Kuopion kuntostudion muuttoperseily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yani
  • Aloitettu Aloitettu
Lesnar sanoi:
Laajennuksen myötä on tilaa tullu hyvin lisää, ystävällinen henkilökunta ja erittäin hyvä ilmapiiri. Treenaajat siivoavat jälkensä, eikä painoja loju lattioilla.

Enempi kun asiaa miettii niin tosissaan kyllä on ystävällinen ja mukava henkilökunta. Ei oo mitään ihme jöröjä siinä tiskin takana näkyny vaan mukavia ja reippaita ihmisiä. Salilla on siistiä (kiitos siivoojalle :haart: ;) ) ja sillon siellä on mukava treenatakkin. Porukka pääosin osaa kyllä hyvin viedä painot takaisin telineisiin. Aika harvoin näkee painoja missään lojumassa. Pukkaritilat on mukavat mielestäni. Ilmapiiri on myös siks hyvä että siellä valtaosa on ihan tosissaan treenaavaa porukkaa eikä mitään hissuttelijoita. Siitäpä ehkä saa motivaatiota itsellekin paremmin. Kaiken lisäks jäsenyyteen sisältyy muutakin mukavaa kuten esim: paikallisesta urheilu/salitarvikeliikkeestä saa alennuksia, lisäravinteista tarjouksia monesti, hierontapalveluista tuntuva alennus yms. Ei nyt ihan joka asiaa muista mainita tällein lonkalta.

Täytyy sanoo että itekkin aluks epäröin että vittidii kun on senverta kalliskin sali että halvemmalla pääsis muualla. Jokatapauksessa yhtään kyllä ei oo tarvinnu katua! Tarkemmin kun ajattelee niin ei olekkaan niin kallis kun käyttää hyödykseen noita alennuksia ja tarjouksia sekä treenaa säännöllisesti. Sillonhan se tietysti kalliiks tulee jos pitää aina pitkiä treenipausseja mutta aktiivikävijälle kertakäynnin hinta ei ole paha.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gymin Jäsenenä voit ja saat osallistua myös jäseniltoihin mm. pikkujoulut yms muuta, jäsenillat montakertaa vuodessa! Syömistä, juomista ja ohjelmaa. Viimeksi oli Bändi soittamassa ja monta kertaa ollut myös jatkot sovittu johonkin ravintolaan johon ollut drinkki lippuja, että aika hyvin.

Kuntostudio kuulemma nostaa hintoja uuteen paikkaan. Joutuuhan ne tietysti kasvaneet kustannukset jollakin kattamaan. Paljonkos se remontti tulikaan maksamaan? 400,000 euroa vai paljonko se oli? Siitähän oli Savon-sanomissakin juttua, mutta kovalla rahalla panostavat. Oli puhetta myös, että ne nostaisi vanhojen jäsentenkin kuukausi maksuja vähän. Voi nousta pieni haloo siitäkin!!!
Gymillä ne ei kuitenkaan nostanu hintoja ainakaan vanhoille jäsenille, mikä oli hyvä. Gymihän on huomattavasti halvempi kuin kuntostudio ja niiden uusien hintojen astuessa voimaan vieläkin halvempi;) Hyvää laatua halvemmalla.

Joo ei se kirje pidä paikkaansa. Tänään sanoi yksi myyjistä, että ei mene maksua heinäkuusta kun ei käytä "ryhmäjumppahommia". Missähän sitä heinäkuun treenaisi?

NalleKarhu sanoi:
Pientä mainosta vielä, eli salin sivut osoitteessa www.gym99.fi
mm.kuvia ja uutisia. Ja jos jäsenyys kiinnostaa ketä niin, kun liittyy jäseneksi gym99lle kesäkuun loppuun (30.6) mennessä, Gym 99 tarjoaa (kesäkuun) ja heinäkuun ilmaiseksi + liittymismaksusi 0,00 € (Norm 100,00 €)

Kaipa tätä täällä saa kysyä ...

Eli mitäs tuo jäsenyys gymillä velvoittaa ?

12kk kuukausikortti tms... ?

Ja minkä verran kuukausi jäsenille maksaa ?

Ei nettisivuilta löytyny tietoo - tai en osannu ehtiä ... mene ja tiedä...

Kaipa tätä täällä saa kysyä ...

Eli mitäs tuo jäsenyys gymillä velvoittaa ?

12kk kuukausikortti tms... ?

Ja minkä verran kuukausi jäsenille maksaa ?

Ei nettisivuilta löytyny tietoo - tai en osannu ehtiä ... mene ja tiedä...

Joo, 12kk suoraveloitusjäsenyys ja se 49€/kk muistaakseni.

Nostin tämän ketjun taas, sillä Studion on jo pitänyt aueta kahdesti. Nyt tarjoillaan avauspäivämääräksi 1.9. Odottelen mielelläni toki myös jouluun. :joulu3:

Nostin tämän ketjun taas, sillä Studion on jo pitänyt aueta kahdesti. Nyt tarjoillaan avauspäivämääräksi 1.9. Odottelen mielelläni toki myös jouluun. :joulu3:

Voi "kiva".. Olen vähän ihmetellyt tuota tapaa hoitaa toi muutto/remppahomma. Olis ehkä pitänyt olla ensin ne uudet tilat kunnossa ennenkun lyödään entiseltä salilta luukut kiinni. Sen enempää tosin ko. homman taustoista tietämättä. Voin vain kuvitella että saattaa jokusella Studion asiakkaalla v-käyrät nousta noiden "teemme parhaamme"-ilmoitusten myötä...

Olenkin tässä ihmetellyt että miten tonne Gymille on täs valunut niin paljon lisää porukkaa treenaamaan mutta taitaa olla entiset Kuntostudion asiakkaatki nykyisin siellä...

Kotkankallion ja rajalan salit on edelleen mun suosikkeja
badteeth.gif
. Laitteet kelpaa mulle varsin hyvin (vaikka vanhoja ovatkin) ja hinta ei päätä huimaa (6kk 28e)..

Näin muuten on. Rajalassa on niin paljon testosteronia ilmassa, että siellä treenaavat natutkin kärähtää testeissä! Mahtava ja maanläheinen ilmapiiri; rauta ja hiki haisee, eikä painojen kolinaa peitä viereisestä spinnigistä kantautuva discojumppa... ihmeen vähän naisia muuten käy:D

Gym 99 rules ja Fressi on aivan p.....tä! Kaikki Gym 99:lle, siellä avoimet ovet 7.4-8.4.2008

Kaikki Gym 99:lle, koko ajan toiminta paranee, seuraavaksi tulee jo saunatkin kehiin!!

Laitetaanko vuonna 2012 seuraava mainos tähän threadiin? :rock:

En tiedä kuinka stalwart olet ollut gym99 asiakas. Itse olin melkein 3v ja huomasin että ku uusi puoli tuli saliin niin hommat alko kusta sukille! hinnat alkoi nousta ja salille alkoi vain tulla lisää mummoja ja perus kuntolijoita. Asiat todellaki vaan alkoivat mennä huonommin! Kerran minulle valitettii kun pidin liian kovaa ääntä ku tein maastavetoa. Kaikki varmaan ymmärtää että jos tangossa alkaa olla aika lähelle omat maksimi painot niin ei ne ihan nouse ilman ähinää ja puhinaa. No siitä joku neiti henkilö kimpaantui ja valitti siitä sit henkilökunnalle, ei suoraa mulle vaa henkilkökunnon kautta sain kiitokset asiasta. kaikki tämä vain ku sen neidin pikkupentu kuuli vähä kirosanoja. Tosiaase sehän oli kuntosali eikä lastenhoitola jos ne pennut pitää sinne viedä niin ei siitä sit pidä pahastua. Paska paikka nykyään.

Eiköhän sillon ole vähän itsessäkin vika jos tarvii kiroilla treenatessa. Ei mulle ainakaan oo valitettu vaikka jotain ääntä iteki pidän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom