Kuolemattomia sanontoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu
Intissä tullut vastaan.

"mikä siviilissä on homoutta, on armeijassa veljeyttä"

"Homous on sairaus ja sairauden voi poistaa hakkaamisella"

Ei äkkiseltään muuta mieleen. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pyysin kaveriani ryypiskelemään, ja jätkältähän oli rahat loppu, joten heitti : "Vituullako vihellät ku huulet o halaaki"... repesin:lol2:

"Ulvoen lähti luu hukan perseestä."

Isoisäni jälkipolville asti säilynyt sanonta. En vaan, perkele, ole vieläkään keksinyt missä tilanteessa tuota passaisi käyttää. Ehdotuksia? ;)

Hyökkäs ku isi äitin päälle.

Reilut 10v sitten intissä ollessa juuri valmistunut yliluutnantti joutuessaan viikonloppuna kouluttumaan totesi: "Sotilas on kuin kyrpä; Se menee sinne minne se työnnetään". Ilmeisesti oli kaverilla jotain suunnitelmia kys. viikonlopuksi.

"Menis vintille, mut ku rotat söi portaat."

Tää sopii mun mielestä aika moneen tilanteeseen silloin kun ois tarve tehdä joku homma, mut jokin estää sen tehokkaasti.

Jari Porttilan legendaarinen sanonta kun Martti Vainio oli kärynny dopingista: "toiset uskoo jumalaan toiset joulupukkiin minä uskon martti vainioon".

M: "Perkele ku tuolla ulkona on kylmä."
K: "Ei oo, se vaan tuntuu siltä"

Ja tuota voi käyttää aina :D

Ai tuo on joku läppä :jahas: Joku baarista ulostautuva tuli jutteleen jotain paskaa ku hytisin ulkona ja sanoin et on kylmä ni se kysy että onko mulla kylmä vai tuntuuko se vaan siltä :hyvä:

Jos joku kiirehtii: Älä hätäile Siiri-kulta, kyllä se pillu löytyy.

Jos jokin asia ei mene kunnolla paikoilleen tai on huonosti asennettu: Irvistää kuin vittu rikkinäisistä villahousuista.

Tämä oli eri muodossa tuolla threadin puolivaiheilla, mutta laitetaan tämä meidän paikallinen versio.

Mies on ku velliä pussissa vaikka selässä lukoo notta "Virkiä."

Virkiä on Lapualainen urheiluseura ja heidän verkkareiden selässä on aikoinaan lukenut "Virkiä"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom