Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä en siis poistanut. Toivotaan, että se saadaan vielä online jossain vaiheessa.

Ja jos te haluatte vielä Wlogeja lisää, niin sitten vain paukuttamaan sitä positiivista palautetta tonne, koska jonnet tällä hetkellä tekee kaikkensa tämän formaatin tuhoamisen eteen. Minähän en paskaakaan välitä mistään negaviitisesta palautteesta, sitä tulee aina mitä enemmän tekee ja mitä suositummaksi tulee. Tää nyt ei ole mun käsissä valitettavasti enää.

http://www.fast.fi/yhteydenotto/

Ja mulla ei ole Mayorille mitään banneja ja mitään väärää en ole tehnyt.

Mitä muuten tulee, niin mulle harvoin kisaajat ehdottelee mitään teemajuttuja itsekseen, mutta Killeri esitti viime kuvauksissa halukkuutensa tehdä jotain muutakin ja sovittiin 7.10 kuvauspäivä, jossa Crankin hengessä vetästään parit kuvat Mansessa. Toivokaa ettei sada vettä.
Pakko täällä kaiken mylleryksen keskellä kiittää Mikeä ja Peteriä materiaalista mitä olette tuottaneet meille faneille. Lähetin Fastille rehellisen, positiivisen palautteen. Pyysin palautteessa jatkamaan materiaalin tuottamista. Uskomattomia tinkimättömän työn tekijöitä Wlogin kaksikko. Ei tällaista materiaalia tulee miltään muulta sponsorilta näin laajassa mittakaavassa vuodesta toiseen. Kiitos vielä Mikelle ja Peterille. :)

Mä en siis poistanut. Toivotaan, että se saadaan vielä online jossain vaiheessa.

Ja jos te haluatte vielä Wlogeja lisää, niin sitten vain paukuttamaan sitä positiivista palautetta tonne, koska jonnet tällä hetkellä tekee kaikkensa tämän formaatin tuhoamisen eteen. Minähän en paskaakaan välitä mistään negaviitisesta palautteesta, sitä tulee aina mitä enemmän tekee ja mitä suositummaksi tulee. Tää nyt ei ole mun käsissä valitettavasti enää.

http://www.fast.fi/yhteydenotto/

Ja mulla ei ole Mayorille mitään banneja ja mitään väärää en ole tehnyt.

Mitä muuten tulee, niin mulle harvoin kisaajat ehdottelee mitään teemajuttuja itsekseen, mutta Killeri esitti viime kuvauksissa halukkuutensa tehdä jotain muutakin ja sovittiin 7.10 kuvauspäivä, jossa Crankin hengessä vetästään parit kuvat Mansessa. Toivokaa ettei sada vettä.

No perkele! Piti laittaa Fastille postia, ettei suomen parasta bodyformaattia lopeteta.

Jos ne jauhaa tuol muilla foorumeilla keksittyä tarinaa niin ei muuta ku rikosilmotusta sisään niin ainakin jonnet oppii käyttäytymään. Nyt ne luulee et ne voi jauhaa kenestä tahansa mitä tahansa paskaa ilman mitään seuraamuksia. Ei se tarvi ku yhen esimerkki tapauksen kuka joutuu vastuuseen siitä niin loppuu se varmaan muiltakin.
Ei mitkään jonnet tajua rikosilmotuksista mitään ehkä pariks viikoks ne hiljenee sit meno jatkuu mut kannattaa aina yrittää..

Johan on maailma sekaisin, jos nuo jonnet saavat jopa wlogit yksityisiksi youtubessa.. Positiivista palautetta annettu, toivottavasti saadaan tuo vielä näkyville, en ainakaan itse kerinnyt katsomaan ! :)

Mahtaa Fastin tiimi olla ihmeissään, kun satoja palautteita tulee tänä iltana postiluukkuun :cool:

Mahtavia kuvia muuten tuli Killestä, kyllä on kova paketti tiedossa lavalle ;)

Viimeksi muokattu:
Palautetta laitettu. Haluan itsekin esittää kiitokset Mikelle,Peterille ja Fastille kaikesta tuotetusta materiaalista vuosien saatossa. Juuri wlogit antoivat aikanaan lisäpontta alkavalle saliharrastukselle. Sitä motivaation ja tekemisen halua ei olisi ollut yhtä paljoa ilman tätä formaattia. Toivon, että nämä negaajat eivät saa tahtoaan läpi ja tässä osataan nähdä se kuinka paljon enemmän positiivista wlogit saavat aikaan.

Palautetta laitettu!

Kyselin jo eilen että onko näissä huhuissa sitten mitään perää mutta viestini oli poistettu muiden muassa. Paras tapa välttää tällaiset huhumyllyt on katkaista huhuilta siivet ja kertoa heti totuus. Foorumilla toteutettava Pohjois-Korealainen piilottelupolitiikka johtaa juuri tällaiseen ajojahtiin mitä nyt on nähty. Avoimuutta kehiin ja kestetään se kritiikkikin mitä tulee jos siihen on aihetta. Vaikka tosifanit ovat hiljaisempia kuin neganiilot, meitä on kuitenkin aina enemmistö.

Palautetta laitettu!

Kyselin jo eilen että onko näissä huhuissa sitten mitään perää mutta viestini oli poistettu muiden muassa. Paras tapa välttää tällaiset huhumyllyt on katkaista huhuilta siivet ja kertoa heti totuus. Foorumilla toteutettava Pohjois-Korealainen piilottelupolitiikka johtaa juuri tällaiseen ajojahtiin mitä nyt on nähty. Avoimuutta kehiin ja kestetään se kritiikkikin mitä tulee jos siihen on aihetta. Vaikka tosifanit ovat hiljaisempia kuin neganiilot, meitä on kuitenkin aina enemmistö.

Kiitos WLOG:sta aivan loistava formaatti on ja tiedän ,että jatkuu vielä. Mutta niinkuin juutuubeman kirjoitti. Avoimmuutta peliin.

Kiitokset minunkin puolesta kaikesta sisällöntuotosta ja koko sivustosta! Palautetta Fastille laitettu. Meitä faneja on kuitenkin tuhatkerroin enemmän kuin kateellisia mustamaalaajia!
On se nyt **ttu jos wlogit tai muu yhteistyö Fastin kanssa jonnejen paskanjauhannan takia loppuu. Unreal...

Ei ole aiemmin ollut minkäänlaista negatiivista sanottavaa, eikä ole vieläkään. Päinvastoin, jälleen kerran taas kovasti kiitän kaikesta materiaalista, mitä ilmaiseksi olen saanut katsella.

Fastille myös laitettu viestiä.

Tää nega paska touhu on lähteny niin lapasesta. Tähän pakkotoistoon on kasvanut vuosien aikana niin kiinni. Vaikka en täällä ole ollut aktiivinen kirjoittelia. Mutta julkisuus tuo negatiivisuutta mukana.
Mikestä, peetteristä ja nyyssölästä on tullu body scenen omia poikia. Senkin takia yksityiset asiat kiinnostaa ja suututtaa, jos niista asioista ei kerrota.
Fastille laitettu postia.

Tulee turhaa floodausta ketjuun mutta näytettään nyt että materiaalista on nautittu, sitä arvostetaan ja toivotaan jatkoa. Eli palautetta on lähetetty täältäkin, ja pojille iso kiitos tähänastisista!

Back
Ylös Bottom