Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Moikka!

Elikkä tilanne on tämä: ollaan avon kanssa muuttamassa heinä-elokuun taitteessa Kuopioon, tuonne kalakukkojen kaupunkiin, hän "paluumuuttajana" ja minä ensikertalaisena. Kuopio sinänsä on minulle entuudestaan tuttu paikka, mutta samanhenkisiä kavereita sieltä ei minulla juuri ole. Sellainen tuli tänään töissä mieleen, että kunhan me nyt sinne asetutaan olemaan, olis kiva järkkäillä joku tapaaminen. Tällä viestillä ajattelin nyt peräänkuuluttaa tyttöjä, jotka olette Kuopiosta tai lähiympäristöstä.

Sitten muutamia kysymyksiä.. Että mikä on tällä hetkellä Kuopiossa "paras" sali, tai millä te mimmit treenailette? Mies kävi pitkään kuntostudiolla ja on vieläkin sitä mieltä, ettei hän sieltä pois muuta. Itse kuitenkin haluaisin käydä tsekkaamassa muitakin mahdollisuuksia, eihän sitä voi tietää, onko avolle paras mulle kuitenkaan sopiva. Se nyt ei paljoa maksa jos käy tutustumassa useampaankin paikkaan. Nettisivuja ajattelin alkaa selailemaan, kunhan tässä ehdin ja aloittaa sitä kautta uuden kotisalin etsintää.

Oli mulla jotain muutakin mielessä, mutta ei nyt muistu. Kirjoittelen sitten lisää kun tulee mieleen. Vastailkaa, olis kiva kehitellä jotakin sitten vaikka tuonne elokuun alkuun, en ole vielä näihin mimmimiitinkeihin päässyt mukaan mutta mielelläni sellaista järjestäisin kunhan tämänhetkiset kiireet hellittävät. Esim. yhteistreenien, syömisen ym. muun mukavan parissa olisi kiva tavata uusia ihmisiä ja löytää jopa joku, jota kiinnostaisi jatkossakin viettää mun kanssa aikaa niin treenien kuin vapaa-ajankin merkeissä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuohon salin valintaan... :) Minä ainakin suosittelen lämpimästi Gym 99:iä Kuopiossa. Kuntostudiota koittaneena voin ainakin sanoa että on hiukan eri fiilis mennä treenaamaan tuonne 99:lle kuin studiolle. Voi tietysti olla että Kuntostudio ei vaan ollu minun paikkani ja joku muu voikin siitä kovasti tykätä, mutta, mutta... Minulle tuli (ainakin osasta) kuntostudion kävijäkunnasta sellainen pikkusormi ojossa-olo.. :hyper: Ollaan tultu treenaamaan ykköset yllä, meikit naamassa ja kilon painavat korvarenkaat korvissa.. Sitten kuunnellaan siinä hieman hittimusaa samalla ku "treenataan" . Ja "treenatessahan" ei luonnollisestikkaan saa tulla hiki .. :rolleyes: meikit voisivat vaikka levitä...
Tämä hiukan kärjistäen.. En siis tuntenut omaa oloani mukavaksi tuollaisessa ympäristössä. :(

Tämän lisäksi vielä täytyy mainita, että tuolta studiolta sain ns. omanohjaajan, joka päätti ensitöikseen kertoa minulle mitä kaikkea he ovat tiskiltä tarkkailessaan huomanneet minun tekevän väärin.. Siis kuten esim. syväkyykyt olivat kuulemma vaikka kuinka vaarallista hommaa ja blaa, blaa, blaa ja blaaa blaa.... Muija oli käyny varmaan jonkun FAF:in viikonloppukurssin ja sitten "rautaisella ammattitaidolla" teki siellä muille treeniohjelmia ja neuvoi muita.. Lisäksi tuo kommentti "ollaan katsottu" ei ainakaan tehny yhtään sen mukavampaa oloa treenata ku tuntu että siellä oli aina muutama silmäpari seuraamassa treeniä...

Mutta tämän avautumisen päätteksi voisi siis todeta etten itse pahemmin perusta tuosta kuntostudiosta ja että omat treenit on nyt vaan koko ajan parantuneet kun saa treenata ympäristössä jonka kokee itselleen mieluisaksi ja omaa treeniä kohtaan kannustavaksi. .. eli siis gym 99:llä. :)

Tervetuloa Kuopioon!!!! :thumbs: :hyper:

Ja ilman muuta järkkäillään tapaamista kun saadaan kerran lisää mimmejä tänne savon seudulle!
Itse treenailen myös 99.llä ja lady linellä (samalla kortilla pääsee molempiin), minulla on myös aika paljon samanlainen mielipide kuntostudiosta kuin Emppulilla, kävin siellä pari kertaa enkä tuntenut oloani kotoisaksi treenaillessani barbie nukkejen näköisten ihmisten seassa. Lippumäen uimahallin sali on myös ok.

Nähtäillään kunhan saavut paikkakunnalle!

Kivaa! :hyper: Muutin Kuopioon viime syksynä ja samanhenkistä porukkaa olisi sen verran mukava nähdä, että minäkin ensikertalaisena varmaan uskaltautuisin miittiin mukaan. Noista saleista en tiedä, köyhänä opiskelijana olen joutunut tyytymään yliopiston jokseenkin ankeaan versioon. :( Toivottavasti saadaan syksymmällä kunnon miitti aikaan!

Olipas kiva kun vastailitte. :) Toivottavasti löydetään vielä muitakin mimmejä jotka innostuu suunnittelemaan tapaamista, varmasti saadaan kivaa juttua aikaan! :) Tässä kesän aikana on niin paljon muuta puuhaa, töitä painettava yötä päivää vielä seuraava kuukausi jotta pääsee viikoksi, pariksi ulkomaille heinäkuun lopussa. Sitten onkin jo muutto edessä ja illat alkavat pimetä ja viiletä kun elo-syyskuuhun päästään. Sitten olis kyllä tosi mukava keksiä jotain yhteistä tekemistä, ja mikäli nyt innostutaan niin useamminkin! Joten pidetään tätä ketjua yllä ja päivitellään ideoita ja uusia mimmejä kehiin. Kyllä me jotain keksitään. ;)

Oli ihan mukavaa saada valaistusta tuohon saliasiaan, tosin vastaukset olivat melkolailla sitä mitä odotinkin. Nimittäin olen saanut tuosta studion nykyisestä toiminnasta samantapaisen kuvan, eikä kiinnosta mua... Mä en ensinnäkään kaipaa mitään viikonloppukurssin käynyttä omaohjaajaa (oli hauskasti sanottu Emppuli ;) joka tarkkailee mun tekemisiä jne. Mä kyllä etsin itse omat, PÄTEVÄT henkilöt neuvomaan jos tarvis. :) Kaveri kun muutti Kuopioon ja liittyi jäseneksi studiolle, tekivät sille "samaan hintaan" saliohjelmat ja ohjaukset ja blaablaa, koko homma oli yhtä tyhjän kanssa ja saliohjelma oli mitä sattuu, tämäkin nainen oli kuitenkin touhunnut noiden salihommien parissa ihan kunnolla ennen tätä. Jos salille täytyy mennä suihkunraikkaana, tuoreissa pakkeleissa ja jokainen hiussuortuva ojennuksessa + tietty ne viimeisimmät Davidit tai Röhnischit päällä niin :nolo: ei oo mun paikka. Voin toki käydä tarkastamassa, mutta kaiken kuulemani perusteella ei vakuuta. Liittyköön mies sinne jos viihtyy niiden tekstiiliurheilija-barbienukkejen kanssa peilailemassa itseään.. ei mutta ihan todellakin mä yritän saada sen käännytettyä! :thumbs: Tosin jos touhu on tuota luokkaa niin eiköhän sekin pian muuta gymille mun kanssa.

Täältä myös yksi ääni Gym 99:lle. Kuntostudiollakin olen vuosia sitten käynyt eikä kuulemani mukaan meno ole muuksi muuttunut. Emppuli paikkaa hyvin kuvailikin. Mikä ettei miittiäkin Kuopioon voisi järjestellä. Itse palailen sinne syksymmällä.

Tervemenoa Kuopioon, Merzi! Mukava kaupunkihan se on!

Jos Kuopiossa järjestetään mimmimiitti elokuun lopussa (tarkemmin sanottuna vkolla 34), niin myös minä voisin olla kiinnostunut osallistumaan - saattaa nimittäin olla, että olen menossa ko. vkonloppuna käymään porukoiden mökillä Riistavedellä.

Niin, olen siis asunut Kuopiossa 1982-93, riittääkö se qualifioimaan minut Kuopio-miittiin? :)

Gillyanne sanoi:
Niin, olen siis asunut Kuopiossa 1982-93, riittääkö se
qualifioimaan minut Kuopio-miittiin? :)

Iliman muuta :D Minulle myös kävisi tuo viikonloppu. Ois kiva treffata ennen kuin lunta tulee taivaalta ;)

Gillyanne sanoi:
Jos Kuopiossa järjestetään mimmimiitti elokuun lopussa (tarkemmin sanottuna vkolla 34), niin myös minä voisin olla kiinnostunut osallistumaan - saattaa nimittäin olla, että olen menossa ko. vkonloppuna käymään porukoiden mökillä Riistavedellä.

Niin, olen siis asunut Kuopiossa 1982-93, riittääkö se qualifioimaan minut Kuopio-miittiin? :)

No tottahan toki!! :) Sen tarkempaa ajankohtaa en ole itsekään vielä miettinyt, mutta mikseipä miittiä voisi alkaa vaikka juuri tuohon ajankohtaan kehittelemään. :) Jostainhan se on aloitettava.. Eli mulle näiltä näkymin passaa.

Ja yleistä päivitystä meitsin siirtymisestä Kuopioon: Nyt on sitten mieleinen asunto löytynyt Kuopion keskustasta, vajaat 60 neliötä pari vuotta vanhassa kerrostalossa - sopisi mulle ja avolle paremmin kuin hyvin, mukavuudenhaluisia kun ollaan... Toivotaan nyt, että saadaan juuri tämä asunto!!!

Mutta voitais hiljalleen alkaa jalostaa tuota miitinkiä eteenpäin, ja toki olis mukavaa jos porukkaa löytyis vielä lisää! Jos teillä tulee hyviä ehdotuksia mieleen niin kaik ovat tervetulleita, kirjoitelkaa tänne!

:haart: :llä MerZi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MerZi sanoi:
Nyt on sitten mieleinen asunto löytynyt Kuopion keskustasta, vajaat 60 neliötä pari vuotta vanhassa kerrostalossa - sopisi mulle ja avolle paremmin kuin hyvin, mukavuudenhaluisia kun ollaan...

:offtopic: Kuinka iso vuokra on tuollaisessa noin uudessa kämpässä, jos kerta on keskustassakin?? :eek: Joskus luin jostain, että Kuopiossa on kalliit vuokrat, niin oli pakko kysyä.

Mahtavaa saada Kuopioon uusi punttimimmi. Itse olen käynyt aktiivisesti gym99:lla enkä sieltä mihinkään aio lähteä! Ilmapiiri on kerrassaan mahtava ja laitteet hyvät. Työntekijätkin ovat sitä paitsi niin mukavia, että jo se vetää puoleensa :)

Joskus jo fitnesspimun kanssa puhuimme, että miitti olisi jees, joten erittäin mukavaa, että saadaan muitakin mukaan. Minullekin sopii mitä todennäköisimmin myös tuo elokuu.

Eleonoora sanoi:
:offtopic: Kuinka iso vuokra on tuollaisessa noin uudessa kämpässä, jos kerta on keskustassakin?? :eek: Joskus luin jostain, että Kuopiossa on kalliit vuokrat, niin oli pakko kysyä.

Vajaat kuuspuolsataa + vedet ja käytetty sähkö, taloyhtiöllä nopea kaapelinettiyhteys josta "nimellinen", todella edullinen tietoliikennemaksu 17€ kuukaudessa. Ja on laminaatit lattiassa, omat saunat ja pelit.. Kämppä on ihan siinä torin kulmalla, eilen käytiin se kattomassa ja varattiin itelle. Aivan mahtavaa!!! :) Mä on ihan onneni kukkuloilla... :haart: Itse asiassa tuo on vielä melko kohtuullinen; kalliimpiakiin oli tarjolla ja ikivanhoissa taloissa. Käytiin katselemassa muitakin mut ei miellyttäneet meitä. Oma sauna on kiva kun ollaan kovia kylpemään...

...Nyt saattaa alkaa vaikuttaa siltä että MerZin omakehu haisee, se ei oo kyllä tarkoitus - oon vaan niin tavattoman tohkeissani, se on just sellainen kun olen halunnutkin! Ei ole mikään mahdottomuus, että ostettais tuo omaksi, kunhan nyt katsellaan kuinka oikeasti viihtyy ihan siinä keskustassa. Näin äkkiseltään asunto tuntuu lottovoitolta, tosin siinä en saa pitää koiraa, ainakaan niin kauan kun ollaan vuokralla. Tässä suurin miinus.

