Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Harmittaa kyllä oikeasti tuo tapen touhu, on kaverilta tainnut mennä loputkin suhteellisuuden tajut. Muistan kun aloitin sali harrastusta ja treenasin tapen silloin omistamalla platinum kuntokeskuksella ja hän tuli kyllä tutuksi siellä. Miehestä jäi parhaitan mieleen kohteliaisuus, avoimuus, auttamisen halu treeni ja ravintoasioissa. Hänellä on pitkä ja hieno ura kehonrakennuksessa ja siihen liittyvässä toiminnassa. Miksi on pitänyt mennä tekemään tälläistä...?

Olkapäät ei ilmeisesti vastanneet riittävästi treeniin joten syntholista apu.

Tämä epäilyttää taas minua..., käden ollessa rennosti ojennettuna suoraksi hauiksen pitäisi olla venytettynä ja ainoastaan ojentajan pitäisi hieman supistua.

sy.jpg

Harmittaa kyllä oikeasti tuo tapen touhu, on kaverilta tainnut mennä loputkin suhteellisuuden tajut. Muistan kun aloitin sali harrastusta ja treenasin tapen silloin omistamalla platinum kuntokeskuksella ja hän tuli kyllä tutuksi siellä. Miehestä jäi parhaitan mieleen kohteliaisuus, avoimuus, auttamisen halu treeni ja ravintoasioissa. Hänellä on pitkä ja hieno ura kehonrakennuksessa ja siihen liittyvässä toiminnassa. Miksi on pitänyt mennä tekemään tälläistä...?

http://www.youtube.com/watch?v=f5QFhYlTD8k

Tää video on 8kk vanha ja ei oo vielä syntikat hanskoissa mutta katselin noita käsiä et on vähän oudon näköiset, ihan kun ne ois testolla kasvatetut.. ei oo ilmeisesti kuitenkaan kasvanut tarpeeksi kun piti laittaa syntikat. Mielipiteitä?

Samaa minäkin ihmettelen. Ehkä tuossa on taustalla joku ajatus tehdä bisnestä. Vaimo ruiskuttaa rahasta botuliinia ja kollageenia naisten lärveihin, Tape ehkä saanut tästä suuren vision lihasten injektiomuokkauksen lanseeraukseen...

Mene ja tiedä. Ei vaan voi ymmärtää. Jotenkin sitä vaan ajatteli että kyllä nuo ulkomaan tollot, mutta että suomalaiset...

Telkkarissa alkaa varmaan kohta pyöriä Tapen Syntholklinikka.

Samaa minäkin ihmettelen. Ehkä tuossa on taustalla joku ajatus tehdä bisnestä. Vaimo ruiskuttaa rahasta botuliinia ja kollageenia naisten lärveihin, Tape ehkä saanut tästä suuren vision lihasten injektiomuokkauksen lanseeraukseen...

Mene ja tiedä. Ei vaan voi ymmärtää. Jotenkin sitä vaan ajatteli että kyllä nuo ulkomaan tollot, mutta että suomalaiset...

Kasvojen muokkausta ja lihasten muokkausta(täyteaineilla ym.) ei ehkä voi yhdistää toisiinsa. Kasvojen muokkaus parhaimmillaan jopa toimii. Toisaalta onhan lihaksia muokattu täyteaineilla ihan huipputasollakin ilmeisen uskottavasti.

Voihan nuo lihakset olla myös ilman mitään täyteaineita. Ehkä hieman erikoisen muotoiset siinä tapauksessa. En halua loukata ketään, joten suuri anteeksipyyntö jos olen tehdyt väärän arvion.

voihan nuo tapen hauikset hieman epäilyttäviltä näyttää myöskin sen takia että onko kenties molemmat ojentajat katkenneet tjtn? koska niitä ei näytä olevan ollenkaan..

Tapen habat on olleet niin kauan kuin minä olen miehen tuntenut hyvin erikoiset ja tuollaiset terävät. Ja ainakaan viimeeksi kun niitä itse olen puristellut, josta tosin on jo tovi, niissä ei kyllä mitään syntholia tai täyteainetta ollut. Korkeintaan betonia :D Eikä noi nyt sen erikoisemmilta näytä kuin ennenkään, eli ehkäpä tässä haukutaan vähän väärää puuta...

Edit, niin ja ojentajat on tosiaan katkenneet, karun näköistä oli...

Olkapäät ei ilmeisesti vastanneet riittävästi treeniin joten syntholista apu.

Tämä epäilyttää taas minua..., käden ollessa rennosti ojennettuna suoraksi hauiksen pitäisi olla venytettynä ja ainoastaan ojentajan pitäisi hieman supistua.

sy.jpg

onko tää ihan uus kuva?

mies reenaa samalla salilla ku mä, ja vaikka haiukset aina vähän "oudoilta" on näyttäny ja sairaan isoilta, niin ei ne livenä kyllä mitenkään hypänny silmään syntikka käsinä... en muista et olis tolta käsi koskaan näyttäny.

Eipä nuo olkapäätkään ihan normaaleilta näytä...

10934786.jpg

Noista olkapäistä taisi vasta olla jotain tarinaa johonkin viime vuoden, tai tämän vuoden alkupuolen kisaan liittyen? Sitemmin noista olkapäistä oli Tiinan tms blogissa tarinanpoikasta että sieltä oli leikattu pois "kasvaimet", arpikudosta tms... Näyttää olevan koko blogi nyt poistettu.
Löytyihän siitä leikkauksesta juttua kun hitusen googletti -> http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/6695/tiina-jylhan-lihaskimppu-viides-mr-universe/
Ja löytyi bodylehden alkuperäinen juttukin noihin yli 50 vuotiainen MM-karsintaan liittyen... toki se on bodylehdestä näköjään poistettu, mutta googlecache pelasti.
Onhan nuo olkapäät hitusen mielenkiintoisen näköiset noissa kuvissa -> http://webcache.googleusercontent.c...ws_arkisto?cid=5818+&cd=3&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

edit: löytyihän se Tiinan vuodatus aiheesta -> http://collection.tiinajylha.com/blog/kiehtovaa-ja-värikästä-elää-huippu-urheilijan-vaimona

Tästä on aiemminkin pakkiksella puhuttu. Sanoin silloin tämän ja sanon uudelleen: molemmissa olkapäissä samassa kohdassa kasvaimet... Jepjep.

Tuo oli muuten vitsi. Ettei vaan jäänyt kenellekään epäselväksi. Ei "ehkä" olisi kovin tuottava bisnes.

Tää jätkä joka pääs guinnessin kirjaan sanoi metro lehdessä, että salaisuus hänen isoihin käsiin on ruokailu 6x/pv, ei mitään piikkejä! :face: :hyvä:

Silmään pisti metrolehden artikkelissa myös se, että kädenympärys oli levossa 62cm ja jännitettynä 64cm. Pure muscle :P. Haluaa myös tulevaisuudessa kilpailla kehonrakennuksessa.

Back
Ylös Bottom