Kuopion kuntostudion muuttoperseily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yani
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin eka kirjoittaa vitutusketjuun, mutta eiköhän tämä oman ketjunsa ansaitse. Eli Kuopion kuntostudiolta tuli tuossa äsken äsken kirje, jossa kerrotaan salin muuttoaikatauluista uusiin, isompiin tiloihin. Entinen sali pistää ovet kiinni 25.6 ja on KOKO heinäkuun ajan kiinni (kaupungin työmiehet asialla?). Mikä parasta, kuukausimaksua joutuu siitäkin huolimatta maksamaan sen 50% normaalihinnasta. Vastineeksi on tarjolla ryhmäliikunta- ja spinning-tunteja Lyseon liikuntasalissa. Hieno homma, mutta kun kyseisille aktiviteeteille ei yksinkertaisesti ole tarvetta. :piis:

Kanssaveljiä?

Ei mun talous kaadu siihen puolikkaaseen kk-maksuun, mutta periaatteessakaan en halua maksaa tyhjästä. Varsinkin kun joudun nyt hakemaan tilapäistreenipaikan. Muutenkin CMS-klubien ehdot ovat melkoista jöötiä, mutta itse salilla minua on pitänyt sen hyvä laitevalikoima, väljä treenausmahdollisuus ja ihan hyvä ilmapiiri. Nyt kun Gym 99 on kanssa saanut uudet tilat, niin loikkaaminen sinne kuulostaa yhä viehättävämmältä. Tästä taisinkin jotain mainita Kisskissin kanssa jutellessani Gym 99:n tutustumiskäynnilläni ½ vuotta sitten.

:offtopic: Ja vituttaa myös pankin pitkät jonot ja paikalliset musiikkiliikkeen kovaa tiluttavat Bodom-teinit silloin kun haluaisi testata sitä mahtavasaundista Voxin kitaravahvaria. Lisäksi minulla on hiekkaa varpaiden välissä, en ole kännissä, ja minulla on mielipide Jari Tervosta. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OHO :O

Minnes se studio nyt muuttaakaan? Mä olen treenaillut gymillä, mut olen ollut poissa kaupungista jo kuukausia, joten olen ihan ulkona kaikesta.

MerZi sanoi:
OHO :O

Minnes se studio nyt muuttaakaan? Ja minne se gym99 menee nyt? Mä olen treenaillut jälkimmäisellä, mut olen ollut poissa kaupungista jo kuukausia, joten olen ihan ulkona kaikesta.

Studiosta en tiedä, mutta Gym99 ei oo muuttamassa. Siihen samaan rakennukseen on vaan tullut lisätilaa ja uusia laitteita ja sisäänkäynti on nyt rakennuksen toiselta puolelta.

edit: aika perseestä kyllä toi kuntostudion käytäntö että pitää maksaa vaikka sali on kiinni. Itse asiassa miten se voi olla mahdollista, eihän tuossa ole mitään kuluttajansuojaa??

Jep, mä hoksasin jo ja kerkesin editoida... Aloinkin ihmetellä, et kyllä se siinä vielä viikko sitten oli paikallaan. :D Eniveis, katoin nettisivuilta ja hyvältä näytti. Sinne ehdottomasti, minnekäs muualle.

Minun tietääkseni kuntostudio siirtyy siihen edes menneen kaupan tiloihin mikä on siinä anttilan alapuolella? vittu kun muista nimeä vaikka asun kiven heiton päässä :)

Jeshe sanoi:
Minun tietääkseni kuntostudio siirtyy siihen edes menneen kaupan tiloihin mikä on siinä anttilan alapuolella? vittu kun muista nimeä vaikka asun kiven heiton päässä :)

Se muuttaa Vuorikadulle, eli siihen entisen klux klux klan -marketin paikkeille. Ihan hyvältä kuulostaa kyllä uudet tilat.

Uusiin tiloihin (n.2000 m2) tulee seuraavat palvelut:
Ryhmäliikuntatilat 230 m2 ja 100 m
Sisäpyöräilytilat 100 m2
Kuntosali painopakkalaitteilla 330 m2
Kuntosali peruslaitteilla 100 m2
Naistensali/Kiertoharjoittelu 70 m2
Venyttelyparvi 50 m2
Cardioalue 80 m2
Ohjaus ja testauspalvelu
Hyvän Olon huone 40 m2 (mm. hierontaa...)
Kokous- ja koulutustilat (70 m2)
Lastenmaailma (60 m2)
Kahvio ja vastaanotto (80 m2)
Nettibaari
Solarium 2 kpl
Club-tila (varattavissa oleva ryhmätila 50 m2)
Naisten pukutila/sauna 200 m2
Miesten pukutila/sauna 130 m2

Uusien tilojen parkkihallissa on 93 autopaikkaa. Nämä autopaikat ovat jäsenillemme voimassa olevalla asiakaskortilla veloituksetta käytössä (2h)

Periaatteessahan tuolla CMS-passilla pääsisi muiden paikkakuntien salille. Mutta jostain syystä ei töitten jälkeen hotsita lähteä ajamaan Tampereelle.

"Ihan paskaa", tuumii jopa Pyynö-jänis

attachment.php

Liitteet

• jeejee.jpg
    jeejee.jpg
    86,5 KB · Katsottu: 2 331
Kyllähän toi tosi hyvältä kuulostaa, noi uudet tilat siis. Pitää sit käydä poikkeamassa ja kattomassa, millainen luxusmesta uudesta studiosta kehittyy.

Kotkankallion ja rajalan salit on edelleen mun suosikkeja
badteeth.gif
. Laitteet kelpaa mulle varsin hyvin (vaikka vanhoja ovatkin) ja hinta ei päätä huimaa (6kk 28e)..

omasta mielestä tuo gym99 on paljon parempi salina. jotenkin viihtysämpi.
en ite asu kuopiossa mutta molemmilla saleilla on tullut reenattua useasti.

Itellä ei studiosta ole kokemusta mutta en aio sitä kyllä varmaankaan hankkiakkaan.. senverta paljon olen siitä huonoa palautetta aina kuullut. Gymi on nykyisellään mielestäni aika hyvä. Laajennuksen jälkeen on kyllä todella paljon väljemmäksi paikka muuttunut. Ainut vaan mikä jäi harmittamaan tässä uudistuksessa oli se että kaikki uudet laitteet on vaan näitä painopakkahilavitkuttimia. Olisi mukava ollut saada esim toinen penkkipaikkakin salille. Toisaalta taas jalkapuolen laitteista täytyy antaa kiitosta. Löytyy ihan mukavasti niitä paikkoja ja koskaan ei ole vielä tarvinnut odottaa hetkeäkään omaa vuoroa.

ZweCCo sanoi:
Ainut vaan mikä jäi harmittamaan tässä uudistuksessa oli se että kaikki uudet laitteet on vaan näitä painopakkahilavitkuttimia.

Hei ne painopakkahilavitkuttimet on kivoja kun niihin kehtaa eksyä! :nolo:

...

Kohta on reginakin jo treenikassissa matkassa..

yani sanoi:
Mikä parasta, kuukausimaksua joutuu siitäkin huolimatta maksamaan sen 50% normaalihinnasta. Vastineeksi on tarjolla ryhmäliikunta- ja spinning-tunteja Lyseon liikuntasalissa. Hieno homma, mutta kun kyseisille aktiviteeteille ei yksinkertaisesti ole tarvetta. :piis:

Ei jumalauta voi olla mahdollista! Menet nyt sinne perkeleen salille ja pyydät näyttämään sopimuskohdan, jossa sanotaan, että salin ollessa suljettuna joudut maksamaan 50% kuukausihinnasta!!! Lukeeko siellä sopimusehdoissa niin? Jos ei lue niin asiassa ei ole mitään epäselvää ja jos siellä lukee niin, niin sitten yhteyttä johonkin kunnan kuluttajaneuvontaan tai ainakin vihjaus tästä salin henkilökunnalle... Minkä sopimuskohdan perusteella ne edes KEHTAAVAT pyytää sitä 50% normaalihinnasta? Jos Kuopiossa ei ole muita CMS-ketjun saleja niin asiassa ei pitäis olla MITÄÄN epäselvää. Tuolla periaatteella sitä salia ei kannata avata enää koskaan, jos ihmisiltä voidaan kyniä 50% normaalihinnasta vaikka sali on kiinni! :curs: Älkää nyt alistuko kaikkeen paskaan mitä kaiken maailman paskaketjut yrittää vedättää.

edit: Ja kysy nyt ihmeessä heti ensimmäiseksi tatun mielipide asiaan...

yani sanoi:
:offtopic: Ja vituttaa myös pankin pitkät jonot ja paikalliset musiikkiliikkeen kovaa tiluttavat Bodom-teinit silloin kun haluaisi testata sitä mahtavasaundista Voxin kitaravahvaria. Lisäksi minulla on hiekkaa varpaiden välissä, en ole kännissä, ja minulla on mielipide Jari Tervosta. :itku:

Äläs nyt,hiekka lähtee varpaitten välistä ja pääset vielä testaamaan sitä vahvaria.Minullakin on mielipide Jari Tervosta,mutta se ei nyt kuulu tähän että mikä se on :) Mutta itseasiaan,toi on kyllä aika perseestä! Lähe nyt kälppii sieltä ja tuut mun kanssa Kuopion-Halliin :D Tosin sekin on heinäkuun kiinni :curs:
En kyl pysty ymmärtämään miten ne voi kyniä ihmisiltä rahat, vaikkeivat pääse käyttämään salia! :(

Bloo sanoi:
Hei ne painopakkahilavitkuttimet on kivoja kun niihin kehtaa eksyä! :nolo:

No kävin kerran kokeilemassa joitain. Ainakin sen muistan että se reidenojennuslaite on ihan suolesta. En tykänny yhtään kyllä siitä. Ne Panattan laitteet on parempia. :rock: Se vatsalihaslaite tosin vois olla ihan asiallinen.. eipä vaan oo jaksannu testailla.

Jonku verran oon noita saleja nähny, kun sen verran monella paikkakunnalla oon ehtiny oleskella ja täytyy sanoa, että Gym99 on parhaimpia saleja, missä oon treenaillu. Mielettömän hyvässä kunnossa olevat laitteet ja niiden huolto toimii tosi hyvin. Laajennuksen myötä on tilaa tullu hyvin lisää, ystävällinen henkilökunta ja erittäin hyvä ilmapiiri. Treenaajat siivoavat jälkensä, eikä painoja loju lattioilla. Johan se Boogiekin sano, että suomen paras sali.

Gymille vaan kolisteleen puntteja. Hyvät laitteet ja paljon plussaa myös ilmapiiristä!! Kuntostudiolla kuten Gymilläkin on hyvät ja huonot puolensa, mutta Gymi on kuiteskii paljon parempi:) Mikä siellä Studiolla noin niinku yleisesti mättää? Paljon just kuullut vaan negatiivista palautetta sieltä?

Gymi ajaa kyllä omia tarkoituksiani ja motiiveita salilla käymiseen enemmän kuin studio. Mulle ainakin ilmapiiri ja ympäristö on tärkeä kun ajatellaan kehitystä. Ympärillä, kun on muita jotka treenaavat kovaa ja antaumuksella se motivoi myös itseäni eikä siellä olla siis vain lehtiä lukemassa;)

Pientä mainosta vielä, eli salin sivut osoitteessa www.gym99.fi
mm.kuvia ja uutisia. Ja jos jäsenyys kiinnostaa ketä niin, kun liittyy jäseneksi gym99lle kesäkuun loppuun (30.6) mennessä, Gym 99 tarjoaa (kesäkuun) ja heinäkuun ilmaiseksi + liittymismaksusi 0,00 € (Norm 100,00 €)

yani sanoi:
Kuopion kuntostudiolta tuli tuossa äsken äsken kirje, jossa kerrotaan salin muuttoaikatauluista uusiin, isompiin tiloihin. Entinen sali pistää ovet kiinni 25.6 ja on KOKO heinäkuun ajan kiinni (kaupungin työmiehet asialla?). Mikä parasta, kuukausimaksua joutuu siitäkin huolimatta maksamaan sen 50% normaalihinnasta.

Minä laittaisin tuossa tapauksessa kuntosalit hintakilpailuun, ja vaatisin joka tapauksessa saliyrittäjältä hyvitystä yhdestä hukkakuukaudesta.

Tuollaiset muuttoruljanssit ja isommassa mittakaavassa omistajanvaihdokset on se kuvio, minkä takia kannattaa harkita tarkkaan että lähteekö sitoutumaan vuoden mittaisiin salikortteihin. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom