Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Olet joko taitava trolli tai sitten sellainen perinteinen gaspeihin pukeutunut mandariinit kainaloissa kulkeva voimaöyhöttäjä joka selittää aina salilla ummet lammet penkkisarjojensa välisillä 10 minuutin tauoilla siitä miten ei ole pystynyt jalkoja treenaamaan kovaa pitkään aikaan.
Oli kumpi vaan niin vahvat fantasiat irtosi trikoista. Uskaltaakohan sitä enään trikoita laittaa salille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai niissä sukkahousuissa ole mitään pahaa. Niitä käyttää niin pyöräilijät kuin juoksijatkin. Miksi bodari ei käyttäisi? Itse en kyllä kokisi oloani kovinkaa luontevaksi tiukoissa kalsarimallisissa housuissa salilla. Häiritsisi, että etumus ois niin kaiken kansan ihailtavana, eli jos pakko olisi trikoot pukea päälle, niin laittaisin shortsit trikoiden päälle, mutta kyllä varmasti joku tykkää itseään myös näytelläkin.

Kyllä ne nännit (ja pahimmassa tapauksessa navan) paljastavat narutopit miehillä on pahempia kuin trikoohousut. Narutopeissa sekin on aika oksettavaa, että se paljastaa samalla ne finniset ja hikiset selät, eikä näiden narutoppien käyttäjät yleensä ole niitä hygieenisimpiä salikävijöitä. Eivät suojaa penkkejä pyyhkeellä ja setin jälkeen penkki jää märäksi hiestä ja räjähtäneiden finnien nesteistä. Onneksi nuo narutopit ovat jääneet pitkälti sinne 90 luvulle, vaikka kyllä niitä vieläkin näkyy.

Niin ja avojalat... mikä ihmisiin menee kun ne saapuu salille?

Omastakin mielestä trikoot miehillä näyttää "aivan vitun homoilta" (en tiedä miten tuon paremmin kuvailisi). Mutta jokainen saa pukeutua just miten haluaa ja jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen. Jos itse joutuisin vetämään trikoot jalkaan niin olisi aika helvetin kiusallinen olo salilla (muiden trikoomiesten katseiden vuoksi), joo ja en ole kaappihomo vaan ihan hetero.

On myös totta että jos omaa isot reidet niin se homppeli vaikutelma trikoiden kanssa katoaa jostain syystä. Narureidet ja trikoot on homoin ja yleisin -yhdistelmä. :D

Omastakin mielestä trikoot miehillä näyttää "aivan vitun homoilta" (en tiedä miten tuon paremmin kuvailisi). Mutta jokainen saa pukeutua just miten haluaa ja jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen. Jos itse joutuisin vetämään trikoot jalkaan niin olisi aika helvetin kiusallinen olo salilla (muiden trikoomiesten katseiden vuoksi), joo ja en ole kaappihomo vaan ihan hetero.

On myös totta että jos omaa isot reidet niin se homppeli vaikutelma trikoiden kanssa katoaa jostain syystä. Narureidet ja trikoot on homoin ja yleisin -yhdistelmä. :D
Anteeksi, mutta nauroin tälle viestille. Melkolailla totta. Isot reidet antaa kyllä anteeksi tossa homovaikutelmassa.

Jos itse joutuisin vetämään trikoot jalkaan niin olisi aika helvetin kiusallinen olo salilla
Sama, mutta kaikkeen varmaan tottuu. Mä käytän erittäin harvoin salilla shortseja ja vielä harvemmin hihatonta paitaa, joten joskus tosi kuumalla kelillä kun jomman kumman niistä vedän päälle, tai pahimmassa tapauksessa molemmat, niin on kyllä hieman vaivaantunut olo. Eihän noissa vaatteissa oikeasti ole mitään ihmeellistä, mutta se vain ei ole sitä minua itseäni, joten en tunne oloani rennoksi.

Ei kai niissä sukkahousuissa ole mitään pahaa. Niitä käyttää niin pyöräilijät kuin juoksijatkin. Miksi bodari ei käyttäisi? Itse en kyllä kokisi oloani kovinkaa luontevaksi tiukoissa kalsarimallisissa housuissa salilla. Häiritsisi, että etumus ois niin kaiken kansan ihailtavana, eli jos pakko olisi trikoot pukea päälle, niin laittaisin shortsit trikoiden päälle, mutta kyllä varmasti joku tykkää itseään myös näytelläkin.

Kyllä ne nännit (ja pahimmassa tapauksessa navan) paljastavat narutopit miehillä on pahempia kuin trikoohousut. Narutopeissa sekin on aika oksettavaa, että se paljastaa samalla ne finniset ja hikiset selät, eikä näiden narutoppien käyttäjät yleensä ole niitä hygieenisimpiä salikävijöitä. Eivät suojaa penkkejä pyyhkeellä ja setin jälkeen penkki jää märäksi hiestä ja räjähtäneiden finnien nesteistä. Onneksi nuo narutopit ovat jääneet pitkälti sinne 90 luvulle, vaikka kyllä niitä vieläkin näkyy.

Niin ja avojalat... mikä ihmisiin menee kun ne saapuu salille?

Nuo mainitsemasi nännit ja narutopit miehillä kuuluvat tosiaan TOP5 gaylookki asioihin salilla. Nännikorut on se kuuluisa piste iin päällä, ei noita tykkää käytännössä imeä kuin toinen äijä. Ja kun joku jo jotain kysyi niin ennemmin naamaa ja munia myöten myöten magnesiumissa hardcore paita päällä kuin edellämainitut asiat.

Itsehän käytän hyvin paljon trikoot ja shortsit -yhdistelmää alakertapainotteisissa treeneissä siksi, että verkkarit tuntuvat epämukavilta esim. kyykkiessä ja pelkissä shorteissa tulee kylmä. Joskus shortsit ovat jääneet kotiin, ja silloin olen muiden salillakävijöiden iloksi hinttaroinut pelkissä trikoissa, häpeilemättä yhtään rimppakinttuja.

Tämä "milloin saat käyttää mitäkin vaatetta salilla" -keskustelu vaatisi jonkun asiantuntijakomitean suosituksen. Kuinka iso hauiksen pitää olla, että treenaaja saa käyttää hihatonta paitaa? Mikä on rinnanympäryksen ja hartioiden leveyden minimi tiukan Under Armourin teknisen treenipaidan käyttöoikeuteen? Voitko käyttää salilla trikoita, jos reitesi eivät ole hirmuiset, mutta päälajisi on esim. 400 metrin juoksu? Onko salilla lippiksen käyttö salittua, vaikka hyvien tapojen mukaan sisällä ei pidetä hattua päässä? Kuuluvatko Reebokin varusteet vain RistiKunto-saleille?

Muistakaa että ei se MITÄ piät päälläs vaa MITEN sitä piät. Ihan sama mitä on päällä jos kannat ittees arvokkaasti. Jengi riitelee vaatetuksista ja keisarit kulukee munasillaa. Miks kukaa välittäs jos joku random heebo salilla tai pakkiksella arvostelisi omia trikoitten käyttöä?

Ja mies on nyt entistä idiootimpi kun niistä vähistä aivosoluista kuoli osa.
Johan hän aiko vapaaottelun seuraavana aluevaltauksena ottaa ::ROFLMAO:

Hiustyylistä tai trikoista ei voi vielä päätellä kenenkään homoseksuaalisuutta. Oon kehittänyt itse sellaisen homotestin, joka paljastaa kyllä, jos olet homon kanssa tekemisissä. Siinä siis seurataan kaverin ilmeitä ja reaktioita, kun hän ottaa sinulta suihin. Jos imeminen suoritetaan tuimalla ja sotilaallisella ilmeellä TAI vaihtoehtoisesti välillä räkäisesti nauraen Kännissä ja läpällä™, kyseessä on todennäköisesti hetero. Mutta jos munan imemiseen liittyy yhtään maiskuttelua, silmien pyöräyttelyä nautinnosta tai sellaista valkoposkihanhien kaakatusta muistuttavaa kurkusta tulevaa äännähtelyä, olet todennäköisesti iljettävän homppelin kanssa tekemisissä.

Kun käyrät kohtaavat öljyisen painimisen yhteydessä ja karvaisten karhujen tuimat katseet kohtaavat, ukkonen jyrähtää ja missä naiset ovat vain tiellä on kyse vuosisadan rakkaustarinasta.

No niin nyt taman sankarin kasissa on infektion ja amputaatio uhkaa. Keraa nyt ihmisilta varoja etta saisi pelastettua sen.

NINTCHDBPICT000504667317.jpg

2hyl828.jpg

xqauzp.jpg

Tossa alimmassa kuvassa (oikea hauis) on ihan selkeä hymynaama muodostunut noista.. kuolioista? Mitä noi kuopat edes on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom