Kutsuntojen terveystarkastus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hekuli
  • Aloitettu Aloitettu
todellakin itelläkin meni ennakkotarkastuksessa varmaan n. tunti, enkä salettiin menny takasi kouluun :hyper:
kusitesti, terveystarkastus (näkö, kuulo, paino, pituus ym.) , verinäyte (tuubillinen verta, kolesterolin mittausta varten), hammastarkastus/ huolto, lääkärinvastaanotto

ja jonottaa tarvihti varmaan n.15min yhteensä

taitaa olla vähän eri paikkakunnilla erityyppiset tarkastukset, itekkii asun pikkukylällä mutta silti noin "perusteellinen" tarkastus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkastukset 10min ja jonotus 50min, oli mukavata lukee aku ankkaa.. :)
Ja mulle se hoitaja kirjoitti todistuksen siitä jonka voi näyttää koulussa että mitäpä sinne turhia menemään. :) ps. A-luokan ihmiskilpi

Ruhli sanoi:
Whoot 3vko? Tarkastus? Whoot :D Vittukun on ihan pihalla noista vaikka itsellänikin tuli nuo kutsuntalaput hiljattain ja kait pitäisi olla normaalin pojan tapaan innoissaan niistä, autoista jne..:jahas:
Juu ei varmaan kannata stressaa :lol2:

Juu. Ei sopinut kanssa mun pirtaan oikein.:D

Mä kävin ihan omalla ajallani, normi testi. Kutsunnoissa tilkka propagandaa ja sitte niiden isojen herrojen eteen ottamaan joku paikka vastaan. Kannattaa tosin olla joku paikka mielessä, ihan vaan sen takia että pääsee lähelle inttiin tai helppoon/mielenkiintoseen osastoon. Mulla ei ollut mielenkiintoa mihinkään, joten eteläsuomalainen pistettiin vekaralle tykistöön.:wall: Oma vika.

Lykkäys tosin päällänsä, vasta ensi tammikuussa harmaisiin.

juu siis se terveystarkastus mikä on ny tänä keväänä on vaan et kustaan purkkiin ja noi normi pituus painot(kuten tullu jo esille)

varsinaisissa kutsunnoissa vuoden lopulla on jotain yleistä infoo ja sitte venataan niiin saatananasti että tulee oma vuoro käydä kutsuntalääkärillä. Siel ei muutaku pölista 1min paskaa jos asiat kunnossa. Sen jälkeen käydää viel joiden majurien puheilla ilmottamassa ettää mihin ja millon haluais palvelukseen.
Aikaa menee koko päivä, mutta se menee odotteluun eikä toimenpiteisiin.

No ei siellä kyl koko päivää mee. Ite varasin koulun lääkärille ajan joka noita teki ja siinä meni joku puolisen tuntii. Ainut tarvittava valmistautuminen on se ettei käy kusella just ennen sitä kuten jo mainittiinki. Itse kutsuntoihin sitten kannattaakin syksyllä vähän enempi aikaa varata. Se homma taisi muistaakseni itellä kestää noin klo 9.00-12.00.

Otetaanko armeijaan jos sanoo lääkärillä että käyttää huumeita?
Tai jos on esim. yhdyskuntapalveluksessa?
Entäs jos on noita kaikkea ja lisäksi alkoholi-ongelma?
( kaverilla on, oon kuullu:D )

Siirretäänkö armeijaa vai perutaanko koko paska? Saako siis c-papereita millään päihde tai vankeusrangaistus syillä? Miten voi todistaa että on päihdeongelma?

edit

onko se maximi ikä inttiin 30v vieläkin?

putka sanoi:
Siirretäänkö armeijaa vai perutaanko koko paska? Saako siis c-papereita millään päihde tai vankeusrangaistus syillä? Miten voi todistaa että on päihdeongelma?

Meillä kerättiin vankilakundit ynnä muut villit karjut kaikki yhteen komppaniaan, ja a-miehinä kaikki. Valvojana oli keissiä selvästi enemmän ku muissa komppanioissa - viinastelua, tappelua ja verta, mutta koulutustarkastuksessa pestiin silti kaikki muut komppaniat. :thumbs:

Ts. vankilarangaistus ei oo este. Ellei jotain murhaa oo taustalla. Korjatkaa jos oon väärässä.

Kyl ne testaa että onko ne nyytit kasassa.
Ainakin mulla testas, mutta intissä kun puhuttiin asiasta niin ei ihan kaikilla ollu tota. :rolleyes:

jussi` sanoi:
Ainakin mulla testas, mutta intissä kun puhuttiin asiasta niin ei ihan kaikilla ollu tota. :rolleyes:
Yleensä jos lääkäri on homo ni haluu kasseja testailla.
Muuten niitä ei tarkasteta.

jussi` sanoi:
:lol2: Paska mäihä sulla. Meillä ei ainakaan kenelläkään testattu säkkejä ennakko- eikä kutsuntatarkastuksessa, ja ekaa kertaa kuulen että olisi joltain jossain testattu. Kerran olen tietääkseni tuon "lusikkatestin" itse kokenut, joskus ala-asteella. Tätäkään en itse muista, kaverit sanoin että kyllä se tehtiin. Taisin varmaan pyörtyä kun en muista.

Mulla oli tarkastus tossa..olisko ollut keskiviikkona. Ihan perinteiset testit teki. Mittasivat verenpaineen, kuuntelivat keuhkot, tarkistivat näön, tutkivat esinahan liikkuvuuden, mittasivat lerssin ja ottivat muutaman kuvan siitä muistoksi. Ei kannata jännittää sit sitä!

Onko kenelläkään tarkastettu jotain ryhtihommia ? Mulla pari vuotta sitte kun oli noi armeijan tarkastukset, jouduin kalsarisilteni pyllistellä siinä ja pyöritellä olkapäitä ja jotain muuta. En ollu varautunu sellaseen, oli helvetin noloa risoissa kalsareissa siinä heilua kassien ja kikkelin pursutessa rei'istä ulos lääkärin komennellessa mua asentoon. Lääkäri oli vanhahko nainen.

putka sanoi:
Otetaanko armeijaan jos sanoo lääkärillä että käyttää huumeita?
Tai jos on esim. yhdyskuntapalveluksessa?
Entäs jos on noita kaikkea ja lisäksi alkoholi-ongelma?
( kaverilla on, oon kuullu:D )

edit

onko se maximi ikä inttiin 30v vieläkin?
huume ongelman sanot niin ei tarvi mennä, toki siellä voi sanoa muutakin, mutta tuota valittamista ei kannata tehä ku vasta siinä viimesessä lääkärin tarkastuksessa mikä on sen pälli testin jälkeen.aluksi voi tulla lykkäystä, mutta ku 2vuoden päästä toistat saman niin silloin viimestään tärähtää c:n laput kouraan.

ennakko tarkastuksessa otetaan kusinäyte, näkö ja jotain muuta, en muista enään. koko hommassa menee n,10min
Crenshaw sanoi:
Onko kenelläkään tarkastettu jotain ryhtihommia ? Mulla pari vuotta sitte kun oli noi armeijan tarkastukset, jouduin kalsarisilteni pyllistellä siinä ja pyöritellä olkapäitä ja jotain muuta. En ollu varautunu sellaseen, oli helvetin noloa risoissa kalsareissa siinä heilua kassien ja kikkelin pursutessa rei'istä ulos lääkärin komennellessa mua asentoon. Lääkäri oli vanhahko nainen.
isommat kalsarit vois olla hyvä vaihtoehto jos ihan yli äyräiden vehkeet tulee:whip:

Lapo sanoi:
Kerran olen tietääkseni tuon "lusikkatestin" itse kokenut, joskus ala-asteella. Tätäkään en itse muista, kaverit sanoin että kyllä se tehtiin. Taisin varmaan pyörtyä kun en muista.

kaveris kusetti

neutraali sanoi:
huume ongelman sanot niin ei tarvi mennä, toki siellä voi sanoa muutakin, mutta tuota valittamista ei kannata tehä ku vasta siinä viimesessä lääkärin tarkastuksessa mikä on sen pälli testin jälkeen.aluksi voi tulla lykkäystä, mutta ku 2vuoden päästä toistat saman niin silloin viimestään tärähtää c:n laput kouraan.

Mitä tällä tarkoitat?

Vasta kutsunnoissa olevaa lääkärin tarkastusta, siellähän on paikalla aina myös lääkäri? Oon ollu pari kolme kertaa kutsunnoissa ja joka kerta lykätty vaikka en ole kerinny edes pyytää.;)

Niin ja mikä pällitesti? En oo varma oonko ollut, herättää monia mielikuvia...

kaNi- sanoi:
kaveris kusetti
Voi hyvinkin olla. Mutta eikös joku tohtori tsekkaa että onko ballssit laskeutuneet normaalisti tuossa murrosiän alkupuolella...

Mun terveys tarkastus kutsunnoissa kesti lähes 30 sekuntia, en ehtinyt edes istumaan.
Lääkäri kysyi, onko jotain vaivoja.
- Ei
- Ok, seuraava!

~Voimariini ~ sanoi:
Mulla oli tarkastus tossa..olisko ollut keskiviikkona. Ihan perinteiset testit teki. Mittasivat verenpaineen, kuuntelivat keuhkot, tarkistivat näön, tutkivat esinahan liikkuvuuden, mittasivat lerssin ja ottivat muutaman kuvan siitä muistoksi. Ei kannata jännittää sit sitä!
varmaankin paskapuhetta tää juttu....

AGR sanoi:
Mun terveys tarkastus kutsunnoissa kesti lähes 30 sekuntia, en ehtinyt edes istumaan.
Lääkäri kysyi, onko jotain vaivoja.
- Ei
- Ok, seuraava!
Heheh, mul oli vähä samanlainen juttu :D

Ensin istuin tuoliin ja lääkäri alkoi plärää mun tietoja koneelta, sit se alko kiroo hiirelle sellasel muriseval ja epäselväl äänel
"Mhhrrhkuka näitä hiiriä tääl oikeen huoltaa, tääkään toimi taas yhtään..varmaan täs pallos jotai vikaa, kyl sais joku tääl kattoo näit hiiriä ku ei oikeen...."

Sit ku se oli löytäny terveydenhoitajan raportin nii
"Mhrhrhetsä nää oikeen hyvin ilman laseja?"
Ei mulla mitää laseja ole
"Mrrhhrjoo mut onks sul näössä vikaa?"
Mitä, häh? Ei?
"Mrhrhrhno ku tää sun näkö on näin huono täs"
Terkkari: "Nii onhan toi ihan normaalinäkö ku meil on nykyään tääl nää numerotaulut niiden vanhojen sijaan"
"Mrhrhrhno en mä tollasia osaa yhtää tulkita..mrhrhmiks täällä tollaset on?..mrhrhse on iha eri asia sitte jos täällä eri taulut on..mrhrhrno onko muita vaivoja?"
Juu ei ole
"Mrhrhrhno hyviä päivän jatkoja sitten"

:lol2:

dale77 sanoi:
varmaankin paskapuhetta tää juttu....

Viime vuonna testaili ainakin nahkoja täällä, kaveri on niin sairas paskiainen et lykkäs sen takia vuodella et pääsee tänä vuonna siihen uusiks. Ite kyllä väittää hakevansa lykkäystä ja vapautusta ahdistukseen vedoten :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom