Kuvattavia Tampereelta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemupii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SerialLoser sanoi:
Sinä esitit asian väärin, sun ois jotenkin kannattanut yritää kytkeä tuo kuvaaminen body/aerobic/fitnessiin, niin olisit saanut roppakaupalla "voi vitsi siis hei että ihan mieletön tilaisuus, siis ihan todella upeeta, siis todella hienoa lajin eteenpäin viemistä" -postia sekä malleja :D
Tai sitten pitäisi tarjota ilmaiset pullakahvit kuvattaville niin olisi kaupungin kaikki eläkeläismummut oven takana jonossa :rolleyes:

Kappas, on mennyt ohi koko thread. Voisin heinäkuussa tulla mielelläni kuvattavaksi. Sopisiko treenikuvaus vai haluatko ennemmin kuvata esim. ulkona? Tästä hommasta ei varmaan ikinä voi saada liikaa harjoitusta.

Faidra sanoi:
Sopisiko treenikuvaus vai haluatko ennemmin kuvata esim. ulkona?
Molemmat jutut sopii mulle yhtä hyvin, mutta treenikuvien ottamisessa voi tulla ongelma että millä salilla niitä voi/saa kuvata. Ja salista riippuen sinne luultavasti tarvitaan vielä lisävaloa, eikä ne katso hyvällä jos salaman kanssa räpsyttelee.

Hei juu:) . Tätä vois kans kuvata, jos onnistutaan jotain aikataulua sopimaan.
Itse tykkäisin monentyylisistä kuvista, mut sepä varmaan saadaan sovittua.

Jeps, kuvausaiheista ei ainakaan ole pulaa, mutta laittakaapa kaikki kiinnostuneet mailia taikka yv:ta, kun kuvauksen suunnittelussa menee kumminkin kymmenkunta viestiä. Olen aika varmasti heinäkuun viimisen viikon Joensuussa, joten ko. viikolla kuvaukset onnistuvat, sään salliessa, siellä.

Unohdetaan nytten tuo ikäjuttu joten kaikki on vapaita tulemaan kuvauksiin ( alle 18v tarvitaan vanhempian allekirjoittama sopimus kuvauksesta). Viesteihin olisi hyvä laittaa mahdollinen oma kokovartalokuva taikka linkki sellaiseen niin helpottuu suunnittelu täällä päässä ainakin. Varsinkin jos hiukset on eriväriset kuin kuvassa niin siitä voisi mainita.

teemupii sanoi:
Jeps, kuvausaiheista ei ainakaan ole pulaa, mutta ). Viesteihin olisi hyvä laittaa mahdollinen oma kokovartalokuva taikka linkki sellaiseen niin helpottuu suunnittelu täällä päässä ainakin. Varsinkin jos hiukset on eriväriset kuin kuvassa niin siitä voisi mainita.

mullekin saa naiset laittaa tulemaan kokovartalokuvia....josvaikka innostuisin valokuvaamisesta...

ps.minullaon hieno hp:n digi 3,2mpix

Ensimmäinen uhri kävi kuvauksessa loppu viikosta, ja laitan tähän pari esimerkkikuvaa. Seteistä vasta pari on konvertoitu ja näytti kuvat loppua kohden parantuvan. Lisää sitten kun jaksan niitä valmistella.

Vielä on kuvaukseen aikaa kesäkuussa ja heinäkuun alussa, joten viestiä halukkailta tulemaan.

Tunneli_III.jpg

Nättejä kuvia! Ja ihan "ok-näkönen" kuvattavakin näemmä :D. Missäs toi on kuvattu? Siisti miljöö. Näytät säkin tosiaan hommas osaavan. Mike on tainnut tosissaan innoittaa pakkislaisia tähän kuvaushommaan - tuntuu enemmän ja vähemmän harrastelija-kuvaajia nousevan ylös, muidenkin palstalaisten tietoisuuteen. Rock! :rock:.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näyttäis satakunnankadun tunnelilta, vai mikäs se ny onkaan.

Hienoja kuvia. Joskus syksymmällä vois tarvita kuvan taikka kaksi. Jos teemupii, viel kuvailet silloin?

Nannna sanoi:
Näyttäis satakunnankadun tunnelilta, vai mikäs se ny onkaan.
Mulla ei ole tietoa mikä tuon tunnelin nimi, mutta se on Frenckelin aukion lähellä. Kai se tuo on.

Nannna sanoi:
Joskus syksymmällä vois tarvita kuvan taikka kaksi. Jos teemupii, viel kuvailet silloin?
Kyllä sitä sillonkin tulee varmaan kuvattua jos ei koko aikaa vettä tule, tai sitten pitää etsiä joku kuvauspaikka sisällä.

Viime yönä on mun vipit loppunu, joten tästä lähtien yhteydenotot voi laittaa maililla: teemu.piiroinen@pp.inet.fi

Leelucky sanoi:
Ai VAAN ok-näkönen? toihan on lemmenjättiläinen. Sun pitäs Sanna kuolata siellä :D

Lutku hyvä, missasit hymiön.. Siinä oli :D-perässä. Big difference. Emmä viitti kuolata, varattu naikkonen kun olen, ei tykkäis varmaan toi toinenpuolisko.... :rolleyes: .. No se siitä offtopicista.

Suositut

Back
Ylös Bottom