Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Ziisus tota tyyppiä, kuka toi on? Oikeesti melko pelottavan näköinen.

En tuosta möröstä tiedä, mutta pyydä tuo Ismael kuvauksiin, niin pistetään sit lopuksi oikeen kunnolla käkättimeen sitä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
44.jpg
:D

syntholgang.jpg

syntholgang2.jpg

SyntholGang... :D :D

Saattaahan noilla päässäkin viirata, tai saattaa olla että noiden mielestä täälä päin viiraa kaikilla päässä. 5vuode päästä tuo on öljyn tykittely on varmaan melkoisen muodissa tuola hindujen keskuudessa vai mitä nuo nyt onkaan..

En tuosta möröstä tiedä, mutta pyydä tuo Ismael kuvauksiin, niin pistetään sit lopuksi oikeen kunnolla käkättimeen sitä..

Ja sekö ratkasis kaiken?

Eiköhän meillä kaikilla vähän viiraa päässä joskus enemmän tai vähemmän, näillä tyypeillä ongelman täytyy olla potenssiin sata.

Ihan sama ajatus tuli täälläkin :D Tyhmyyskään ei olis mikään ongelma jos ei se haittais, muttako se piru haittaa. Noin oli vaarilla tapana sanoa.[/QUOTPa

Pakko kombata ja todella siis kombata, mun isovanhemmat on ollu jo kaksikymenta vuotta haudassa ja jokainen niistä eli pitkän ja hyvän elämän. MUTTA jos ne näkis tollasen hermafrodiitn, ni voin sanoa että munkin pappa jolla oli kovat traumat sodasta, ni se vetäis turpaa tollasta mies/naista jo ihan hädissään.

Siis minne tää kehonrakkeus meneee, voi kauheeta!

Mun mielestä kaikkein pimeintä on se, että yks Suomen luetuimmista lehdistä julkaisee tollasta paskaa. Lapset ja nuoret klikkailee suhteellisen paljon iltasanomien uutisjuttuja ja sit siellä tulee tollasta paskaa vastaan. Haluaisin tietää sen toimittajan, joka noista sisällöistä vastaa.

Mutta et halua tietää niistä ihmisistä jotka jakelevat linkkejä uutisiin tai niistä, jotka ostavat lehteä tai jotka eivät kasvata omia lapsiaan tai niistä jotka ovat tarpeeksi typeriä lukeakseen roskalehtiä muusta syystä kuin nauraakseen?

No hyi helvetti, nyt meni yöunet. Näyttää vahanukelta.

Mutta et halua tietää niistä ihmisistä jotka jakelevat linkkejä uutisiin tai niistä, jotka ostavat lehteä tai jotka eivät kasvata omia lapsiaan tai niistä jotka ovat tarpeeksi typeriä lukeakseen roskalehtiä muusta syystä kuin nauraakseen?

En tiedä sun olettamuksista lasten lukutottumusten suhteen, mutta niille ei välttämättä tuo roskalehden ja sanomalehden ero ole ihan niin selvä. Tosin en tiedä onko se Suomessa enää aikuisillakaan tiedossa, kun koko lehdistä on täällä melkoista sontaa. Mutta se siitä.

Kauanko toi öljy pysyy lihaksessa? Onko toi joku viikottain lisättävä vai miten toi toimii? Lähinnä et kuinkahan kivuliasta tota hommaa on ylläpitää kun ei noista saa mitään iloa, korkeintaan haittaa noi pallurat.

Minulla jos olisi rajattomasti rahaa. Niin perustaisin lisäravinnefirman ja hankkisin nämä kaikki kuuluisimmat massakädet mulle maskoteiksi/ sponssiurheilijoiksi. Firman nimi vois olla joku bicep nutrition tjsp. Menestys olisi taattu.

Olin ennen kynäniska ja elämään kyllästynyt rekkakuski. Aloin käyttämään bicep nutritionin haba-kreatiinia ja hauikseni kasvoi puolimetria. Nykyään työkseni vedän rekkaa. Elämän laatu on parantunut. Terveisin Chris Hofer.

ec0ca-synthol3.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom