Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Valkonenhan lähti IFBB:stä pois, kun sitä ei valittu kisoihin, kun tumput pumpattu syntholilla. Aika pelleilyä keulia mm-kullilla, jossain paskaliitossa ja vielä veteraaneissa, jotka nyt muutenkin on haistapaska kisoja. Verrataan nyt vaikka IFBB tämän vuoden veteraanien Raatikaiseen, muistaakseni sai mm-pronssia ja valkosella ei olisi pienintäkään jakoa pärjätä raatikaiselle!!

Kädet täynnä öljyä, maha pullottaa kun sisuskalut turvonnut, jalat surkastunut, lihaa enään yläosissa. Karmeeta katseltavaa!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valkonenhan lähti IFBB:stä pois, kun sitä ei valittu kisoihin, kun tumput pumpattu syntholilla. Aika pelleilyä keulia mm-kullilla, jossain paskaliitossa ja vielä veteraaneissa, jotka nyt muutenkin on haistapaska kisoja. Verrataan nyt vaikka IFBB tämän vuoden veteraanien Raatikaiseen, muistaakseni sai mm-pronssia ja valkosella ei olisi pienintäkään jakoa pärjätä raatikaiselle!!

Kädet täynnä öljyä, maha pullottaa kun sisuskalut turvonnut, jalat surkastunut, lihaa enään yläosissa. Karmeeta katseltavaa!!!

Toden totta ja piste. Raatikainen on kunnossa

Suomihan on vapaa maa, meillä on sananvapaus ja tottakai saa olla mielipiteitä ei siinä mitään, mutta kaiken tuon loanheiton jälkeen kun verenpaineenne on vähän tasoittunu niin oletteko koskaan ollut katsomassa Wabba liiton kisoja? Onko teidän mielestä KP ja Ifbb ainoa vaihtoehto lajille, hämmästelen suuresti jos näin ajattelette. Meillä on Suomessa parit kisat kokovuotena ja mielestäni olisi ereittäin tervetullutta jos saisimme lisää eri liittojen kisoja Suomeen, Wabba, Nabba, NAC , mielestäni kaikki liitot ovat tervetulleita järjestämään kisoja Suomeen. Siten pääsette vartailemaan eri liittojen kilpailijoita, on niitä kovia muissakin kuin Ifbb;ssä. Ja tottakai tsemppiä Raatikaiselle MM kisoihin, meillä Wabbassa on tapana kannustaa kaikkia kilpailijoita ; )

Liitteet

• 047.jpg
    047.jpg
    866,4 KB · Katsottu: 3 184
Nooh, siihen voi el capitain mennä viereen ilman paitaa relaxpose, mutta ei nyt trollata, minun pointtini on niinkuin aiemmista viesteistä ilmenee ,se että haluan kovasti että Suomessa olisi muidenkin liittojen kisoja, verstehen Sie. Kyse on rahasta, KP haluaa kaiken itselleen jopa expon parkkimaksuista lähtien ja lähettelee pelottelumeilejä laite ja lisäravinne firmoille ettei voi edes Wabban kisoihin pystyttää osastoa tai ei ole expoon asiaa, tämmöistäkö te haluatte? Tapesta saatte olla mitä mieltä tahansa, mies on 40vuotta treenannut ja mitallinsa ansainnut, mutta tämän KP hirmuvalta voisi pikkuhiljaa vähentyä. Kaikki oikeasti kehonrakennuksen ystävät takuulla haluaisivat nähdä enemmän kansainvälisiä kisoja kilpailijoita Suomessa. Ps. kiitos Mike Sirenille ja pakkiksen modeille että sain kertoa että syksyllä on Wabba MM kisat Helsingissä, kiitos ja kumarrus ; )

Tape on ikäisekseen hyvässä kunnossa, ihme dissaajia olette. Hyvä et muitakin järjestäjiä tulee mut palkintorahat sais laittaa kuntoon.

On toi valkosen tape käsittämätön äijä miten se kehtaa hehkuttaa itteään ja tuloksiaan tuolla somessa...johtuuko se siitä että ei Ole mitään moraalia,uskotellaan itselle ja muille että ei tässä mitään öljyä yms olla laitettu ja ruvetaan jo itsekkin uskomaan siihen vai mistä on kyse...kertokaa viisaammat?

Tapen facesta vanha päivitys sisälsi tämmöistä:

"Vuosia kilpaillessani kansaivälisissä kilpailuissa oli fiilis, että olin lihasmassaltani liian pieni. 2011 tein päätöksen yrittää hankkia oikein tosissaan lihasmassaa lisää. Muutin ruokailuni, muokkasin harjoitteluani ja mietin miten tämän voisi maksimoida. Olihan minulla jo treenivuosia jo 35 takana. Minulla oli ja on edelleen palava halu sisälläni kehittyä, saada parannettua heikkoja lihasryhmiä, joiita ei enää oikein silmiin pistävästi ole. Olen onnistunut lisäämään lihasmassaani tuosta päätöksestä yli 10 kiloa vaikka ikää on yli 50 vuotta ja treenivuosia nyt takana 40.
Asiat jotka tein ja joilla tuo kehitys tapahtui kirjoitan opukseen vielä. Nyt olen valmennettavilleni jakanut tätä vuosien varrella saamia ja kirjoista oppittua tietoa. Tulokset ovat heillä olleet uskomattomia. siitä kertoo mm. Italian tulokset. Ja pian kuuluu lisää-syksyllä jo !!! Tsemppiä kaikille - palava halu on tärkeintä edistymiseen !!!"

Vaihtoehto A) Pitää muita ihmisiä tyhmempänä, kuin ovat. (lajista tietämättömiä tosin helpompi jymäyttää) Vaihtoehto B) Vanhoilla päivillä pyörähtänyt vaan hieman ja puhuu mitä sattuu, jos joku suostuu kuuntelemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom