Kuvasarja kehityksestä

kohtis sanoi:
Missäs tuolla Funky niin sanottais et ois nii nopeesti rasvoja tiputellut?
Mun moka....30->21 kuukaudessa
21->14 seuraavassa
14->9 kahdessa

Ihan kiitettävää siltikkin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta mielestäni tuo ei mikään mieletön kehitys ole. Tottakai, onhan se kireä, mutta reisiä lukuunottamatta lihaa saisi olla paljon enemmän, että tuosta saisi kunnon motivaatiota.

Kunnioitusta lähtee kyllä tuosta järjestelmällisestä ja täyskattavasta sivustojen päivittämisestä. Laihdutustulosten ohella.

No siis motivaatiota kyllä tuosta saa varmasti ne, jotka haluavat laihduttaa. Kyllä mua ainakin motivoisi tuollainen. Ja eiköhän pääasiassa ollu tuossa just tuo laihduttaminen ja kuntoon tuleminen, ei hirveä lihojen haku. Tai sitten ymmärsin jotain väärin.

Ei helvetti hulkki, älä jauha paskaa :curs:

itselleni tuo lähinnä näyttää siltä, että kaveri on tiukentunu ja reidet on kasvanu vähän. En vähättele, mutta ei tuo mitenkään uskomatonta ole.

ekassa kuvassa reisissä on reilusti läskiä ja ne eivät edes ole jännitetyt. Voisin melkein sanoa, että lähinnä kiristymistä tapahtunut (ei silleen, että tämä olisi jotenkin huono asia :) ), mutta hulkki ei nuo reidet todellakaan ole sun tasoa.

edit: tarkemmin katottuna, on ne jonkun verran kasvanutkin :whip:

ZeiZei sanoi:
Ei helvetti hulkki, älä jauha paskaa
Lol, katso itse:

Liitteet

• jalat.jpg
    jalat.jpg
    28,9 KB · Katsottu: 433
"Kivoja" ja ennenkaikkea seksikkäitä kalsonkeja miehellä, vai mitä mimmit... :hyper:

Hehee, kuinkas vitun monet sulla sitten on? :)

ps.niitä voi pestä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom