Kuvattavia Tampereelta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemupii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Kaupunki
Tampere
Moi

Olen 28-vuotias harrastelijakuvaaja, joka hakee kuvattavia Tampereen lähistöltä. En ole ihmeemmin kuvannut malleja aikaisemmin, mutta nytten olisi tätäkin tarkoitus alkaa harrastamaan. Oikeudet kuviin jää mallille ja minulle, joten ainut mikä rajoittaa kuvien käyttöä on hyvä maku ja se ettei kuvia voi myydä yksinoikeudella, koska toinen osapuoli omistaa myös kuvien oikeudet. Mallin on oltava vähintään 18-vuotias, tehtävä/hankittava tarvittava meikkaus ja vaatetus itse. Tarkoitus ei ole ottaa posetus- vaan lähinnä mallikansiokuvia. Ottamiani sekalaisia kuvia löytyy osoitteesta www.teemu-piiroinen.com

Vastaukset yksityisviestinä tai sähköpostilla osoitteeseen: teemu.piiroinen@gmail.com

Tulevat kuvat ovat kaupallisen tuotteen mainostuksessa Kuvaston hinnaston mukaiset 50/50 prosentilla. Ei tuossa rikastu, mutta periaate on periaate :) Yksinoikeus kuvaan menee 2x Kuvaston normaali hintaan, jolloin kuvan käyttöaika vaikuttaa hintaan ja 2x hinta on maksimissaan 6kk:n yksinoikeuteen. Sääntö on voimassa vain kaupallisen tuotteen mainostuksessa, joten kuvattava voi käyttää kuvia täysin vapaasti kaikissa muissa tilanteissa.

Teemu

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hienoja kuvia :thumbs:

Tosi siistejä kuvia!
Toivottavasti joku suostuu malliksi.
Minkä tyylisiä kuvia ajattelit ottaa kun pakkikselta kyselet?
Lihaksikkaista mimmeistä? treenikuvia? jotain ihan muuta?

Miikkah sanoi:
Minkä tyylisiä kuvia ajattelit ottaa kun pakkikselta kyselet?
Lihaksikkaista mimmeistä? treenikuvia? jotain ihan muuta?
Ajattelin kokeilla täälläkin kun Mikellekkin tuli malleja enemmän kuin pysty ottamaan mukaan. Ei nyt ollut mitään ihmeempää aihetta mielessä, mutta "oikeisiin" bodykuviin tarvitsisi kunnollisen salamajärjestelmä tai muun sopivan valaistuksen jota ei ainakaan vielä ollut tarkoitus hankkia.

Mahtaakohan treadin aloittajalla olla mitään sitä vastaan, jos laitan ottamasi kuvan työpöytäni taustaksi?

Trainee sanoi:
Mahtaakohan treadin aloittajalla olla mitään sitä vastaan, jos laitan ottamasi kuvan työpöytäni taustaksi?
Ei ole ei. Saahan muitten kuvia yksityisissä jutuissa käyttää muutenkin ihan vapaasti.

teemupii sanoi:
Ei ole ei. Saahan muitten kuvia yksityisissä jutuissa käyttää muutenkin ihan vapaasti.

Näinhän se taitaa olla. Yritin olla vain huomaavainen.
Kuvat:4:
Mikäänhän ei ole täydellistä.:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mira82 sanoi:
Kysyppä ZannaZia..

Heh, mua kysyttiin jo ennen kun tää thread pystytettiin :) ja oon otettu siitä. Ja ainakin omasta puoletastani oon edelleenkin messissä. Jos vaan arvon kuvaajalle käy?

ZannaZ sanoi:
Heh, mua kysyttiin jo ennen kun tää thread pystytettiin :) ja oon otettu siitä. Ja ainakin omasta puoletastani oon edelleenkin messissä. Jos vaan arvon kuvaajalle käy?
Käy tietty, mutta malleja ei ole koskaan liikaa :)

Lisätään tähän vielä että en hae mitään ammattimalleja vaan ihan keskiverto ihmisiä joita kiinnostaisi olla kuvattavana ja/tai saada itsestään haluamiaan kuvia. Homma on tarkoitus tehdä lähtökohtaisesti mallin ehdoilla, mutta jos halukkaalla mallilla ei ole ideoita niin multa kyllä löytyy heti muutama kymmenen. Ei siis mitään nakujuttuja vaan ihan normaalia mallikuvausta :)

Harva kuvaaja antaa mallille oikeuksia kuviin, joten ihmetyttää miksi halukkaita ei Pakkotoistolta ole enempää löytynyt. Sukupuolella ei ole väliä jos vaan kiinnostusta hommaan löytyy.

teemupii sanoi:
Harva kuvaaja antaa mallille oikeuksia kuviin, joten ihmetyttää miksi halukkaita ei Pakkotoistolta ole enempää löytynyt. Sukupuolella ei ole väliä jos vaan kiinnostusta hommaan löytyy.
Halukkaita ois kyllä täältä löytyny, mutta on tuo matka vähän ongelma jos tampereelle asti pitäisi selvitä.:(

Vapaasielu sanoi:
Halukkaita ois kyllä täältä löytyny, mutta on tuo matka vähän ongelma jos tampereelle asti pitäisi selvitä.:(
Busted! Olen tulossa viikoksi heinäkuussa käymään "kotona" Joensuussa.

Kalenterissa on vielä paljon tyhjää joten halukkaita etsitään yhä. Voisin kuvailla myös heinäkuussa viikon aikana Joensuussa jos kiinnostuneita siellä suunnalla on.

teemupii sanoi:
Kalenterissa on vielä paljon tyhjää joten halukkaita etsitään yhä. Voisin kuvailla myös heinäkuussa viikon aikana Joensuussa jos kiinnostuneita siellä suunnalla on.
Jos joensuuhun pääset kuvailemaan, niin täällä on yks valmis kuvattava.:) Ellei sitten ole jotain naama- tai ikärajaa.
Ja jos heinäkuussa olet tännepäin tulossa, niin ilosaarirokista löytyy varmasti paljon kuvauksellisia kohteita.:thumbs:

teemupii sanoi:
Harva kuvaaja antaa mallille oikeuksia kuviin, joten ihmetyttää miksi halukkaita ei Pakkotoistolta ole enempää löytynyt.

Sinä esitit asian väärin, sun ois jotenkin kannattanut yritää kytkeä tuo kuvaaminen body/aerobic/fitnessiin, niin olisit saanut roppakaupalla "voi vitsi siis hei että ihan mieletön tilaisuus, siis ihan todella upeeta, siis todella hienoa lajin eteenpäin viemistä" -postia sekä malleja :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom