Kuvia kehityksestä kahdelta kuukaudelta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loopy_
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eipä eroa paljo huomaa 2kk perusteella, mutta odotas kun vertaat vuoden päästä uusia kuvia entisiin!

Itseä oikein harmittaa kun ei tullu otettua kuvia armeijan jälkeen, ennen ensimmäistä treeni kertaa... Pituus 184 ja Paino 58kg :nolo:
No, oli silloin puolensakin, sixpäkki näky ilman yhtään vatsatreeniä...

Alappas kaveri syömään kunnolla - siitä se lähtee 100-varmasti!!!

Onhan siinä jo lihasta jonkun verran tarttunut. Ja tossa ihan ensimmäisessä 'ennen' kuvassa oli haukkari mielestäni ihan perkeleen kovaa luokkaa jos ei kerran ennen oo ees treenattu. Siitä se lähtee, tsemppiä perkeleesti!

keijo s sanoi:
No eipä juuri. Sinänsähän reenaaminen on mukavaa mutta jospa alettas zuumailee kameraa vasta sitten kun painoa ja voimatasoa alkaa olla sen verran enemmän ettei tarvi valaistuksen perusteella arvuutella kunnon kohenemista.

Samaa mieltä, mutta eiköhän se siitä.. Kovaa treeniä, ruokapuoli kaikinpuolin kondikseen unohtamatta lepoa :zzzz: niin eiköhän ala tulokset näkymään! Tsemppiä! :whip:

Pforce sanoi:
Heh katoin samaa ihan samaa että ei oo paljo poseteltu ennen toss ekas, jotenki koominen. En sano että ite osaisin, mutu kritiikkiä..

Ja sinä joka pousailet "hei mulla oli 64kg ja 2kk päästä 73kg" painonousuilla, oot täynä paskaa. Tsekkaa faktat ja paljonko voit oikeesti saada alottelijareenillä tiukkaa lihasta (ei sitä rasvaa, sillä ei voi kehuskella) kahessa kuukaudessa.

Jos tuo oli suunnattu mulle niin, en ole väittäny missäävaiheessa että paino olisi noussut. mulla on nyt semmosta treenausta takana jossa on ollut jotainjärkeäkin takana n. 6kk ja sinäaikana tuntuu että lihas on vain tullu tuolta "piilosta" tohon pinnalle ja on valmiina kasvamaan. Tulipas hauska vertaus :D

Ja nämä "piip piip, oot täynnä paskaa" mikkihiiret voisivat ensin postata omat kehityskuvansa, ennen kuin alkavat aukomaan päätään. :piis:

Kyllä mun mielestä jokainen on treenillään tulosta saavuttanut. :worship:

FatLeo sanoi:
Ja nämä "piip piip, oot täynnä paskaa" mikkihiiret voisivat ensin postata omat kehityskuvansa, ennen kuin alkavat aukomaan päätään. :piis:

Kyllä mun mielestä jokainen on treenillään tulosta saavuttanut. :worship:

En tiede kenelle tämän suuntasit, mutta kannatta ensin hankkia ne VIPit ja sitten vasta alkaa mikkihiireksi nimittelemään. Aika monelle vipillä kuitenki on ne kuva täällä.

Ja jos joku kuvans postaa, on siihen jokaisella täysi oikeus sanoa mielipiteensä ja jos se mielipide ei aina ole positiivinen, niin pitäisi ensin katson onko aihetta ollut tähän negatiiviseen mielipiteeseen ja sitten vasta aukoa leukojaan. :piis:

Pforce sanoi:
Heh katoin samaa ihan samaa että ei oo paljo poseteltu ennen toss ekas, jotenki koominen. En sano että ite osaisin, mutu kritiikkiä..

Ja sinä joka pousailet "hei mulla oli 64kg ja 2kk päästä 73kg" painonousuilla, oot täynä paskaa. Tsekkaa faktat ja paljonko voit oikeesti saada alottelijareenillä tiukkaa lihasta (ei sitä rasvaa, sillä ei voi kehuskella) kahessa kuukaudessa. Lääkeiaineet, ravinto-ohjelmat ja personaltreinerit erikseen. Mutta ketjun aloittaja ainakin on alottanut ihan normijäbänä harrastuksen.

Ihan hyvältä näyttää! Kannattaa otella kuukauden parin välein kuvia ja koittaa saada ne samasta paikasta ja valaistuksella ni voi sitten joskus kattoa tosiaan että "onko tässä nyt järkee vai ei" ja on siinä ku kattoo kuvia vuoden parin päästä.

Täytyy tähän kirjoittaa vastaukseks sen verran et ku aloitin,olin aika hoikkaa poikaa. Oli duuni sen verran rankkaa ja syötyä ei tullut paljon voileipiä ja kahvia kummempaa.

Mä en nyt väittänytkään, että olis lihasta tullu vajaata kymmentä kiloa,haloo. Paino nousi kun aloin käymään salilla,söin 4 lämmintä ateriaa päivässä + massanlisääjä, ilta- ja välipalat + litra jugurttia,oliiviöljyä 2*3 ruokalusikallista (kaloreita 5-7000 päivässä). Rasvaa ei tullut merkittävästi,ei siis mitään löllyviä ihroja tai muuta. Pieni pömppövatsa oli tottakai kun söin paljon hiilaria. Sen tiputin pois lisäämällä aerobista ja vaihtamalla ruokavalion täysin (kaloreita n. 2500 päivässä). Nyt vedetään massaa ja kohta aletaan taas hieman diettaa. Geenit on mitä on,faija on ruoto. Ja aineenvaihdunta mulla on uskomaton.

Vastasinkin threadin aloittajalle ihan positiivisessa mielessä. Rispektit kaikille niille jotka salilla käy vääntämässä,puuhapetet on erikseen :thumbs:

Timba79 sanoi:
En tiede kenelle tämän suuntasit, mutta kannatta ensin hankkia ne VIPit ja sitten vasta alkaa mikkihiireksi nimittelemään. Aika monelle vipillä kuitenki on ne kuva täällä.

Ja jos joku kuvans postaa, on siihen jokaisella täysi oikeus sanoa mielipiteensä ja jos se mielipide ei aina ole positiivinen, niin pitäisi ensin katson onko aihetta ollut tähän negatiiviseen mielipiteeseen ja sitten vasta aukoa leukojaan. :piis:

Vielä pakko viilata vähän. Jos tänne laitetaan kuva jostain 3kk treenanneesta miehestä ja siihen tulee 8v treenannut sanomaan "pulkannaru", pitäisi katsoa peiliin ja syvälle. Miettiä ehkä vielä päälle että onko ne yläkerran 5:n kilogramman proteiinimössöt menneet niihen alalihasten mikrovaurioiden korjaamiseen. Rehellisesti saa sanoa mielipiteen, mutta on parempi pitää ne realiteetit kuitenkin päässä, arvostelussakin.

Näin, eikä herneitä tai minun kynäniskan katkomisia tämän takia :piis:

No tanne vois sit itekkin heittaa kuvia kun just tuli taas uusia kuvia otettua.

Treenia ennen tota ekaa kuvaa oli takana tasan 1 vuos. Ennen tokaa kuvaa olin ollu hawaiilla 10paivaa minka aikana en treenannu kun kerran ja soin tosi huonosti ja dokasin paljon, mut kaveltya tuli todella paljon joka paiva niin paino putos siel 2kg:ta. No on tossa silti omasta mielestani jotain kehitysta tapahtunu ekaan kuvaan nahden.
4kk selka kehitys

Sit heitan pari muutakin kuvaa mihin mulla ei loydy mitaan mihin vertailla niita:
Siin on vahan lisaa latseja
Tas on ylakroppa edesta ennen hawaiia

Selkaan oon koittanu panostaa nyt tan vuoden alusta.

EDIT: niin ja tos oli just 1.5kk dietit takana (:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Arc. Ei sulle muutaku :worship:
Hyvännäköstä kehitystä, eikä pahan näköstä muutenkaan.

Salilla treenauksen kun aloittaa yleensä ei tapahdu merkittävästi lihasten proteiinisynteesiä pariin kuukauteen. Lihakset saattaa vähän kasvaa nesteen kertymisen vuoksi. Käytännössä kaikki kehittyminen sarjapainoissa tapahtuu hermotuksen parantumisena. Tämä tarkoittaa, että lihasten koko ei kasva jolloin ne pystyisivät tuottamaan suuremman voiman vaan lihasten hermotus paranee jolloin tehtäessä jotain liikettä rekrytoituukin lihassoluista esim. 30% harjoittelun jälkeen entisen 20% sijaan. 1.5 kertainen parannus. Lihassolut eivät kuitenkaan kasvaneet ;).

Threadin aloittajan kannattaa siis treenata vielä pari kuukautta lisää ja tulla laittaan uusia kuvia. Sitten treenin tulokset näkyy jo kehossakin :whip:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom