Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvankaappaus 2013-7-1 kello 0.34.23.jpg

eissss..

Rich Piana on suurin kehonrakentaja jonka olen ikina nahnyt livena. Varmaan noissa kasissa on oljyakin mutta kylla ne lihakset silti lihaksilta nayttaa livena. Kyseessahan on kuitenkin kansallisen tason kilpailija eli kylla siella lihaakin "hieman" on...

Rich Piana on suurin kehonrakentaja jonka olen ikina nahnyt livena. Varmaan noissa kasissa on oljyakin mutta kylla ne lihakset silti lihaksilta nayttaa livena. Kyseessahan on kuitenkin kansallisen tason kilpailija eli kylla siella lihaakin "hieman" on...

Se myöns yhellä haastattelu videolla että oli testaillut öljyjä mutta huomannut ettei niistä lopulta ole apua tosin en sitten tiedä puhuiko totta että lopettanut niiden käytön. Helvetin iso jätkä kyllä kyseessä vaikka livenä nähnykkään.

Onpas sysipaska vertaus, Kipparikalle on forkku miehiä, ei löllö-hauis..
ystävämme kippari!
(beibe hallus)

Real-life-popeye.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yleensä en videoista tai puheista koe mitään "yökötysreaktiota", mutta noi synthol-kädet näyttää mun mielestä todella kuvottavilta ja sairailta. En diggaa esim. syödä samalla, kun katon noita.

hahahaha repesin! Ei jeesus, tuo äijä varmaan tekee itsarin jos vilkasee itteesä peilistä :D Nuo kädet näyttää joltain kasvaimilta. Varmaan kännissä tökkiny tota paskaa itteesä ja nyt sitä vituttaa :D

Ohhoh ku o nättiä. Etenkin sen jälkeen kun nappas paidan pois niin kokonaisuus pääsee esiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom