Kuvia ja laihutusta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sakjkasd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Makkara-Esa sanoi:
Tuota olen itsekin mietiskellyt. Eli hieman laajemmin ajateltuna: Kuinka lyhyellä kierrolla syklityksessä on vielä jotain ideaa?

Eli jos olen 3 viikko plussalla ja 1-2 miinuksella lienee ainakin vielä järkevähkö? Ainakin muistelen jotain tuon tyylistä täältäkin lueskelleen. Entäsn 2vko plussaa ja 1 miinusta? Viikko plussaa? kolme päivää? Puoli tuntia? :hyper:

Mihin asiasta jotain tietävät vetäisitte rajaa?

Minä syklittelin viime kesästä lähtien aina maaliskuulle asti. Mun mielestä paras sykli oli 4 plussaa ja 2 miinusta. 2 plussaa ja 1 miinus on vielä siinä ja siinä, ton alle en kuitenkaan menisi. 6 plussaa ja 3 miinustakin on vielä ihan kokeilemisen arvoinen sykli.

Näin se vaan taitaa olla, vähän pidempiä syklejä on pidettävä kuin 30min? ;) Eli ilmeisesti himoaerobis-päivällä ei ole juurikaan "vaikutusta" jos viikon muina päivinä tulee kaloreissa plussaa.

Tarviiko teidän syklittäjien dieetata sitten ollenkaan (pahoittelen lievästi yleistävää kysymystä) vai ootteko suht kireitä pitkin vuotta?

Oon ite just kohta kolmatta viikkoa ekalla omalla dieetillä ja täähän on ihan vitun kauheeta. Jos voin pidemmät dieetit tulevaisuudessa välttää niin näin tapahtuu. Viimesin salisessio oli varmaan pahin fyysinen/henkinen rääkki intin jälkeen mitä on nyt ollu (toivon, että helpottaa jossain vaiheessa ja kroppa vaan reagoi miten sattuu näin alkuvaiheessa).

JHM sanoi:
Tarviiko teidän syklittäjien dieetata sitten ollenkaan (pahoittelen lievästi yleistävää kysymystä) vai ootteko suht kireitä pitkin vuotta?

Oon ite just kohta kolmatta viikkoa ekalla omalla dieetillä ja täähän on ihan vitun kauheeta. Jos voin pidemmät dieetit tulevaisuudessa välttää niin näin tapahtuu. Viimesin salisessio oli varmaan pahin fyysinen/henkinen rääkki intin jälkeen mitä on nyt ollu (toivon, että helpottaa jossain vaiheessa ja kroppa vaan reagoi miten sattuu näin alkuvaiheessa).

ei mulla ollu eka dietti mitään hirveetä, itseasiassa se olikin kohtuu helppoa, ja nykyään vielä helpompaa, tosin rasvaa ei lähty ihan kamalasti viime kerralla, niin pitää miettiä uudelleen tota ruokavalioo

Suositut

Back
Ylös Bottom