sit ne virittää siihen kaikki videokamerat, läppärit, perseen alle tyynyt, että en istuis siinä takana, siitä ei meinaan nää mitään.

Tsemppiä mike kaiken paskan kanssa, mitä tällä hetkellä on liikkeellä!

Ootko mitäs mieltä treenistä, missä tehdään volyymiä viikko ja sen jälkeen voimaa viikko? Järkeä vai ei?
Toi kannattaa melkein koittaa, mutta toihan on yksi suositeltava tapa treenata, en nyt muista mikä ton sydeemin nimi oli.

Ihan mielenkiinnosta vaan että minkäs takia mavessa tuo on se kohta joka ottaa selkään? Polven kohdalla selkä on kovemmilla kuin lattiasta irrotessa?
Joo taitaapa se lähtö ja keskikohta eniten putkiin ottaa... Itse oon jättänyt viimeisen vuoden aikana vedon tosi vähälle ja huamannut että bodaukseen se ei kuulu. Itsellä lähtenyt selkä kasvamaan ja vedossa nyt ei sinne mitään tuntumaa/pumppia saa ja lisäksi sen jälkeen on niin väsyksissä että ei sitä jaksa kunnolla enää tajoja ym. kunnolla tehdä.

Joo taitaapa se lähtö ja keskikohta eniten putkiin ottaa... Itse oon jättänyt viimeisen vuoden aikana vedon tosi vähälle ja huamannut että bodaukseen se ei kuulu. Itsellä lähtenyt selkä kasvamaan ja vedossa nyt ei sinne mitään tuntumaa/pumppia saa ja lisäksi sen jälkeen on niin väsyksissä että ei sitä jaksa kunnolla enää tajoja ym. kunnolla tehdä.
Kyllä, maastaveto on koko kropan liike, ei hirveän keskittävä. Siinä on liikaa collateral damagea kun selkää treenataan. Mutta toki ihan treeniuran alussa ottaisin sen valikoimaan tuomaan yleisvoimaa.

Melkeinpä tän ketjun voisi jo nimetä uudelleen, vaikkapa "Mike, Peter ja kaikki maailman muutkin pahuudet". :p. Että jotkut jaksaa.

Huomas muuten Miken kuvasta, että kyllä sitä paksuutta saa selkään ihan ilman maastavetoakin, kun siitäkin aina puhutaan...
Joo, sen selkäkuvan kyllä kehtaisi postata vähän tarkempanakin.

Niin olet. Jos sulla olisi vaikka kaveri, joka stten vuosien jälkeen menisi ja tappaisi jonkun, niin suako ei harmittaisi se sitten?
Riippuu toki tilanteesta, eräs ystäväni tappoi puolfaijansa jokunen vuosi sitten jouluna.. :) Eiköhän me kavereita olla vieläkin, kunhan linnasta pääsee. Kyseisen kaverin kanssa tuskin ryyppäämään kuitenkaan enää lähde.

Mike mikäs oli vaikutelma gbgymistä? Sehän onkin pjoottorin vanha "kotisali". Oman kokemuksen mukaan ehkä kuitenkin paremmin voimanostoon kuin bodaukseen sopiva sali. Erittäin mukava sali ja kävisin vieläkin ellen asuisi nykyään toisella puolella pk-seutua.

Mites loppuvuoden ja talven peli- sekä leffaskenen mielenkiintoiset julkaisut? Vissiin Star warsia pukkaa jossain vaiheessa ja Fallouttia marraskuussa. Uusin Metal gear ja Mad max julkastiinkin pari viikkoa sitten.

Piristävää ja mun mielestä bodaukseen just sopiva, eihän siellä ole kuin pieni nurkka voimailuun. Hyviä uusia ennen testaamattomia laitteita esim rinnalle, saa taas uutta rasitusta ja tekee mulle hyvää kun kiertäjät vittuilee aina. Just hyvä fiilis oli vetää siellä.

Kun ei ole tullut kohta kahteen vuoteen käytyä niin mikä siellä oli uutta sulle? Itellä ei tuu mitään erityistä laitetta mitä esmes mayorssilla ei olis. Ehkä ne vinopenkkikoneet? Toinen aika jees on se vinopenkki loivalla kulmalla.

Mites, uskositko että Phil Heath vois tehdä uuden ennätyksen Olympia titteleiden haavimisessa vai luuletko että parin vuoden aikana tullaan näkemään uusi mestari?

Kun ei ole tullut kohta kahteen vuoteen käytyä niin mikä siellä oli uutta sulle? Itellä ei tuu mitään erityistä laitetta mitä esmes mayorssilla ei olis. Ehkä ne vinopenkkikoneet? Toinen aika jees on se vinopenkki loivalla kulmalla.
Ei sen tartte olla kuin samankaltainen kone ja eri merkki, niin muuttuu melkoisesti. Esim ihan saatanan hyvä hack-kyykky siellä. Rintapunnerrus, rinnalle vipukoneet. Deltsipunnerrus. Ja tuolla lienee kaikki aina kunnossa, eikä niinkuin Mayorilla, jossa luomumunien myynti hipeille on tärkeempää mitä laitteiden korjaaminen, edes suorien taljan tikkujen hommaaminen on salille täysin ylivoimainen tehtävä.
Mites, uskositko että Phil Heath vois tehdä uuden ennätyksen Olympia titteleiden haavimisessa vai luuletko että parin vuoden aikana tullaan näkemään uusi mestari?
Paha sanoa, mutta kyllä se vielä muutaman nappasee.

Ei sen tartte olla kuin samankaltainen kone ja eri merkki, niin muuttuu melkoisesti. Esim ihan saatanan hyvä hack-kyykky siellä. Rintapunnerrus, rinnalle vipukoneet. Deltsipunnerrus. Ja tuolla lienee kaikki aina kunnossa, eikä niinkuin Mayorilla, jossa luomumunien myynti hipeille on tärkeempää mitä laitteiden korjaaminen, edes suorien taljan tikkujen hommaaminen on salille täysin ylivoimainen tehtävä.
Paha sanoa, mutta kyllä se vielä muutaman nappasee.

Nyyh nyyh. Mayors sitä ja tätä. Luulis neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä, että jonkinasteiset käytössäännöt olis jo hallussa. Muo ei oo koskaan potkittu ainakaan salilta, enkä käy sieltä etsimässä mitään tanssipareja kaupan pihalle. Jos haluu ottaa kontaktia niin kamppailusali on varmaan sit se oikea paikka. Nii ja koska se Peter avaa sen sanaisen arkkunsa aiheen tiimoilta?

Riippuu toki tilanteesta, eräs ystäväni tappoi puolfaijansa jokunen vuosi sitten jouluna.. :) Eiköhän me kavereita olla vieläkin, kunhan linnasta pääsee. Kyseisen kaverin kanssa tuskin ryyppäämään kuitenkaan enää lähde.
mun hyvä treenikaveri joutui taposta linnaan tossa 15 vuotta sitten ja vitutti aivan saatanasti, kun meni hyvät yhteistreenit pilalle.

Back
Ylös Bottom