Kusetukset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Izzman
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic: ^ Mulla on joskus tapana höpöttää siansaksaa kaikenmaailman myyntipuheluihin, ei tarvi edes sitä luuria itse lyödä korvaan :).

Tuon olen itsekin todennu hyväksi taktiikaksi :D

Myös omista ongelmista (keksittyjä tietenkin) on hyvä avautua siinä ja puhua kokoajan sen päälle ni eipähä soittele enää ku joutuu olemaan "olkapäänä" tjsp. Tai sit puhuu vaa iha tyhmiä ja vaikka ehottaa kaikkea tyhmää ja kyselee tyhmiä ihan ohi aiheen, TOIMII!. :D on tullu muutamat hyvät naurut noista justii.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, tänään taas poijaat tukholmassa on heränneet bisneksen tekoon. Kaava aina sama.

- Mika morjes, soittelin syyskuussa ja sovittiin ettei jatketa tätä teidän böö2böö markkinointisopimusta. Laittasin tuleen vielä sen lopetus lappusen jos kuittaat sen niin homma on selvä.

- No okei laita se tuleen sähköpostilla (meikä aina väsyneesti tässä vaiheessa koska tiedän etten mitään ole tilannut ja turha nyt väitellä)

Sitten tuli sähköposti ja siinä tilaus loppukaudesta, hinta 790 eur. Vastasin mailiin että laittaa nyt vielä sen mun tilauksenkin tulemaan tai tulkitsen huijaus yritykseksi ja otan poliisiin yhteyttä. Yllätys yllätys Mika soitteli uudestaan ja oli kovin ihmeissään mun sähköpostista kun mehän oltiin jutusta sovittu syyskuussa.

Sanoinpa sille sitten että kyllä nämä huijausyritykset tiedän ja en jaksa vittu pelläillä tällaisten kanssa ja löin luurin kiinni.


Eli tällaista taas liikenteessä....
 
Mulla on kans ollu rekisteröity toiminimi muutaman vuoden ja kaikenmaailman soittelijat on tullut tutuksi, mun periaate on ollut vaan sanoa ettei kiinnosta, ei yhtään, en osta mitään niin kyllä ne on uskoneet.

"Uusin" (vaikka ei tämäkään enää mikään uusi ole) kusetusmalli mitä on tullut vastaan on sellainen että tarjotaan kovasti ilmaiseksi jotain ja sitten sanotaan että pitää tilata ja maksaa sitä ja tätä ja sitten saa vasta ilmaiseksi sen mitä ensin hehkutettiin vain sulle ja vain tänään mahtavana kiitoksena vanhalle kunnon asiakkaalle tms.
 
Nämä "internetyrityshakupalvelut" ovat jo todellinen vitsaus. Nykyään hermostun heti kun "ihan vain soitellaan tässä tarkistaaksemme että tiedot ovat oikein" ja sanon töykeällä äänellä etten ota mitään maksullista palvelua nyt, enkä tulevaisuudessa.

Taaskin tuli pari puhelua. Ja jos oikein muistan, niin toinen niistä oli firmasta, joka pari vuotta sitten laittoi minulle sopimusvahvistuksen ja laskun. Ja juuri sellaisen lyhyen puhelun jälkeen jossa keskeytin tylysti paskapuheen. Harmi kun en äkännyt sitä heti siinä puhelun aikana.
 
Tuo on totta. Yhdeksän kymmenestä puhelusta loppuu siihen, eikä s-posteja näy. Ja ne jotka lähettää, niin löytyypähän sitten myöhemmässä vaiheessa mustaa valkosella ettei mitään ole tilattu, kun siihen s-postiin heittää ei kiitos viestiä vastaukseksi.

