Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
-Muistaakseni Savolainen kertoi aloittaneensa hormoonien käytön ammattikoulussa eli reilusti alle 20-vuotiaana. Millä tavalla tuo ikä siis tekee kaverista idiootin?
-Ei ole pro? Jostainhan kaikki lähtee liikkeelle tavoittelemaan sitä korttia vai mitä nyt tarkoitat tuolla?
-Ei ne douppimäärät varmasti monella muullakaan ole kaunista katseltavaa eli millä tavalla eroaa tässä asiassa muista kilpailijoista?
-Neulojen uudelleen käyttö on kyllä hölmöä.
-En tiedä tarkemmin onko nuo infektiot tulleet juuri tuosta saman neulan uudelleen käytöstä vai mistä.
Mä luovutan. Sovitaan että on sitten ihan vitun fiksu äijä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu olen kyllä lukenut postisi sieltä jo aikaisemmin ja luin sen nyt uudestaan. Selitä nyt mikä tuosta idiootin tekee? Tuo horpan määrä? Eiköhän noi jenkki prot vedä samanlaisia määriä ja myös heille maksetaan varmasti valmennuspalveluista rahaa. Vai tarkoitatko tuota injektoimista useasti samalla neulalla? Eihän se varmasti fiksua ole, mutta jotenkin arvelen ettei ole ainoa bodari joka näin tekee.

Ei mun ainakaan tarvinnut kun vähän lukea facebook feediä ja sain syövän.

Bostinin fiksuuteen sanottakoon että ainakin kaveri tuntuu olevan ihan hyvä esiintyjä eikä esim. kilju vittua joka lauseessa.

Huomiona myös että Bostinilla on siksi hyvä rakenne että saattaa kaveri mennä vielä pitkälle.

Bostin-Loyd.jpg

63899d1374702884-bostin-loyd-lays-out-truth-about-dallas-mccarver-bb-industry-b.jpg

Douppaus ei ehkä ole ihan fiksuimmasta päästä tällä hetkellä mutta toisinaan oppirahat on maksettava. Eikä tuo lääkkeiden kanssa sekoilu välttämättä nyt niin hirveästi muista "alan miehistä" eroa. Bostin tekee siitä vain julkista kun muut pyrkii salaamaan. Siinä se suurin ero.

-Muistaakseni Savolainen kertoi aloittaneensa hormoonien käytön ammattikoulussa eli reilusti alle 20-vuotiaana. Millä tavalla tuo ikä siis tekee kaverista idiootin?
-Ei ole pro? Jostainhan kaikki lähtee liikkeelle tavoittelemaan sitä korttia vai mitä nyt tarkoitat tuolla?
-Ei ne douppimäärät varmasti monella muullakaan ole kaunista katseltavaa eli millä tavalla eroaa tässä asiassa muista kilpailijoista?
-Neulojen uudelleen käyttö on kyllä hölmöä.
-En tiedä tarkemmin onko nuo infektiot tulleet juuri tuosta saman neulan uudelleen käytöstä vai mistä.

Mitä olen S.massan sanomisia viime aikoina seurannut, niin taitaa ensimmäisenä myöntää olleensa idiootti näin tehdessään.

Luulis piikkien olevan sen verran halpoja ettei tartteis uudelleen käyttää. Voishan toi hoitaa asiansa fiksummin mut kaikki tekee miten tykkää. Ihan mielenkiintosia juttuja.

ainoo mitä bostin on sanonu käyttävän useamman kerran on insuliinipiikkiä joka on vähä vitun eri asia

Kyllä se neula/piikki se insuliinipiikkikin on... En tiedä minkälaisella nämä bodarit insua itseään ruuttailee, mutta jos kynät on samanlaisia kuin diabeetikoilla. Niin en kyllä niitä kärkiä montaa kertaa uudelleen käyttäisi, voi infektiota pukata...

En tiedä onko tätä tänne jonnekki jo postattu, mutta siis mitä helvettiä tuo kelas oikein että tuolla toisella nostolla tapahtuis :face: Tai edes ekalla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiijä mutta vetin tyylikäs sotamaalaus kaverilla on. Saatto säikähtää itteänsä ja valahti penkillä voimattomaksi. Näitä on nähty.

Paremmin tuo filmi tähän ketjuun sopii kuin tuonne penkkipunnerrusketjuun. Typerintä touhua, mitä olen vähään aikaan nähnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom