Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
250kg penkki perse ilmasta pompulla on kuitenkin tehtävissä. Eräs työkaveri otti jotain päälle 200kg vastaavalla tyylillä, puhtaana paljon vähemmän. Tämän olen nähnyt ihan livenä
Juu no en mä tosta yhtälöstä oo niin kiinnostunut, ni en ota sen enempää kantaa. Vahingossa utelin 50kg hauiskääntöjen lomassa :d. Ihan vakioarvona mä en usko mitään mitä luen, tai nään netissä 100%. Liian iso riski, ja tsänssi tulla kusetetuks. Sä et oo välttämättä ees oikeesti Inoksi 😆. Hyväuskosuudessa hävii jtn, ikuisessa halussa vaatia konkreettisia todisteita, nähdä omin pienin silmin, ei hävii oikeen mitään. Korkeintaan saa vastapuolen vittuuntuneeks, mut se on pieni häviö se. Netin ulkopuolella totuuden tivaaminen toiselta onki aika iisiä suhteessa. Harva on niin taitavia valehtelijoita.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo. Kisoja silti kuvattu iät ja ajat. Mä kuvaan melkeen kaiken, mikä on edes 0.5% kehitystä aiempaan, tai jos haluun kotiläksyjä. Erittäin tehokas työkalu, jos haluu oppia tekeen ihan mitä vaan asioita, jotka omalla keholla tuotetaan :d. Mut noiden lisäks päällimmäinen syy on arkistointi. Voi kattoo ehkä sit kymmenien vuosien pääst mitä on spedeilly joskus. Ite en kuvaile esim. siks, että voin runkkailla itelleni tjs. 😅.
Meike on arkistoinut treenit vuodesta 1994 ☝️ Ihan hauska katsoa vanhoja voima tasoja ja kehitys nopeutta. Olen myös ottanut lihaksista mitat noista ajoista asti. Nyt näkee mitkä lihakset ovat kasvaneet nopeiten. Esim kädet 18cm mutta pohkeet vain 8cm. Kisoista on kyllä videoita ja muutamista voimamies treeneistä. Puntti jutskat niin arkista vääntöä ettei jaksa niitä kuvailla pois lukien tekniikoiden tarkastelu joskus.
 
Aik harvalla ( ei kenelläkään) kasarilla ja ysärillä aloittaneella on sali tulokset videolla. Siihen aikaan ei kannettu salilla mukana videokameraa ja tallennettu niitä VHS kasetille 😉 Eikä edes nykyään kovin moni ota enkkojaan videolle. Mullekin riittää että tulokset ovat treeni vihkossa. Olen ottanut kaksi sali video koko elämän aikana. Nekin tekniikan tutkimiseen. Enkkoja en kuvaa koskaan enkä jaa faceen treeni materiaalia.
Juu se on vähän reenaaminen muuttunut.

Nykyään näyttää että tärkeintä on napsia itsestään kuvia salilla ja esitellä someen että salilla on käyty.
Tuloksetkin on sitä luokkaa.
 
Aik harvalla ( ei kenelläkään) kasarilla ja ysärillä aloittaneella on sali tulokset videolla. Siihen aikaan ei kannettu salilla mukana videokameraa ja tallennettu niitä VHS kasetille 😉 Eikä edes nykyään kovin moni ota enkkojaan videolle. Mullekin riittää että tulokset ovat treeni vihkossa. Olen ottanut kaksi sali video koko elämän aikana. Nekin tekniikan tutkimiseen. Enkkoja en kuvaa koskaan enkä jaa faceen treeni materiaalia.
Joo ei kukaan kanniskelut videokameraa saleilla, eikä ollut älykännyköitä millä kuvata videota. Olishan sitä voinut jostain hommata videokameran, mutta eipä silloin tullut mieleen, että joskus tulevaisuudessa, mun täytyy todistaa mun nostot :LOL: Treenipäiväkirjaa, aloin pitää 90 luvulta, tähän päivään asti. En ole nyt voimanosto treenien aikana pitänyt kirjaa. Mun oli aikonaan tarkoitus, että jättäisin treenipäiväkirjat lapsille, kun delaan, että näkisivät mitä painoja isä nostellut. Mutta esim. kun muutin Balille, hävitin kaiken omaisuuden. Ei ole enää päiväkirjoja.
 
