kusetusta vai ei???

Ikä
40
Firma jossa oon duunissa on puhelinmyynti/hyväntekeväisyys yhtiö...siellä soitamme ihmisille ja luemme suoraan lapusta tekstin...oikein mukavaa irma että sut tavoitin sillä hyvällä asiallahan sitä ollaan liikkeellä,eli tälläisellä ihan paikallisella kamppanjalla että yritetään sinne orimattilan ala-asteille saada tälläiset elektroniset vilkkuturvaheijastimet,ja kamppanjan hintahan on se tuttu 55 euroa josta saa kunniakirjan kotiin ja tälläisen vilkkuturva heijastimen(yhden):confused:
siitä 55 e vähennetään puhelinkulut,vuokrakulut,palkat yms. ja jäljelle muka jää enää niin paljon rahaa että voidaan lähettää vain yksi vilkkuturvaheijastin....jonka hinta on noin 1 e....
mielestäni se on kusetusta :curs: mahtaakohan edes palkkoja maksaa...???:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:confused:
Vieläkö olis ymmärtäny jotain....
SANON ETTÄ ON TÄYTTÄ KEPULIPELIÄ!!!

Siis ei helvetti. Lopetetaan sodat kans, ruokitaan nälkä-marvinit ja pelastetaan maailma samal.

Olin joskus puhelinmyyjänä(15-vuotiaana),jotain huumeiden vastaista lehteä myytiin yks "kannatus" numero makso 220 mummoo...ei tainnu paljon jäädä itse asialle,myyjälle meni satanen ja toimiston vuokra oli varmaan ihan kiva kun keskellä helsinkiä sijaitsi ja puhelin laskut kanssa ku yhtä tilausta kohti oltiin about tunti puhelimessa(ja vartti 0700-linjoilla):D vielä verot ja muut kulungit pois niin tais huumetyöhön jäädä about 20 mummoo.

:david:

...suurin osa myyjistäkin mäytti siltä,että olis tuen piirissä...juoppoo porukkaa...perjantai iltoina ei moni ollu selvinpäin eikä se "esimiehiä"haitannu:lol2:

Toi kuulostaa 92,5 % vedätykseltä.... Puhelin myyjät ei muutenkaa yleensä ole mun suosiossa ku aina soittavat väärään aikaan!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom