Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taneli Gritskoviin täsmäisi tuo Etelä-Karjalassa vaikuttaminen ainakin. Ja olikohan ainoa kilpailjoista, joka on "voittanut palkintoja kehonrakennuksessa kansainvälisellä tasolla". Pari superlihaksikasta naistakin oli, mutta olivatko bodikisaajia..? Tosin Seiskan toimittajalle penkkipunnerruskisakin saattaa olla yhtä kuin kehonrakennuskisa...

Edit: Ikäkin täsmäisi, on nyt jossain 33 v paikkeilla.
Mutta yksi iso mutta: "Epäilty on kehonrakennuspiireissä erittäin tunnettu." Tuo Taneli on aika lailla nevöhööd. Ensimmäistä kertaa kuulen koko miehestä.

En minäkään kyllä noita "kansainvälisen tason palkintoja" sen kummemmin tutkinut, että pitääkö paikkaansa edes, mutta jonkin sortin kisataustaa näyttää olevan, ja tuo ikä ja sijainti sopisi.

Onko noista kilpailijoista kukaan ylipäätään kehonrakennuspiireissä erittäin tunnettu?

Bostinista ollaan montaa mieltä mutta itse tykkään kaverin pokasta puhua asioista suoraan. Kuten tässäkin keississä.

Kilpakehonrakentaja paskoo munuaisensa -> perustaa gofundme -sivuston jolla kerjää 500k usd rahaa lääkärikulujen maksamiseen.

Voi noita instajuttuja, just ennen failurea "I am so thankful for my health and the opportunities that the good Lord has blessed me with." No missä se jumala nyt on? Hä?

Yeah fuck everybody yeah im cool living the dream!!!!on se hienoa että uskaltaa olla oma itsensä ja se toimii jos olet rich piana vittu kun vedetään horppaa niin paljon että kroppa räjähtää ja vähän tatskoja naamaan niin on se hienoa. Hyvä jos ne on itse tyytyväisiä mutta oikeessa elämässä pellejä.

Yeah fuck everybody yeah im cool living the dream!!!!on se hienoa että uskaltaa olla oma itsensä ja se toimii jos olet rich piana vittu kun vedetään horppaa niin paljon että kroppa räjähtää ja vähän tatskoja naamaan niin on se hienoa. Hyvä jos ne on itse tyytyväisiä mutta oikeessa elämässä pellejä.

....niinpä... kuis se ny menikään .....

"Parempi elää päivä leijonana kuin sata lampaana." (Niccolò Machiavelli)

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Suositut

Back
Ylös Bottom