Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Kun kuuntelin mitä se sinustakin höpötti omalla naamallaan ja ihan julkisesti niin en tiedä miten olisin itse vastannut vastaavassa tilanteessa,varmaan paljon rajummin.
Mä en vastannut missään mitään sen avautumiseen musta. Potekoot vaan pienen pippelin syndroomaansa rauhassa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä nyt Mike ihan ihon alle päästä tätä kaveria
En muuten mutta vähän on sulta aggressiivisuutta huomattavissa kirjoituksessasi.
Nyt on erikoista kalastelua. Pitää oikein ihmetellä, koska en ainakaan itse nähnyt kenenkään olemista ihon alla saatika mitään aggressiivista tuossa Miken viestissä.
Mihin ikinä pyritkään, niin aika hataralla pohjalla on.
 
Nyt on erikoista kalastelua. Pitää oikein ihmetellä, koska en ainakaan itse nähnyt kenenkään olemista ihon alla saatika mitään aggressiivista tuossa Miken viestissä.
Mihin ikinä pyritkään, niin aika hataralla pohjalla on.
No en kyllä pyri mihinkään?
Onko näillä keskusteluilla niinku mahdollista johonkin pyrkiä?
No voisin vaikka pyrkiä USA:n presidentiksi mutta täällä taitaa vaan saada tuon kuukauden idis tittelin jos kovasti yrittää
Oon vaan seurannut tuon yhden hemmon haasteita ja mielipiteitä ja tekemisiä kun on tuota tubetusta tehnyt puheluistaan ja vaikka mistä ja mietin onko kyseessä vaan pilailu mutta vissiin on tosissaan ja melkoinen some persoona
Tosin uudemmat jutut on jo menneet vähän liian sairaalloisiksi kaikkine haasteineen.
Kattelin sitten että onko henkilö noteerattu tälläkin palstalla.
Etenkin kun höpötti Mikestä jotain yhdessä tubetuksessaan
Tuli sitten vahingossa oma mielipide lainaten Miken kommenttia asiasta ilmaistua.
Olin varmaan väärässä tuosta Miken kommentista koska itse varmaan olisin tuollaiseenkin solvaukseen reagoinut voimakkaasti vaikka siinä ei mitään järkeä tai totta olisi mutta kun se on julkisesti heitetty .
En varmaan ihan ajatuksella lukenut Miken vastinetta.Sorry.

Sinällään viime tubetuksessa tuo heppu oli oikeassa
Se pt tyyppi siellä loftilla uhkasi kyllä lyödä sen polvet muusiksi.
Vain koska sen tyttöystävää oli kutsuttu bimboksi joskus 5 vuotta sitten
Kun vielä onkivat tuolla toisella palstalla sen kaverin väkivalta rikollisuus taustan esiin niin varteenotettavahan tuollainen uhkaus on.
En tosin tiedä tiesikö tubettaja sen soittaessaan hänelle.
 
Nyt on Juhana oikeasti jo todella sekaisin. Tosiaan oli poliisiasemalla tekemässä rikosilmoitusta ilmeisesti taannoisesta saliriidastaan. Varsin aggressiivisesti uhosi tiskin takana olevalle poliisille, joka kylläkin pysyi ihmeen rauhallisena.

”Olen Suomen tunnetuimpia ihmisiä.” Tegelbergin harhaisuus on nyt jotenkin ihan huipussaan, Stubbillekin on jo lähetetty varoitus olla tulematta samaan uimahalliin. Toivottavasti tuo piakkoin laitetaan pehmeään koppiin, koska tuntuu ettei tämä psykoottinen hybris pääty hyvin. Juhana on kyllä pelkuri, mutta se on niin turhautunut ja sekaisin, etten ihmettele jos se kohta purkaa aggressionsa johonkin heikompaansa, tyyliin hakkaamalla jonkun mummon. Ihan täysi sekoboltsi ja kävelevä katastrofi on hän.
 
Hahah, sattuipa hauskasti.. Kyseinen herra kävi työpaikallani meuhkaamassa ja meuhkaaminen jatkui, kunnes itse saavuin paikanpäälle. Loppui huorittelut ja tiktokin kuvaaminen nopeammin kuin Rovanperän ralli.

Kyllähän tuollainen talidomi ymmärtää paikkansa kun oikea alfa saapuu paikalle, vai miten se nyt menikään. 😀 Loppupäätelmä, paljon melua tyhjästä ja kun oikea mies rupeaa käskyttämään, siinä myös Suomen tunnetuin alistuu ja pakenee paikalta.
 
Hahah, sattuipa hauskasti.. Kyseinen herra kävi työpaikallani meuhkaamassa ja meuhkaaminen jatkui, kunnes itse saavuin paikanpäälle. Loppui huorittelut ja tiktokin kuvaaminen nopeammin kuin Rovanperän ralli.

Kyllähän tuollainen talidomi ymmärtää paikkansa kun oikea alfa saapuu paikalle, vai miten se nyt menikään. 😀 Loppupäätelmä, paljon melua tyhjästä ja kun oikea mies rupeaa käskyttämään, siinä myös Suomen tunnetuin alistuu ja pakenee paikalta.
Vaikutat kyllä mahtavalta Mieheltä (y)
 
Hahah, sattuipa hauskasti.. Kyseinen herra kävi työpaikallani meuhkaamassa ja meuhkaaminen jatkui, kunnes itse saavuin paikanpäälle. Loppui huorittelut ja tiktokin kuvaaminen nopeammin kuin Rovanperän ralli.

Kyllähän tuollainen talidomi ymmärtää paikkansa kun oikea alfa saapuu paikalle, vai miten se nyt menikään. 😀 Loppupäätelmä, paljon melua tyhjästä ja kun oikea mies rupeaa käskyttämään, siinä myös Suomen tunnetuin alistuu ja pakenee paikalta.
Voitko kertoa, mikä asiayhteys?
 
Hahah, sattuipa hauskasti.. Kyseinen herra kävi työpaikallani meuhkaamassa ja meuhkaaminen jatkui, kunnes itse saavuin paikanpäälle. Loppui huorittelut ja tiktokin kuvaaminen nopeammin kuin Rovanperän ralli.

Kyllähän tuollainen talidomi ymmärtää paikkansa kun oikea alfa saapuu paikalle, vai miten se nyt menikään. 😀 Loppupäätelmä, paljon melua tyhjästä ja kun oikea mies rupeaa käskyttämään, siinä myös Suomen tunnetuin alistuu ja pakenee paikalta.
 

Liitteet

  • d5c12f9e406051de.webp
    d5c12f9e406051de.webp
    19,1 KB · Katsottu: 84
Hahah, sattuipa hauskasti.. Kyseinen herra kävi työpaikallani meuhkaamassa ja meuhkaaminen jatkui, kunnes itse saavuin paikanpäälle. Loppui huorittelut ja tiktokin kuvaaminen nopeammin kuin Rovanperän ralli.

Kyllähän tuollainen talidomi ymmärtää paikkansa kun oikea alfa saapuu paikalle, vai miten se nyt menikään. 😀 Loppupäätelmä, paljon melua tyhjästä ja kun oikea mies rupeaa käskyttämään, siinä myös Suomen tunnetuin alistuu ja pakenee paikalta.

Tämä tapahtui..

Jos olisi käynyt niin kyllä sinäkin olisit nyt suomen tunnetuimman TikTokissa! Haastetta odotellessa!
 
Hahah, sattuipa hauskasti.. Kyseinen herra kävi työpaikallani meuhkaamassa ja meuhkaaminen jatkui, kunnes itse saavuin paikanpäälle. Loppui huorittelut ja tiktokin kuvaaminen nopeammin kuin Rovanperän ralli.

Kyllähän tuollainen talidomi ymmärtää paikkansa kun oikea alfa saapuu paikalle, vai miten se nyt menikään. 😀 Loppupäätelmä, paljon melua tyhjästä ja kun oikea mies rupeaa käskyttämään, siinä myös Suomen tunnetuin alistuu ja pakenee paikalta.
Tämäpä sattui. Kyseinen kaveri kävi minunkin työpaikallani riehumassa ja uhoamassa. Rehentely tyssäsi kuin Suomen mitalijahti Pariisissa tultuani paikalle, kun potkaisin Juhanan mavashi gerillä kahdeksannen kerroksen ikkunasta ulos. Juhanan pudottua pitkän ilmalennon päätteeksi katutason roskalavalle, nousivat ihmiset työpaikallani toimitusjohtajaa myöten taputtamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittyy itseasiassa tuohon ”saliriitaan” ja tiktokvideota sekä katutappeluhaastoa odotin. Kävi tänään taas uudelleen uhoamassa, mutta ylilautalaiset voitte jäädä keskenään tänne spekuloimaan. 😀
 
Back
Ylös Bottom