Olen hommaamassa uusia kuulokkeita musiikin kuunteluun. Ajattelin Sennheiser HD600, mutta onko niistä hyötyä jos on Sony STR-DG510 kotiteatterivahvistin? Pitäisikö olla kovemman luokan vahvari jotta kuulee hyödyn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on sekä 555:t että 595:t. Edellämainitut compussa ja jälkimmäiset teatterikäytössä olohuoneessa ja kyllähän noi on hyviä kuulokkeita molemmat. Olen itsekkin miettinyt HD650 ja jopa HD800 akselia, mutta toistaiseksi jättänyt hommaamatta. 595:t päässä tulee kuitenkin torkahdeltua sohvalle jne. jolloin esim. ainoastaan toispuoleinen piuha on ihan ok, kuvittelisin että noiden isompien piuha per korva kuulokkeiden kanssa pitäisi enempi istuskella ryhdikkäästi. 595:ssä bang for buck on kyllä kohdallaan, kohtuuhintaiset ja en löisi vetoa sen puolesta että itse edes dhelpolla erottaisin 650:n ääntä noista. Olen kuunnellut HD600:t ja HD800:t, mutta eri aikaan/paikassa 5-sarjalaisten ja näissä oli erillinen kuulokevahvistin, joten suoraa vertailua on aika hankala tehdä. Kultakorvaisemmat kommentoikoon äänen tanniinisuutta.Itsellä on HD-555 kuulokkeet, eli tuon sarjan halvimpia yksilöitä mutta silti olen ollut todella tyytyväinen kuulokkeisiin.
...
Oma äänenikin menee noille HD 595:lle, jotka näyttävät olevan kohtuuhintaiset ja antavat hyvin hinnalleen vastinetta ilman erillisiä kuulokevahvistimia.