Kuulostaako OK?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huomenta kaikille,

Kiinnostaisi saada asiantuntijoiden kommentteja mun kotitreeniin. Elikkä pyrin treenaamaan joka toinen päivä samalla ohjelmalla, joka on minun parhaan selityksen mukaan jotain tähän suuntaan (en tiedä liikkeiden nimiä):

Käsipainona about 17 kg puntti

- seisaallaan molemmalla kädellä erikseen 10x17kg hauisliike (sisäkämmen ei ole sivulle eikä eteenpäin, siltä väliltä)
- seisaaltaan molemmalla kädellä erikseen 10x17kg joku hauis/rannekoukkaus sivusuunnassa (kämmenselkä poispäin, käsi taittuu kiinni rintaan)
- istualtaan molemmalla kädellä erikseen 10x17kg ilmeisesti suora hauiskääntö (sisäkämmen hauikseen päin) niin että ojentaja/kyynärpää nojaa sisäreiteen
- penkillä selällään maaten molemmalla kädellä erikseen 10x17kg kuin normi penkkipunnerrus mutta kerrallaan vain toinen käsi (omistan vain yhden painon :/)

Teen tämän kierroksen 5 kertaa, joka kohdan välillä muutamien sekuntien tauko, kierroksen jälkeen parin minuutin tauko. Loppua kohti toistot tippuvat jonnekin lähemmäs viittä, jatkan aina sarjaa niin kauan että ei mene vaikka pinnistää kaiken voiman tuskalla.
Treenin lopuksi tuntuu että hauis, ojentaja ja loppukäsivarsi (tai mikä lie, juuri kyynärpään jälkeen) on ihanan täydellisesti tukossa eikä sormet taivu lähellekään olkapäätä.

Kuulostaako tää ihan jees kotikutoiselta treeniltä? Kommentit muutenkin tervetulleita! Tavoitteena lihaskoon (= massan) kasvatus.

Taustaa: 18-v, 184 cm, 77 kg
Hmm.. ja jotain voimakäsitystä: leukoja menee sellaset 15-20, ei paljoa riipu otteesta, penkkipunnerrusennätys 97,5 kg.

Kovin on käsipainotteinen toi ''ohjelma''.:rolleyes:

Treenaisit koko kroppaa vaan ihan suosiolla. Kai tuo ihan ookoo on käsille. Toki käsillekkin tulee helkkaristi liikaa.

Edit: No okei, tossa ohjelmassa ei oo päätä eikä häntää...

Älä tee aina failureen asti noita sarjoi (= että toistoi ei menis enää yksikään, parempi kun jätät muutaman toiston varastoon),ja miksi helkkarissa et käy salilla?

Kiitti kommenteista!

PunttiSpede: Ai miks ei kantsi tehä "failureen" asti, onko siitä jotain haittaa? Ja kyllä mä käyn ihan salillakin, mutta mm. syistä

a) halvempaa
b) vaihtelu virkistää
c) jos tuntuu että salilla tekis aika lailla samaa mitä kotona

jään joskus kotiin.

Onkse muuten hyvä merkki jos lihakset tuntuu tukkosilta? Ja vielä lisäkysymys: riittääkö ihan normaali ruokavalio tämmöseen perusbodaukseen? Ei viittis alkaa mitään lisäprotskuja alkaa häsläämään.

Leonidas: Joo, onkse liian vähän vai paljo? Oon suht paljon aikoinaan tehny penkkiä. Erityisesti jonkun parin kk:n aikana tässä nousi jostain alle 85:sta just tonne 97,5. Kun käyn salilla, teen 85:lla ja 80:lla sarjaa.

Kiitti kommenteista!
Leonidas: Joo, onkse liian vähän vai paljo? Oon suht paljon aikoinaan tehny penkkiä. Erityisesti jonkun parin kk:n aikana tässä nousi jostain alle 85:sta just tonne 97,5. Kun käyn salilla, teen 85:lla ja 80:lla sarjaa.

Mun on vähä paha sanoa että onko tuo liian vähän vai paljon, mutta ihan hyvin se kuitenkin on :thumbs: Aika hienosti on painot noussu...

Mun on vähä paha sanoa että onko tuo liian vähän vai paljon, mutta ihan hyvin se kuitenkin on :thumbs: Aika hienosti on painot noussu...

Joo, no samanlainen spurtti oli joskus 8-9-luokalla. Maksimi pyöri jossain alle 60:ssa ja reenasin rankasti jonkun 2-3 kk ja maksimi oli jotain 80 (Täytyy sanoa, että maksimi oli kyllä käynyt jo vähän korkeammallakin aiemmin, mutta laskenut sitten tuohon alle 60:iin.). Sen jälkeen en juurikaan reenaillu kunnolla kun vasta nyt pari kk sitten alotin taasen.. Mun mielestä ei oo valittamista tällä teholla. :>

Suositut

Back
Ylös Bottom