Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olis kiva saada joko ihan kuvia teistä ennen kuin aloititte treenaamisen tosissaan ja sitten nykyään. Tai jos kukaan ei tohdi omia kuvia laitella, niin tietäiskö joku jotain linkkejä vastaaviin kuviin? Lisäksi kiinnostaa tietenkin myös muutokseen kulunut aika ja vaadittu työ.

Tuollaset toimivat tosi hyvänä motivaattorina tällaiselle ihan ihan alussa olevalle. Tieto siitä, että ei kukaan ole syntynyt lihaskimppuna ;)

Punttimimmien-kuvat osiolla joka on avoin VIP-jäsenille, on monen pakkismimmin kuvia, joukossa myös näitä "hurjia muodonmuutoksia".

"Motivoivia kuvia"-ketjussa muistelen olleen joitakin tällaisia kuvia. Siitä vaan selailemaan: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=17860&highlight=motivoivia+kuvsi

Edit: Olinpas hidas, Suni ehti ensin. Muistelen jostain ulkomaiselta saitilta tuollaisia before-after-kuvia katselleeni, nakkaan linkin jahka muistan.

:itku: Eipä se sitten meitä aloittelijoita paljon auta. Ei viitsi olla vielä VIP-pakkislainen, kun muistuttaa riisitikkua... johan siinä hevosetkin naurais :lol2:

Jos jollain on joku linkki tiedossa niin olis ainakin joku esimerkki kiva nähdä. Noilla tyyppien kotisivuillakaan ei ole pahemmin koskaan mitään ennen-kuvia näkynyt. Harmi. On vain niitä missä ollaan parhaassa pumpissa. Jos mä joskus saan ihan oikeat lihakset, niin kylvän joka paikkaan kuvia entisestä minusta. Näkevätpähän ihmiset sitten, että töitä on tehty :whip:

:itku: Eipä se sitten meitä aloittelijoita paljon auta. Ei viitsi olla vielä VIP-pakkislainen, kun muistuttaa riisitikkua... johan siinä hevosetkin naurais :lol2:
Höpö höpö. Täytyy muistaa, että jokainen nykyään ehkä upealta ja treenatulta näyttävä on joskus aloittanut ja ollut se tavallinen tallukka, tavallisella kropalla varustettuna. Tsemppiä treenailuihin!

http://www.danitzadenn.com/pages/7/index.htm
http://bodybyo.com/GalleryFull.asp?gid=85&pgid=24 Tässä hyvä before-after galleria.

Huihui! Jos tässä tarvis olla "ammattilainen" että uskaltaisi olla VIP, ni olis kyllä multa (epäilen että monelta muultakin) jääny maksamatta VIP-maksu...:)

Kymppi Mikelle vaan ni pääset selailemaan noita punttimimmien kuvia. Mulle ainakin oli niistä suuresti apua. Ei pelkästään sillä saralla, että olis treenimotivaatio kasvanu vaan tajusin että ehkä sieltä kotipeilistä ei takasin katselekaan niin kammottava/ toivoton tapaus mitä luulin...

Huihui! Jos tässä tarvis olla "ammattilainen" että uskaltaisi olla VIP, ni olis kyllä multa (epäilen että monelta muultakin) jääny maksamatta VIP-maksu...:)
Samaa meinasin minäkin sanoa eilen.

IFBB pro Valerie Waugaman
val_waugaman_01.jpg

val_waugaman_02.jpg

val_waugaman_03.jpg

val_waugaman_04.jpg

Ok... häpäisen taas itteni näillä aloituskuvilla, mutta kun muut on niin nihkeitä niitä laittamaan niin kai tänne edes yksi uskalias apina tarvitaan. :lol2:

Ekoissa olen käynyt jumpissa ja satunnaisesti puntilla. Tommoinen löysä tavis, joka oli aina jollain laihiksella. Ajankohta on huhtikuu 2004, jolloin aloin tähtäämään kisoihin. En muuten ole koskaan julkisesti esitellyt näitä kuvia aiemmin, koska häpesin niitä niin kamalasti. Varsinkin tuo takakuva sai mulle itkun silmään...
full

Toisissa kuvissa olen treenannut kisoihin kaksi vuotta. Takana on kisadieettiä 23 viikkoa ja suhteellisen järjevää syömistä vajaat kaksi vuotta. Ajankohta on päivää ennen ensimmäistä kilpailua huhtikuussa 2006.
full

Kolmansissa olen kisoissa huhtikuun 22. päivä 2006.
full

Joskus on hyvä katsoa taaksepäin, ennenkuin alkaa valittaa, että "miks mitään ei tapahdu!!!"

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hienoa Faidra, upea muutos! Eikä noi sun aloituskuvat niin noloja oo että hävetä tarvis. :)

Lisää vaan tällasia, näistä kuvista saa kummasti motivaatioo! :rock:

Aivan upeita tuo Faidran kuvat, eikä nuo aloituskuvatkaan mitään kammotuksia ole. Mutta kuten mc emakkokin totesi, nuo on kyllä hyviä motivaation kohottajia, nuo kuvat!

UPEETA :)

Täytyy sanoa ISO kiitos, Faidra, noista kuvista. Aivan mahtavaa kannustusta noista kuvista saa! Ei ihmisen itseään tarvitse hävetä eikä saisikaan hävetä, vaikka olisi minkä näköinen, mutta totta kai kehityksestä ja sen eteen tehdystä kovasta työstä täytyy aina olla ylpeä.

Ei voi kun todeta, että vielä on minullakin toivoa...

Nimenomaan, ei kyllä yhtään mitään hävettävää noissa Faidran kuvissa. Mun mielestä varsin hyvä lähtökohta nuo ekat kuvat. Ja antaa kovasti toivoa tällaselle nykyiselle riisitikulle (tulevalle lihaskimpulle ;) ) :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom