Kuva haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katz
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, en viittiny tuonne Laatua pojille-threadiin alkaa tuolla spämmäilemään, mutta kun tämmönen aihe kerran on avattu, niin tähän just ja just kehtas laittaa... :)

Jonkun ikivanhan (ainakin 3-5v.??) Musclemagin välissä oli, joku mainos muistaakseni, ei mikään varsinainen juliste...

Niin piti vielä lisätä, että olen tuon kuvan joskus aikoinaan kyllä netissä nähnyt, vaikka "pelkkä" mainoskuva vissiin kyseessä olikin.
(toki niin kauan sitten, etten tajunnut sitä talteen kopsia, koska paperiversiokin vielä silloin löytyi...)

Perhana, löytyis nyt...

Tonza sanoi:
Niin piti vielä lisätä, että olen tuon kuvan joskus aikoinaan kyllä netissä nähnyt, vaikka "pelkkä" mainoskuva vissiin kyseessä olikin.
(toki niin kauan sitten, etten tajunnut sitä talteen kopsia, koska paperiversiokin vielä silloin löytyi...)

Perhana, löytyis nyt...

Ettei ole joku toinen typy kuvassa?

En usko... Ainakin melkoisen vaffasti oon viimeiset vuodet ollut siinä uskossa, että Monica olisi kyseessä.

Jos tässä kohtaa erehdyn, niin sitten kyllä hävettää...

Josko tää edes vähän lohduttais :)

Liitteet

• monica.webp
    monica.webp
    42,4 KB · Katsottu: 2 544
ironchef sanoi:
Ps: Noista kengistäkin löytyy kuva helpommin :D

:lol2:

Edit: Oliko Vilmiksellä tuo muuten kotikoneella, vai netistäkö onnistuit kaivamaan?

Mulla on haussa se kuva, missä on hamsteri tms. jolla on tanko+rautaa käpälissä

Oon yrittäny ettiskellä sitä huumorikuvaa missä vaavi on räpläävinään pippeliään ja kuvatekstinä on jotain suuntaan "...and the fascination never stops"

Back
Ylös Bottom