Kuopio RockCock?

Ikä
36
Kuka oli paikalla eilen / on paikalla tänäänkin ilmouttautukoon tänne?

Tässä yks! Hauskaa oli, mutta olisi voinut olla jotain ohjelmaa alle 18v trio niskalaukauksen jälkeenkin. Ja tänään jatkuu kupitus 100-0 .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävitkö CHIDin keikalla Henkassa?Meitsin kavereitten bändi, soittaavat aikas hyvää musaa :rock: Itse en päässyt kun asun täällä Oulussa :itku:

harde20 sanoi:
Kävitkö CHIDin keikalla Henkassa?Meitsin kavereitten bändi, soittaavat aikas hyvää musaa :rock: Itse en päässyt kun asun täällä Oulussa :itku:

En käyny, oisko se ollu k16 vai??

Itsekin olin eilen RockCockissa. Tänään sitten töissä krapulassa. Meininki oli tosi hyvä. Harmittaa vaan se paskaputken hajoaminen, muuten olisin heittänyt tuon turkin pois.
Jäi tältä päivältä Mokoma, Kätilöt ja Subi, mutta tuleehan noita uusia keikkoja.. Pitäkää hauskaa minunkin puolestani! :rock:

Tulihan sitä rockcockia kuunneltua, tosin jynkästä käsin ;)

Tulihan siellä eilispäivänä käväistyä. Turmion kätilöt ja Mokoma veti tiukkaa settiä, Tarotkin menetteli mutta muista ei pahemmin jaksanu innostua.

Olihan muuten hupia lukea viime vuonna ensimmäisen (?) RockCockin jälkeen Savon Sanomien verkkopalvelun keskustelupalstaa. Siellä sisäänpäin kääntyneet, kaikkea uutta vieroksuvat savolaiset olivat hyvin pitkälle sitä mieltä että huumenuorille, huligaaneille ja muuten vaan piloille menneelle nuorisolle ei pitäisi moista tapahtumaa järjestää.

Tilalle suositeltiin metsätöitä, risusavottaa tai ihan suoraan selkäsaunaa jotta nuoriso saataisiin taas kaidalle tielle ja kaupunki rauhoitettua moisilta tapahtumilta.

Hyvä Kuopio !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom