Kuva haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katz
  • Aloitettu Aloitettu
Teres!

Oon yrittänyt etsiä sitä muistaakseni Net Virginin avatarta, jossa oli se läski alaston äijä tietokoneen edessä. Oon kuitenkin niin onneton googlettaja, ettei se oo vielä löytynyt. Voiskohan joku pasteta linkin siihen kuvaan?

mt1107623537.jpg

Tässä voiskin kysellä,että löytääkö kukaan sitä kuvaa Greg Kovacsista missä se on syömässä keltainen hihaton paita päällä ja maha roikkuu vissiin polvissa :D ?

Yks yö ainankin 2h etin sitä kuvaa pakkikselta mut ei löytyny..

abcd sanoi:
Tässä voiskin kysellä,että löytääkö kukaan sitä kuvaa Greg Kovacsista missä se on syömässä keltainen hihaton paita päällä ja maha roikkuu vissiin polvissa :D ?

Yks yö ainankin 2h etin sitä kuvaa pakkikselta mut ei löytyny..

gk4.jpg

gk11.jpg

gk12.jpg

mä oon jo jonkin aikaa etsinyt sitä kuvaa, missä on kaksi puuceetä päällekkäin, ja ylemmän ovessa lukee management ja alemman workers tai jotain sinnepäin.

No perkele jos täsä aletaan pyyteleen kuvia niin mä haluaisin mielelläni sen kuvan mikä oli takavuosina efumanin logona, hillitön prätkähorkkabodiläski. Hain vartin pakkotoistolta enkä löytänyt, käännyin siis teidän apuunne.

Ai saako pyytää mitä vaan?
No muutama vuosi sitten oli MTV Movie Awardsit, joissa oli juontajana Sarah Michelle Gellar. Juontajat näytteli uusiksi joitain kohtauksia Spidermanista, ja siinä kohtauksessa jossa [Kirsten Dunstin hahmo] suutelee ylösalasin roikkuvaa Hämymiestä hämyisellä kujalla, SMGllä oli märkä paita ja sen nännit nöpötti sieltä läpi. Niin ni :kuvia: kiitos. Ja laittakaa tilinumero perään niin siirrän palkkani teille kun mä en tee rahalla enää mitään.

Belmondo sanoi:
Ai saako pyytää mitä vaan?
No muutama vuosi sitten oli MTV Movie Awardsit, joissa oli juontajana Sarah Michelle Gellar. Juontajat näytteli uusiksi joitain kohtauksia Spidermanista, ja siinä kohtauksessa jossa [Kirsten Dunstin hahmo] suutelee ylösalasin roikkuvaa Hämymiestä hämyisellä kujalla, SMGllä oli märkä paita ja sen nännit nöpötti sieltä läpi. Niin ni :kuvia: kiitos. Ja laittakaa tilinumero perään niin siirrän palkkani teille kun mä en tee rahalla enää mitään.
Tos on toi video kuvia haetaan...

http://humor.about.com/gi/dynamic/o...p://www.myjokemail.com/videos/Spiderman.shtml

Kuvat:
http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/4926

Ps: Ne on muovinännit

cma-SarahMichelleGellar@MTVMovieAwards2002-3.jpg

Kokki nyt naidaan! :love:

edit: Kiihkon hieman laskettua, otetaas hmm takasin tuo "tarjous"... sovitaan että tarkotin Sarahia, ok? Ok. Mä säilyn vielä kaapissa toistaseks (Brad, vink vink).

Ja EIKÄ OO MUOVINÄNNIT!

Kokki on kyllä kova jätkä. Seuraavaksi mä pyydän kaikkia postaamaan niitä kulttuuriministerin vanhoja eroottishenkisiä mallikuvia. Muistan joskus kersana kattelleeni noita iltalehdestä ja tiedätte kyllä mitä.

Kuva hukassa

Tätä on tullut joskus Laatua Pojille -threadissä kyseltyä, jos joltain löytyisi, mutten ole huomannut kenenkään vastanneen. Ammoin googlettelinkin muutaman kerran ahkerasti, muttei tärpännyt.

Hakusessa oleva kuva on siis tuo helvetin suttuinen Monica Brantin kuva, joka "näkyy" tuolla vasemmassa yläkulmassa, vanhan kämpän jääkaapin ovessa. On kyllä niin hämärä kuva, että en kovin ylpeä voi tuosta olla, mutta ehkä joku tuon kuvan joskus nähnyt saattaa tunnistaa...

Kuvassa pitäisi siis olla Monica Brant ja muistaakseni jonkinlainen "Under construction" -kyltti.

Jos joku tuon kuvan löytää mulle, niin suurkiitos, on tuo Monica parhaimmillaan vaan niin herkullinen... :kuola:

Liitteet

• Kuva 032.webp
    Kuva 032.webp
    53,8 KB · Katsottu: 4 350
Back
Ylös Bottom