Anomus laitettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko täällä kaiken mylleryksen keskellä kiittää Mikeä ja Peteriä materiaalista mitä olette tuottaneet meille faneille. Lähetin Fastille rehellisen, positiivisen palautteen. Pyysin palautteessa jatkamaan materiaalin tuottamista. Uskomattomia tinkimättömän työn tekijöitä Wlogin kaksikko. Ei tällaista materiaalia tulee miltään muulta sponsorilta näin laajassa mittakaavassa vuodesta toiseen. Kiitos vielä Mikelle ja Peterille.Mä en siis poistanut. Toivotaan, että se saadaan vielä online jossain vaiheessa.
Ja jos te haluatte vielä Wlogeja lisää, niin sitten vain paukuttamaan sitä positiivista palautetta tonne, koska jonnet tällä hetkellä tekee kaikkensa tämän formaatin tuhoamisen eteen. Minähän en paskaakaan välitä mistään negaviitisesta palautteesta, sitä tulee aina mitä enemmän tekee ja mitä suositummaksi tulee. Tää nyt ei ole mun käsissä valitettavasti enää.
http://www.fast.fi/yhteydenotto/
Ja mulla ei ole Mayorille mitään banneja ja mitään väärää en ole tehnyt.
Mitä muuten tulee, niin mulle harvoin kisaajat ehdottelee mitään teemajuttuja itsekseen, mutta Killeri esitti viime kuvauksissa halukkuutensa tehdä jotain muutakin ja sovittiin 7.10 kuvauspäivä, jossa Crankin hengessä vetästään parit kuvat Mansessa. Toivokaa ettei sada vettä.

Mä en siis poistanut. Toivotaan, että se saadaan vielä online jossain vaiheessa.
Ja jos te haluatte vielä Wlogeja lisää, niin sitten vain paukuttamaan sitä positiivista palautetta tonne, koska jonnet tällä hetkellä tekee kaikkensa tämän formaatin tuhoamisen eteen. Minähän en paskaakaan välitä mistään negaviitisesta palautteesta, sitä tulee aina mitä enemmän tekee ja mitä suositummaksi tulee. Tää nyt ei ole mun käsissä valitettavasti enää.
http://www.fast.fi/yhteydenotto/
Ja mulla ei ole Mayorille mitään banneja ja mitään väärää en ole tehnyt.
Mitä muuten tulee, niin mulle harvoin kisaajat ehdottelee mitään teemajuttuja itsekseen, mutta Killeri esitti viime kuvauksissa halukkuutensa tehdä jotain muutakin ja sovittiin 7.10 kuvauspäivä, jossa Crankin hengessä vetästään parit kuvat Mansessa. Toivokaa ettei sada vettä.
Ei mitkään jonnet tajua rikosilmotuksista mitään ehkä pariks viikoks ne hiljenee sit meno jatkuu mut kannattaa aina yrittää..Jos ne jauhaa tuol muilla foorumeilla keksittyä tarinaa niin ei muuta ku rikosilmotusta sisään niin ainakin jonnet oppii käyttäytymään. Nyt ne luulee et ne voi jauhaa kenestä tahansa mitä tahansa paskaa ilman mitään seuraamuksia. Ei se tarvi ku yhen esimerkki tapauksen kuka joutuu vastuuseen siitä niin loppuu se varmaan muiltakin.

Palautetta laitettu!
Kyselin jo eilen että onko näissä huhuissa sitten mitään perää mutta viestini oli poistettu muiden muassa. Paras tapa välttää tällaiset huhumyllyt on katkaista huhuilta siivet ja kertoa heti totuus. Foorumilla toteutettava Pohjois-Korealainen piilottelupolitiikka johtaa juuri tällaiseen ajojahtiin mitä nyt on nähty. Avoimuutta kehiin ja kestetään se kritiikkikin mitä tulee jos siihen on aihetta. Vaikka tosifanit ovat hiljaisempia kuin neganiilot, meitä on kuitenkin aina enemmistö.