Kun olen nyt aloittamassa käymään tuolla kuntosalilla ensimmäistä kertaa niin minkälaiset vaatteet olisi hyvät tuolla kuntosalilla entä kengät? Ja kun menen tuonne kuntosalille ensimmäistä kertaa niin alanko heti kokeilemaan nostaa penkistä raskaita painoja vai mistä oikein olisi hyvä aloittaa? Varsinkaa kun en tiedä juuri mitään noista laitteista mitä noissa laitteissa tehdään.
Entä minkälaista porukkaa yleinsä noilla saleilla on? Kun ennakkoluuloni ovat nyt sellaiset, että tuolla kuntosaleilla käy vaan tyyliin 25-45v. himmeet bodarit... ja sitten kun menen itse tuonne salille 68kg / 176cm ja 16v. niin tunnen oloni varmaan hieman pieneksi(?) :D
Ja sitten viimeinen kysymys. Pidättekö salilla käydessänne juomapulloa mukana vaiko mitä?
Ja siis tarkoituksenani olisi kasvattaa tuolla salilla käydessäni lihasmassaa.
Entä minkälaista porukkaa yleinsä noilla saleilla on? Kun ennakkoluuloni ovat nyt sellaiset, että tuolla kuntosaleilla käy vaan tyyliin 25-45v. himmeet bodarit... ja sitten kun menen itse tuonne salille 68kg / 176cm ja 16v. niin tunnen oloni varmaan hieman pieneksi(?) :D
Ja sitten viimeinen kysymys. Pidättekö salilla käydessänne juomapulloa mukana vaiko mitä?
Ja siis tarkoituksenani olisi kasvattaa tuolla salilla käydessäni lihasmassaa.