Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Getbigillä muistelisin ainakin itse joskus lukeneeni jotain tuon tyyppistä ketjua...

Kyllähän syntholin (ja muiden vastaavien) aineiden käyttö "tiedossa" on, tässä ketjussa vain onkin niitä räikeimpiä ylilyöntejä ja muita vastaavia. Todella moneen pro-bodariin on jossain vaiheessa kohdistunut synthol-epäilyjä, mutta kuka niistä varmasti osaa mennä sanomaan onkin sitten täysin eri asia. Sitten pitää myös muistaa taas, että olemme sentään internetissä, eikä kaikkea nettiin kirjoitettua välttämättä kannata ottaa niin kovin vakavasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bodarit ja synthol on tod näk sama kun kilpaurheilu ja doping. jos jostain ei kärähdä niin tarkoittaako se automaattisesti että ei ole alunperinkään mitään käyttänyt?

ja kuka vitun idiootti ei käytä jos hyöty on suuri ja riski jäädä kiinni pieni jos tahtoo olla paras..

Syntholinkäyttö on kyllä varsin hyvässä tiedossa. Miksei sitä linkkiä voi laittaa suoraan, jos kerran yksi suurimmista foorumeista (kaupalliset saitit toki erikseen)
Siellä on epämääräsiä bannereita:D Ei ehkä sittenkään suurimpia, mutta iso kumminkin, ja kirjotus hetkellä näyttäs olevan 4 ifbb prota online.

ja kuka vitun idiootti ei käytä jos hyöty on suuri ja riski jäädä kiinni pieni jos tahtoo olla paras..

toisaalta voiko itse olla puhtaasti tyytyväinen suorituksiinsa ja saavutuksiinsa jos ne on vilpillä saanut. Itse en piikkihommia juuri saavutuksiksi laske, kuka vain spede voi piikittää ja olla kovaa poikaa, mutta kovalla työllä sen arvostuksen saa. :whip:

toisaalta voiko itse olla puhtaasti tyytyväinen suorituksiinsa ja saavutuksiinsa jos ne on vilpillä saanut. Itse en piikkihommia juuri saavutuksiksi laske, kuka vain spede voi piikittää ja olla kovaa poikaa, mutta kovalla työllä sen arvostuksen saa. :whip:

Noi äijät elää lajille 24/7, treenaa sataviiskyt lasissa aina, monta monta vuotta panostaa treeniin, ruokaan ja lepoon aivan älyttömästi. Sittenkun työ kantaa hedelmää ja pärjätään lavoilla niin kuitataan vaan "kyllä mäkin horpalla tohon pystyisin, pelle". Ikäänkuin se roinaaminen sitä taakkaa keventäisi, päinvastoin pro tasolla tuo työ ei enää paljo kovene.

Noi äijät elää lajille 24/7, treenaa sataviiskyt lasissa aina, monta monta vuotta panostaa treeniin, ruokaan ja lepoon aivan älyttömästi. Sittenkun työ kantaa hedelmää ja pärjätään lavoilla niin kuitataan vaan "kyllä mäkin horpalla tohon pystyisin, pelle". Ikäänkuin se roinaaminen sitä taakkaa keventäisi, päinvastoin pro tasolla tuo työ ei enää paljo kovene.
No kuukkis taitaa olla aika vihreä kaveri tällä saralla, ainakin post countista päätellen. Kyllä sekin vielä pääsee lajin saloista perille...

juu vihree olen ja en mä täällä ny yritä "opettaa isääni paneen" :D tyttöihmisenä vain kiva välillä huudella vieraisiin pöytiin. Niinhän se on että kukin tyylillään, tuosta kyseisestä "roinaamisesta " eritoten syntholista vaan tuli mieleen sanonta blondeista ja silikooni tisseistä notta on ku asentas ladaan jalopuuratin, kiva hivellä mutta kyyti ei juuri kummemmaksi tule.:lol2:

Milos Sarcev, kehonrakennusammattilainen, oli kuolla tämän aineen käyttöön (2000, B&K:n huom.).

"Minulla oli tarkoituksena ruiskuttaa öljyä ojentajaani, mutta vahingossa neula osuikin suoraan suoneen. Putosin täysin voimattomana lattialle, tuntien suurempaa kipua kuin olin koskaan tuntenut. Yhtäkkiä tunsin kuin salamaniskun rinnassani.

Pystyin tuskin hengittämään seuraavaan puoleen minuuttiin. Luulin, että kuolen siihen paikkaan. Myöhemmin kävi ilmi, että öljy oli kulkeutunut veren mukana sydämeeni ja keuhkoihini, aiheuttaen hengityksen välittömän salpautumisen. Nähtävästi aloin hiljalleen saada haukotuksi happea uudelleen, mutta muistan vain että se oli työlästä ja teki kipeää.

Olin niin heikossa kunnossa, etten kyennyt kuin makaamaan liikkumatta lattialla seuraavat kaksi tuntia. En pystynyt edes soittamaan ambulanssia. Äärettömillä voimainponnistuksilla onnistuin vihdoin raahautumaan puhelimeen ja sain soitettua ambulanssin joka kiikuttikin minut suoraan teho-osastolle.

Diagnoosin mukaan sydän oli tukkeutunut. Tilani oli kriittinen ja omaisilleni kerrottiin, että selviytymismahdollisuuteni olisivat vain 50 % . Yhä vuoro kauden myöhemmin tilani oli kriittinen, mutta hitaasti päivä kerrallaan se rupesi siitä vakautumaan. Makasin teho-osastolla kolme päivää ja kun vihdoin pääsin ulos sairaalasta, olin täysin poikki ja olin laihtunut 9 kiloa.

Tapasin minua hoitaneen lääkärin kolme viikkoa myöhemmin ja hän antoi silloin luvan aloittaa harjoittelemaan kevyesti. Mutta en vieläkään tiedä, pystynkö enää koskaan kilpailemaan. Niin tai näin, mutta varmaa on etten koskaan enää tule käyttämään Syntholia. Se meinasi viedä hengen minulta.

Voin olla jonkun mielestä idiootti, mutta tässä silti varsin symmetristä ja silmiä hivelevää fysiikkaa!

easahd.jpg

xcj5l1.jpg

bj92dg.jpg

Tästä jäbästä tulee mieleen joku sarjakuvahahmo...vekkuli velikulta:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom