Kuva haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katz
  • Aloitettu Aloitettu
Percele sanoi:
. Mulla on seinällä humoristisen dramaattinen "Vihollinen kuuntelee, lörpöttelijät voivat tietämättään pettää isänmaansa", se on kyllä hieno. Tosin verrattuna Neuvostoliittolaisiin vastaaviin aika mitätön.

toi on kyllä hieno, vaikkei siinä mitään humoristista ole, pätee nykyaikaankin suoraan.

Mulla on sellainen kuva hakusessa jossa Aku ja Roope-setä hakevat auton saksasta. Puhekuplat on muutettu, eli paska-ankan tapainen. Paitsi jutut paljon parempia :D
Olisko nimi ollu tosiaan joku Vaihto(/tuonti)auto Saksasta

total13 sanoi:
Ihmettelen kuka helvetti voi kyseenalaistaa tuon sanoman.

Ihmisyyden alimman ilmentymän palkka todellakin on kuolema.

ei hymiöitä.

Originally Posted by Percele
. Mulla on seinällä humoristisen dramaattinen "Vihollinen kuuntelee, lörpöttelijät voivat tietämättään pettää isänmaansa", se on kyllä hieno. Tosin verrattuna Neuvostoliittolaisiin vastaaviin aika mitätön.

toi on kyllä hieno, vaikkei siinä mitään humoristista ole, pätee nykyaikaankin suoraan.

Montako vuotta sulla on kakkua jäljellä?
Oletan siis että oot linnassa kun elät niin eri maailmassa.

edit, :eek:

Belmondo sanoi:

no, ei kai jäljellä yhtään, jos tässäkin kirjoitan. ;)

joillekin vaan esim. ystävyys merkitsee enemmän kuin toisille, ja siihen suhtaudutaan vakavasti. ystävään pitää voida luottaa. aina.

mun mielestä ihan perusjuttuja.

total13 sanoi:
no, ei kai jäljellä yhtään, jos tässäkin kirjoitan. ;)

joillekin vaan esim. ystävyys merkitsee enemmän kuin toisille, ja siihen suhtaudutaan vakavasti. ystävään pitää voida luottaa. aina.

mun mielestä ihan perusjuttuja.

ja mitä yhteistä isänmaalla ja kavereilla oli?

kaNi- sanoi:
ja mitä yhteistä isänmaalla ja kavereilla oli?

,, <----jatka noihin, mä en jaksa pelleillä sun kanssa.

ei kai kukaan voi vakavissaan ajatella minun tarkoittaneen sodanaikaisten propagandajulisteiden pitävän kirjaimellisesti paikkaansa.

retoriikka ja ajatusmalli kohdillaan kuitenkin.

en haluaisi teitä ystävikseni, joskin onneksi tunne taitaa olla molemminpuolinen.

total13 sanoi:
ei kai kukaan voi vakavissaan ajatella minun tarkoittaneen sodanaikaisten propagandajulisteiden pitävän kirjaimellisesti paikkaansa.

retoriikka ja ajatusmalli kohdillaan kuitenkin.

No sitten kannattaa ehkä viilailla sitä omaa retorista asua... täältä kun löytyypi jos jonkinlaista holokaustimouhoa joihin tulee, kieltämättä turhankin herkästi, rinnasteltua.

Offtopikkia jatkaen, ne jenkkien STFU-julisteet on aika loistavia :)

Percele sanoi:
.. täältä kun löytyypi jos jonkinlaista holokaustimouhoa joihin tulee, kieltämättä turhankin herkästi, rinnasteltua.

miten sä sait nyt yhtäkkiä rasismin liitettyä aiheeseen?

juliste ykkösessä oli kyse petturien palkan maksusta ja kakkosessa varoiteltiin vahingossakaan vasikoimasta. allekirjoitan molemmat kyllä millä retoriikalla vaan, mutta ei niitä aiheita kyllä mihinkään rotujuttuihin saa sidottua. enemmän niissä mielestäni on kyse luotettavuudesta, ja luottamuksesta. jos ei ole tuttuja aiheita niin olen pahoillani.

:zzzz:

Löytyyköhän keneltäkään kuvaa, joka joskus oli linkattu repesin eli haus...-ketjuun?. Kuvassa joku blackis osoittaa polkupyörän rattaita, kohtaa josta polkimet lähtevät. Rattaisto on pentagarmmin muotoinen. ...Kuvaus oli hieman epäselvä, mutta tuo varmasti mieleen kuvan, mikäli on sen aikaisemmin nähnyt.

total13 sanoi:
miten sä sait nyt yhtäkkiä rasismin liitettyä aiheeseen?

juliste ykkösessä oli kyse petturien palkan maksusta ja kakkosessa varoiteltiin vahingossakaan vasikoimasta. allekirjoitan molemma...........

:zzzz:

Joo, sovitaan näin.:kippis1:

Jonny sanoi:
Tätäkö haet?

NO JUURI TÄTÄ!!!

:D

Höhööö, kaveri tuossa etsiskeli tätä, tiedä sitten minkätakia mutta ajattelin kokeilla löytyiskö Ptoiston kautta, ja löytyi!
Eiks oo upea?!
:piis:

Belmondo sanoi:
Oletan siis että oot linnassa kun elät niin eri maailmassa.

Tredin tarkoitus ei varmaankaan ollut tulla vinkumaan esim. tällaisista asioista. Perusta uusi tredi jossa voit tuoda mielipiteesi julki maailmalle.

Joskus voi jopa olla painamatta "Vastaa" painiketta jollei ole mitään asiaa.

Mun mielestä tän voisi pitää sellaisena tredinä jossa etsivä löytää kadoksissa olevan kuvan tms.

Haussa on mustavalkoinen kuva. Kuvassa istuu kaksi miesvankia, molemmilla ketjut kaulan, käsien ja jalkojen ympäri. Ilmeisesti jotain suomalaisia vankeja 1800-luvun loppupuolelta. En muista oliko molemmilla vielä päällä raita-asut... Tausta oli pelkkää tiiliseinää.. kai.

Olisikohan tuo. Isompaa en tällä pikahaulla löytänyt, mutta auttaa kai lisäetsintää kun kerron että kuvassa ovat puukkojunkkarit Isontalon Antti ja Rannanjärvi.

STG18785.gif

Juurikin nämä herrat! :worship:

Löytyykö keneltäkään sellasta kolmen kuvan sarjista, missä jannu haluaa vaihtaa salasanaa ja kun syöttää salasanan "penis", kone ilmoittaa "salasana liian lyhyt"?

Back
Ylös Bottom