Mukavaa että Stalwartkin löysi tiensä tähän ketjuun, itse asiassa mä jo vähän kaipailin sua. Muistin että oot Kuopion mimmejä eikä naisesta kuulunu eikä näkyny mitään! ;) Kiva jos miitti-idea kiinnostaa, sitä kehitellään ehdottomasti etiäpäin.

MerZi sanoi:
Vajaat kuuspuolsataa

WTF? Mulle kans tollanen asunto! :hyper: Siis tollaiselta paikalta ja noin uusikin kun vielä on ja noin "halpa". Teillä on käyny todella hyvä tuuri kyllä!
Sen verran jos saan vielä kysyä, että mitä kautta asunnon löysitte, niin uteliaisuuteni on tyydytetty. Ajattelin vaan, et jos on joku tutun asunto ja siksi löysitte ja saatte tolla vuokralla..

MerZi sanoi:
Mukavaa että Stalwartkin löysi tiensä tähän ketjuun, itse asiassa mä jo vähän kaipailin sua. Muistin että oot Kuopion mimmejä eikä naisesta kuulunu eikä näkyny mitään! ;) Kiva jos miitti-idea kiinnostaa, sitä kehitellään ehdottomasti etiäpäin.

Teretulemast Kuopioon! Odotan innolla miittiä :)

Eleonoora sanoi:
WTF? Mulle kans tollanen asunto! :hyper: Siis tollaiselta paikalta ja noin uusikin kun vielä on ja noin "halpa". Teillä on käyny todella hyvä tuuri kyllä!
Sen verran jos saan vielä kysyä, että mitä kautta asunnon löysitte, niin uteliaisuuteni on tyydytetty. Ajattelin vaan, et jos on joku tutun asunto ja siksi löysitte ja saatte tolla vuokralla..

Usko tai älä Eleonoora, laitoin joitain viikkoja sitten etuovi.comiin sen "ovivahdin" joka lähetti mulle sähköpostiin sopivia asuntoilmoituksia, sitten huomasin ton ja soitin kiinteistönvälittäjälle jonka numero ilmoituksessa oli, eli ei oo mikään tuttu todellakaan. Kyllä todellakin kävi mieletön säkä, kun en minäkään osaa tuota asuntoa pitää kalliina - siihen nähden, kuinka uusi, hyväkuntoinen ja hyvällä sijainnilla se on. Kiinnostuttiin kämpästä jo heti pelkän ilmoituksen perusteella ja olis vuokrattu vaikka näkemättäkin... Asunto oli muuten jo kertaalleen luvattu toisille, mutta juuri sopivasti tiistaina he ilmoittivat, etteivät otakaan sitä (liian pieni kolmelle henkilölle joista kaksi vielä liikuntavammaisia). Käytiin samantien katsomassa ja naps, soitto välittäjälle, "me otetaan se!!!" Nyt ei vaan millään malttaisi odottaa heinäkuun vikaa viikonloppua, muuttokuume!! :hyper:

Kiitokset Stalwart ja samoin, miittiä odotellaan jo kovasti! Kunhan sais tästä nämä enimmät kiireet päältä niin vois ruveta ihan tositoimiin ko. jutun edistämiseksi!

MerZi sanoi:
Usko tai älä Eleonoora, laitoin joitain viikkoja sitten etuovi.comiin sen "ovivahdin" joka lähetti mulle sähköpostiin sopivia asuntoilmoituksia

Pitääpäs pitää tuo mielessä, kun seuraavan kerran tarvitaan uutta asuntoa!
Onnea vaan uuteen asuntoon jo näin etukäteen! :kippis1:

Onnea Merzin uudelle kodille!!

Mehän saadaan oikein hyvä miitti aikaiseksi jos kaikki halukkaat paikalle ilmaantuvat, mahtavaa!!

Zone-sarja -42%
Onkos kellekään tuttu se KPN:nän (Kuopion painonnostajat tms) sali Puijonlaaksossa; kai se sielä vielä on? Kun lähtee siitä "tornitaloilta" jalan KYS:lle niin oikealla puolella tietä siinä puistossa luolassa maan alla.
Aikoinaan siellä viihdyimme siipan kanssa hyvin, sillon (9 v sitten tms?) ei juuri ollut aerobisia laitteita mutta rautaa ja karu suihku; vuosimaksu taisi olla 125 markkaa. Muutto pääkaupunkiin oli salien puolesta kunnon kulttuurishokki kun ei mennyt jakeluun ne kaikki laitteet ja vipstaakit viherkasveineen...

Latest posts

Back
Ylös Bottom