Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi kaveri penkkas jalkapohjat penkillä ja nosti keskivartaloa niin, että rinta osui tankoon. Kädet oli suorana. Mainitsin, ettei nosto ole puhdas, niin hän tuumasi, ettei aio kilpailla.
Pitääpä jatkossa pitää mielessä, kiitos neuvosta.Miksi sekaannut toisten treeneihin? Mitä se sinulle kuuluu, kuinka päin persettä kukakin jumppaa?
Ottamatta kantaa kyseisen jantterin räpellykseen tai mikä nyt ikinä olikaan harjoitteensa tavoite, niin eniten ärsyttää kaiken maailman oma-aloitteiset opastajat.
:DTämän kyseisen kaverin treenivideot ansaitsevat tänne pääsyn.
Katoin samaa että mielenkiintoinen liikerata ranskiksessa :D No mutta voisin olettaa että aloittelija kyseessä ja tommostahan se kaikilla alkuun onTuolla hammerkäännön taustalla myös tyylipuhdas ranskalainen ojentajapunnerrussuoritus
On kyllä typerä kaveri, aivan liian isot painot ylipäätänsä, pitäisi terve järki jo kertoa toistomääristä, että jotkut kovat kolmoset hauiksille ei yksinkertaisesti toimi bodauksessa.Voi jumankauta mitä settiä tolla nuorella kaiffarilla. Takuuvarmasti rikkoo itsensä ennenpitkää..
Jos mulla ois selkä banaaninmuotosena maastavedossa niin oisin vaan ilonen jos joku asiasta huomauttaa. Vai onko parempi paskoa kroppansa ja välilevynsä liian isoilla romuilla ja paskalla tekniikalla, kuin ottaa vastaan rakentavaa palautetta ja sivustaseuraajan tekemiä huomioita miten nostoa vois parantaa?Miksi sekaannut toisten treeneihin? Mitä se sinulle kuuluu, kuinka päin persettä kukakin jumppaa?
Ottamatta kantaa kyseisen jantterin räpellykseen tai mikä nyt ikinä olikaan harjoitteensa tavoite, niin eniten ärsyttää kaiken maailman oma-aloitteiset opastajat.
Jätin tuon Andyn kommentin omaan arvoonsa. Olen samalla salilla käynyt noin 40 vuotta ja nuoret ja eritoten naiset kysyvät usein liikkeensä suoritustekniikan oikeellisuutta. Maastaveto on juuri laji, jossa pienillä vinkeillä saadaan selkä oikeaan asentoon. Tällä säästyy paikat ja pitkässä juoksussa tuloskin paranee. Kyykyssä ja rinnalle vedossa samoin. En koe tarvetta puuttua kenenkään tekniikkaan, mutta kysyttäessä neuvon. Kyseistä kaveria olin varmistamassa, kun hän sitä pyysi. Tosin varmistamisessa oli oma haasteensa, koska tanko pysyi koko suorituksen ajan paikoillaan ja mies vain liikkui tangon alla.Jos mulla ois selkä banaaninmuotosena maastavedossa niin oisin vaan ilonen jos joku asiasta huomauttaa. Vai onko parempi paskoa kroppansa ja välilevynsä liian isoilla romuilla ja paskalla tekniikalla, kuin ottaa vastaan rakentavaa palautetta ja sivustaseuraajan tekemiä huomioita miten nostoa vois parantaa?
Lainaus on tuon penkkivideon kuvauksesta eli täyttää 18 vuotta 28.8. Ei olis ainakaan itsellä tullut alaikäisenä mieleenkään tehdä noin.saas nährä mitä saan penkistä viimistä päivää 17 vuotiaana eli 27.08.2017 :D
I'm sexy and I know it :D On muuten instakuvien perusteella vader pudottanut aika paljon painoa. https://www.instagram.com/lordvader25/Jason Genova on taalla ollut aiemminkin mutta tama helmi on kylla jakamisen arvoinen.. :D