Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähtikö mun viesti pois vai mitä? Luulis nyt että saa laittaa nettisivun kun yläreunassa on saman kaupan mainosbanneri myös?Jottei tämä mene merkkiväittelyksi, niin edelleenkin haluaisin vinkkejä mistä isommat ukot kuteensa ostaa. Itselläni on Gasp-kamaa ihan kylliksi, eli se osasto on kyllä tiedossa...
Väärin. Mr.Bigistä löytyy helvetisti kamaa myös normaalivartaloisille, mutta pääosin pitkille ja isojalkaisille (koot 46-52). Jos tarvii businessvaatetta, etenkin. Itselleni olen löytänyt työvaatteet vaatturilta, onpahan ainakin sopivaa...mr. big taitaa olla lähinnä pötsin kohdalta isoille, en tiedä :D
Lähtikö mun viesti pois vai mitä? Luulis nyt että saa laittaa nettisivun kun yläreunassa on saman kaupan mainosbanneri myös?
Us-athleticilta saa vaatetta: http://us-athletic.fi/fi/. Melko pitkälti vissiin vaan Uncle Samia. Ihan näppäriä kyllä suurin osa.
Gazoz, Gasp, better bodies yms. herättää kadulla nähtynä kyllä myötähäpeää, aivan sama minkä kokoinen ukko tamineissa kulkee. Tietysti jos kokoa on niin paljon että valinta on noiden tai läskeille tehtyjen vaatteiden välillä niin ymmärrän...
Pidemmän aikaa olen potenut ongelmaa, etten löydä mistään sopivia kuteita.
Olisi tarvetta normikuteille, ja eikä tällä kertaa Gasp/Better Bodies/Uncle Sam -kamoille, vaan normi farkkuja ja takkeja yms. Olen yrittänyt löytää esim. Jyväskylän kaupoista XL-XXL vaatteita, mutta kaikki on aivan liian pieniä. Kaikki takit ahdistaa hartioista ja käsistä, vaikka lapussa lukee XXL. Ja isompia ei kuulemma saa. Toki löytyy isoja läskikokoja mutta silloin myös helma leviää ja takki on kuin teltta. Vyötärö ei siis ole ongelma. Onko oikeasti näin että vaatemalleina käytetään joitakin pikkukiinalaisia, sillä eihän nuo koot voi mitenkään pitää paikkansa. Hyviä farkkuja ja huppareita löytyy Gaspilta ja Uncle Samilta, mutta takkeja ei. Mistä muut isommat karjut löytää vaatteensa?
Kaikki vinki ovat tarpeen...