Ei ole kuukautta kun viimeksi säästyi +500e sillä tavoin, että sattui olemaan s-postit tallessa helmikuulta, jolloin muka oli jotain sovittu ja siitä nyt sitten laskuteltiin. Ei auttanut puhelimessa kertoa, ettei sellaisia olla otettu, kun kuulema on ja heiltä todisteet löytyy. No, kummasti muuttui ääni kellossa, kun kaivoi postit tikulta esiin ja lähetti sinne. Alta tunti ja tuli pahoittelu puhelua ja luvattiin lähettää kirjallisestikin vielä ilmoitus, ettei palvelua tosiaan olla otettu.

edit. Eikä muuten ollut mikään pelkkä kusteusfirma, joka noin toimi, vaan yksi alansa suurimmista jossei suurin toimija.
 
Älkää ottako vastaan Frontin "ilmaisboksereita", joita tarjotaan puhelinmyynnin välityksellä. Ensin tulee tuo muka ilmainen näyteversio, mutta maksat postimaksun. Sitten alkaa ropisemaan maksullisia kappaleita vaikka et niitä mielestäsi tilannut.
 
Itselleni ostin pari kuukautta sitten kolmet bokserit postimaksun hinnalla. Tähän asti olen tilaillut näitä ilmaisia näytekappaleita ihan mielellään, ja heti tuotteen saatuani pistän sopimuksen poikki. Noiden boksereiden kohdalla kävi vaan niin, että kun yritin peruuttaa tilausta, niin yhtiön verkkosivuilta sitä ei pystynyt tekemään. Lopulta sain kaivettua Suomi24:lta, että pitää soittaa kyseiseen yhtiöön, jotta voi tilauksen peruuttaa. Onneksi oli tällä tarinalla onnellinen loppu.
 
Sain syksyllä niin klassisen esimerkin switch and bait -tyyppisestä kusetuksesta, että oli vaikea pidätellä naurua luurissa, kun huomasin ekan "tarjouksen vaihdon" jälkeen, että mitä rataa alettiin menemään.

Yleensähän se menee jotenkin näin:

1. "Hei soitellaan firmasta X ja tarjotaan teille koekäyttöön ilmaiseksi testattavaksi uusia parranajoteriä. Ilmainen, eikä sido mihinkään"
2. => postikulut pitäisi kuitenkin maksaa, ne muutaman euroa
3. => "jos pidätte tuotteesta, niin kyllähän se kestotilaus on kiva juttu..."
4. => "Lisänä näihin partateriin saisi halvalla partahöylän vain hintaan 20€ ja uusi joka 6kk-12kk välein."
5. => "Tämä tuleekin nyt sitten heti alusta kestotilauksena hintaan X€, jonka voi sitten helposti lopettaa jos tahtoo..."
6. => "Laitetaan nyt tilausvahvistus ääninauhalle vielä..."

Kohtien välillä tietysti esitellään jonninjoutavia kysymyksiä ja rupatellaan niitä näitä, jolla toivotaan ettei ihminen enää kunnolla muista, että mitä olikaan pari minuuttia sitten juteltu ja mihin oltiin sanottu kyllä tai ei.

On se sitten kivaa odotella sinne ääninauhan loppuun saakka ja vastata tilaussopimukseen: "EN suostu!"... "No mikäs nyt on kun juuri sovittiin ja halpa tarjous ja blaa blaa blaa...", ne menee aika hiljaiseksi, kun kertoo seikkaperäisesti miten se niiden kusetusyritys toimii.
 
Älkää ottako vastaan Frontin "ilmaisboksereita", joita tarjotaan puhelinmyynnin välityksellä. Ensin tulee tuo muka ilmainen näyteversio, mutta maksat postimaksun. Sitten alkaa ropisemaan maksullisia kappaleita vaikka et niitä mielestäsi tilannut.

Minä olen ollu Frontin "kalsarikerhossa" jo monta monta vuotta. Tuotteet on laadukkaita. Ei sieltä mitään ropise jos peruuttaa seuraavan jäsenpaketin. Se onnistuu netissä kahdessa minuutissa. Sitten kun haluaa uusia kalsareita rusehtuneiden tilalle niin jättää peruuttamatta.

Ei ole kusetusta.
 
Minä olen ollu Frontin "kalsarikerhossa" jo monta monta vuotta. Tuotteet on laadukkaita. Ei sieltä mitään ropise jos peruuttaa seuraavan jäsenpaketin. Se onnistuu netissä kahdessa minuutissa. Sitten kun haluaa uusia kalsareita rusehtuneiden tilalle niin jättää peruuttamatta.

Ei ole kusetusta.

Mun mielestä se on kusetusta jos annetaan ymmärtää, että pelkkien postimaksujen hinnalla saa bokserit eikä kerrota mistään jatkuvasta tilaushommasta.

Oma kokemukseni tuollaisista kuuden vuoden takaa:
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/50999-provea-tono-huijausta/
 
Lamborghini Automobile Company.
East Midlandsn DE1 9TA,
Jalan Pantai Baru
59800 Kuala Lumpur
Malaysia


Dear Lucky Winner-

Hallitus, ja kansainvälisen edistämisen osasto Lamborghini Motor, haluan onnitella teitä menestykseen yhtenä kahdeksan (8) STAR Voittaja sai Lamborghini Car tänä kansainvälisissä Lottery tietoisuudessa (IAP) pidetään maanantaina 20. 2012 perjantaina Kuala Lumpur, Malesia. Tämä tekee sinusta omistaja uuden 2012-Maserati-SUV-2012, urheiluauto ja rahapalkinto $ 2,000,000.00 USD kaksi miljoonaa United State dollaria ($ 2,000,000.00 USD)

Ajoneuvon kuvaus: 2012-MALLI: Sport.
Valintaprosessi tehtiin piirtämällä meidän atk email valinta (Cess) alkaen tietokannan yli miljoona sähköpostiosoitteita World Wide Web. Jokainen sähköpostiosoite kiinnitettiin lipun numeron ja sähköpostin kanssa Lipun numero on: {5647600545188} on piirretty voittajaksi joukossa muun voittajat Stars mukavuutta. Olet tullut voittaja niin pitkälle kuin olet alkuperäinen haltija sähköpostitiliin, jonka olet saanut voittavan ilmoituskirje jakaa David James johtaja tämän suuren arpajaiset.

Auton mukana tulee erityinen kannen Lamborghini Vakuutus on vuosi, kunnes seuraava Promotion vuonna 2015. Lisäksi mukana tulee yhden vuoden takuu ja ilmaisen korjauksen kaikissa Lamborghini yhtiön myymälöissä tai huoltoasema maailmanlaajuisesti.

Voit ottaa palkinnon, täytä Todentaminen lomake ja lähetä se Manager, Mr. William Harry meidän korvausosastolle sähköpostitse, osoittaa kuluessa tämän ilmoituksen. Häntä pyydettiin antamaan apua ja helpottamaan pikaisesti perille voitot ja kiireellinen toimitus voitot ja siirtää varat teille.

William M. Harry
Sähköposti: lamporghini_prizeclaims@shqiptar.eu
Tell: +60162813902

TARKASTUS JA vastuuvapautussopimusta:

Teidän nimenne:
OSOITE:
MAA:
IKÄ:
SEX:
NYKYINEN MAA:
AMMATTI:
Puhelinnumero:
Lipun numero:
Voittajan SÄHKÖPOSTI:


Ole hyvä sinun kannattaa täyttää lomake ja lähettää se välittömästi meidän edistäminen johtaja sähköpostitse tai faksilla pikaista keräämistä oman rahaston.

Olette olleet neuvoja pitää kaikki voitot tiedot pois yleisön varsinkin lippusi numero ja sarjanumero. (Tämä on tärkeää, koska kyseessä on kahden väitteitä ei tutkita).

Onnea vielä kerran ja yhä käyttävät Lamborghinin moottori laadukkaita autoja.



Mr. William Harry
Complaint
Lamborghini Claims Department,
LAMBROGHINI MOTOR COMPANY MALAYSIA

Jee, juuri äsken tuli tieto että on erittäin suuri mahdollisuus jotta kurvailen ensikesänä Lamborghinilla. :dance: Varmaan mun muutamia tonneja pitää maksaa jotain rahtimaksuja muttei se ole paha kun saa tuollaisen auton :D

e: ette kyllä sitten varasta tuota mun voittonumeroa...
 
ei mitään :D
 
Back
Ylös Bottom