Henkirikosta ei pidä koskaan hyväksyä, mutta sen verran lienee syytä kuitenkin tuoda esille, että uhri ei ollut mikään puhtoinen pulmunen vaan (jos uutiset pitää paikkaansa) kovan luokan ammattirikollinen. Ja silloin "ammutuksi joutuminen" on ikään kuin ammatinvalintakysymys.

Velanperijä joutu ite maksumieheks..
 
No jo oli taas kommentti.... Ei jumalauta
JariMikael tunnetaan jo siitä, että sillä lievä alemmuuskompleksi muiden lihaksista. Tämmöiset tapaukset on sille rinkirunkkauksen paikka.
 

View: https://www.instagram.com/p/CgsNDqmokQv/
No ei oo kuukauden idiootti, mut kusettajat vituttaa aina. Kuka uskoo et tää hauiskääntää tässä oikeesti 50kg kässäreillä?
Minä en. Yritin ettiä ees yhen vastaavan suorituksen netistä, eikä löydy ku jtn hirveitä räpellyksiä. Natuki profiilin mukaan. Pystyykö kukaan muu tähän. Larry Wheels vetää hammereita vähän sinnepäin jossain pätkässä, ja hän kuitenki strict kääntäny 105kg.

Toinen pätkä viel.
View: https://www.instagram.com/reel/CeTw7nKqGgP/

''Haters gonna say it's 60lbs''. Ehkä mä oon sit vaan heitteri, mut ei mee läpi. Henk. koht kaikki vähänkään ihmeellisempi, epävirallisempi suoritus netissä on automaattinen ''hmmm ehkä, tod. näk ei'' reaktio.

Enpä usko minäkään, että on 50 kiloset tuossa. Tässä maailman kovin kädenvääntäjä tekee kääntöjä 57 kilosella. Hän painaa itse noin 180kg.


View: https://youtu.be/1xVsqP1kqvg
 
Enpä usko minäkään, että on 50 kiloset tuossa. Tässä maailman kovin kädenvääntäjä tekee kääntöjä 57 kilosella. Hän painaa itse noin 180kg.


View: https://youtu.be/1xVsqP1kqvg

Äläs ny... jonkun boomerin kaa väittelin asiasta tuol kommenteissa. On se kuulemma legit video, koska ''he's a beast''. DAA! Uskotko, että toi äijjä on tuonu omat valepainot salille, vai onko noi yksinkertasesti vaan 50 paunan kässärit? Itteä ei yllättäis juuri yhtään, vaikka joku retu oikeesti lavastais tollasen.
 
Äläs ny... jonkun boomerin kaa väittelin asiasta tuol kommenteissa. On se kuulemma legit video, koska ''he's a beast''. DAA! Uskotko, että toi äijjä on tuonu omat valepainot salille, vai onko noi yksinkertasesti vaan 50 paunan kässärit? Itteä ei yllättäis juuri yhtään, vaikka joku retu oikeesti lavastais tollasen.
Joo ite katoin ainakin heti, että 50 paunaset ovat selvästi. Ihmiset on tyhmiä
 
Äläs ny... jonkun boomerin kaa väittelin asiasta tuol kommenteissa. On se kuulemma legit video, koska ''he's a beast''. DAA! Uskotko, että toi äijjä on tuonu omat valepainot salille, vai onko noi yksinkertasesti vaan 50 paunan kässärit? Itteä ei yllättäis juuri yhtään, vaikka joku retu oikeesti lavastais tollasen.
Menin kattomaan tän kaverin Tiktokin ja taidan sittenki kallistua siihen, että nuo todella ovat 50 kiloset😅 Tää on aika pitkä (193cm) ja iso tyyppi joka on ilmeisesti erikoistunut noihin käsipainoliikkeisiin. Tekee eri valmistajien käsinpainoilla kääntöjä, esim hammereita 70 kilosilla, tosin tekniikka on mitä on mutta silti. Oli siellä jotain >200kg mavea ja kyykkyäki tehty.

+Technogym ei taida ilmoittaa painoja kuin kiloissa? En löytänyt noita käsipainoja paunoina merkattuna.
 
Back
Ylös Bottom