Kuvia ihmisten työpöydistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Kuinkahan moni ennen tämän threadin avaamista kiroilee itsekseen, kun "desktop- thread on jo vanhempi kuin David"....

Kuvia työpöydistänne, siitä missä pidätte tietokonettanne, missä teette duunia (kotona tai töissä). Tällä threadilla on kaksi päämäärää:
1) halukkaat pääsetvät tirkistelemään toisten työhuoneisiin (tai ainakin työpöytiin) ja
2) useimmat varmaan joutuvat siivoamaan työpöytäänsä ennen valokuvan ottamista, joten sehän on vain hyvästä :D

Henkilökohtainenkin syy mulla tietysti on; nimittäin haluan nähdä, millaisia ratkaisuja ihmiset ovat tietokonepöydiksi keksineet.

Liitteet

• TYÖPÖYTÄ.JPG
    TYÖPÖYTÄ.JPG
    83,2 KB · Katsottu: 1 297
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässäpäs...

edit. Viddu mullon sotkunen työpöytä!? :)

Liitteet

• tyopoyta.jpg
    tyopoyta.jpg
    154,4 KB · Katsottu: 1 391
metalman sanoi:
edit. Viddu mullon sotkunen työpöytä!? :)

Pistetään paremmaksi:D
Tässä mä nuhasena syön kakkua.

Liitteet

• DSCF0071.JPG
    DSCF0071.JPG
    289,1 KB · Katsottu: 1 101
Pieni on pöytä. Tarttis isomman pöydän tai litteän näytön.. :)

Liitteet

• poyta.jpg
    poyta.jpg
    49,7 KB · Katsottu: 931
Joo, räpsitää luurilla nopsaa kuva nähtäväks. Päivitetää huomenna vaikka paremmaks.

poyta2.jpg

Pistetää toinenki työskentelypiste esille ;)

setti2.jpg

Edit. Mites noi kuvat voi lisää tollee liitteeks? Vippi ominaisuus?

Salomaa sanoi:
Edit. Mites noi kuvat voi lisää tollee liitteeks? Vippi ominaisuus?
Juu, vippijuttu..

Edit: Jeah!!! Salamaakin nopeampi!!

Tämmöinen on kotona nettikoneen nurkkaus, vierailevana tähtenä työläppäri asianmukaisella taustakuvalla.

Liitteet

• nettinurkka.jpg
    nettinurkka.jpg
    32,3 KB · Katsottu: 1 893
Salomaa sanoi:
Joo, räpsitää luurilla nopsaa kuva nähtäväks. Päivitetää huomenna vaikka paremmaks.

http://www.kolumbus.fi/jaska.salomaa/poyta2.jpg[IMG]
[/QUOTE]
Hyvät kajarit noi Logitechit. Itselläni oli samanlaiset (2.1 thx), kunnes subbari hajosi. Onneksi sain takuusta uudet ja vähän paremmat tilalle.

Jaahas.. Että siivota pitäis... Miks ihmeessä? Just toi tuli jouluks siivottua...

:jahas:

Liitteet

• IM002524.JPG
    IM002524.JPG
    65,4 KB · Katsottu: 910
Tomi sanoi:
Hyvät kajarit noi Logitechit. Itselläni oli samanlaiset (2.1 thx), kunnes subbari hajosi. Onneksi sain takuusta uudet ja vähän paremmat tilalle.

Juu, itse tilasin nuo Englannista ennen kuin sai vielä edes suomesta. Muhkeet bassot ainakin.

Tässä oma desktoppi... tarkoitus olis hankkia uus pöytä että noille kaiuttimille sais omat ständit pöydän taakse.

Liitteet

• Kuva(60).jpg
    Kuva(60).jpg
    99,7 KB · Katsottu: 829
Miken kuvas sama luuri ku mulla ;) Onko nää kaikkien kuvat työpaikkakuvia?? Ettei mitään kotokuvia?

Kotikuva ainakin minulla. Ja ständien ostopaikkaa en muista mutta joku autopoppi/hifiliike vantaalla. About 90 euroa kustanti nuo 90 cm. pitkät. Sitten vielä k-raudasta 25 kiloa puhallushiekkaa ja putket täyteen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom