Kuolemattomia sanontoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee aika usein vastattua "teoriassa kyllä ja käytännössäkin ehkä melkein" jos joku kysyy osaanko/voinko/pystynkö tekemään jotain tai toimiiko joku asia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On sitä ennenki korjattu tuntemattomia laitteita. Työ tekijäänsä opettaa.

Kyllä mä nä hommat osaan, oon mä näitä ennenki korjannnu.. Tuli todettua enne ku sain töissä laitteet sekasi :(

Ja kun joku ei tajua niin:
Pitääkö se saatana sulle ratakiskoista vääntää..

Huomasin just että mulla on aika lyhyt pinna toisinaan..

Tosta kun ottais paskanpuhumisen pois, niin huulet vaan liikkuis ;)

Joka vuosi yli 1000 tupakoitsijaa kuolee liikenneonnettomuudessa.

Tästä tuli mieleen yläasteen tupakkavalistukset. Meille tuli kerran koululle ihan Helsingistä asti asiantuntijat kertomaan meille tupakoinnin haitoista. Niiden luentoa ylistettiin ainakin kolme viikkoa ennen sen tapahtumista, ja vähintään toiset kolme sen jälkeen. Noh, luentohan oli sitä normaalia "pälä pälä blaablaa keuhkosyöpä häkä nikotiini viiskytseittemäntuhattakolmesataakakskytkuus myrkkyä blaablaa", mutta yksi lausahdus erottui muiden joukosta. Luennoitsija ikäänkuin painotti tätä, jotta se varmasti menisi kaikille perille, eikä yksikään viaton sielu ikinä kajoaisi tuohon paheeseen jota tupakaksikin kutsutaan...

"Kaikki tupakoitsijat kuolevat"

:david:

Nämä on entisen pomoni suusta: "voi, elläimen käsi!!" ja "se ei kädettä häviä mihinkään!!" Jotenkin oli niin herttaisen kuuloista kun iso mies suuttuu ja sieltä ei tulekkaan ärräpäitä :haart:

Tästä tuli mieleen yläasteen tupakkavalistukset. Meille tuli kerran koululle ihan Helsingistä asti asiantuntijat kertomaan meille tupakoinnin haitoista. Niiden luentoa ylistettiin ainakin kolme viikkoa ennen sen tapahtumista, ja vähintään toiset kolme sen jälkeen. Noh, luentohan oli sitä normaalia "pälä pälä blaablaa keuhkosyöpä häkä nikotiini viiskytseittemäntuhattakolmesataakakskytkuus myrkkyä blaablaa", mutta yksi lausahdus erottui muiden joukosta. Luennoitsija ikäänkuin painotti tätä, jotta se varmasti menisi kaikille perille, eikä yksikään viaton sielu ikinä kajoaisi tuohon paheeseen jota tupakaksikin kutsutaan...

"Kaikki tupakoitsijat kuolevat"

:david:
Ettei vaan ois nyt unohtunu tuosta se ''nuorempana''.

Nämä on entisen pomoni suusta: "voi, elläimen käsi!!" ja "se ei kädettä häviä mihinkään!!" Jotenkin oli niin herttaisen kuuloista kun iso mies suuttuu ja sieltä ei tulekkaan ärräpäitä :haart:

Oliko uskovainen? Yläasteella kaikki lestat samalla luokalla huuteli tuota "eläimen kättä" ja "voi käärmeenjälki"-lausetta kyllästymiseen asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom