Kuntosalit Bangkokissa ja Pattayalla

Tarkoitus olisi löytää Bangkokin keskustan suunnalta huokea hotelli, jossa olisi myös kuntosali tai kuntosali löytyisi läheltä. Samoin Pattayalta.

Onko hyviä kokemuksia sikäläisistä saleista vai onko hotellien kuntosalit vain 3 käsipainoa ja jumppamatto?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvägeeni sanoi:
Tarkoitus olisi löytää Bangkokin keskustan suunnalta huokea hotelli, jossa olisi myös kuntosali tai kuntosali löytyisi läheltä. Samoin Pattayalta.

Onko hyviä kokemuksia sikäläisistä saleista vai onko hotellien kuntosalit vain 3 käsipainoa ja jumppamatto?

universal gym pattayalla, ja sitten hotelliks bestcorner (makebar)

Kuulin juuri että pattayan salilla olis menossa jonkinlainen remppa.Bkk:sta en osaa sanoa mitään, hotellin omat salit usien aikas hepposia mutta hyvällä mielikuvituksella kiskasee ihan hyvät lomareenit.

Pattayalla hotellihuoneiden hinnat lähtevät 350 bathista ylöspäin (100 bath ~ 2€).
Keskitason huoneen saa noin 500 bathilla yö, tällöin löytyy ilmastoinnit televisiot yms. perusjutut.

Itse olen pattayalla pyöriessä nähnyt pari eri kuntosalia, toinen jomtien beachroadin alussa ja toinen walking streetin loppupäässä. Monissa pattayan isoissa ja tasokkaammissa hotelleissa on kuntosali talon puolesta.

Joo, Pattayalla mennaan noista Vaikean antamista hinnoista ylospain kivuten ja taala bangkokissa...No kyllahan ne lahtee ihan 2 eurosta ylospain ja katto ei tuu heti vastaan. Itse tulisin ehdottomasti pelkilla lennoilla ilman hotellin varausta. Kylla taalta aina majapaikka loytyy ja ihan ookoo hinnallakin.

Bangkokissa saleja loytyy monenlaisia, mutta hotelleissa on aina vahan heikompaa tarjontaa eli kannattaa etsia ihan kunnon sali. Keskustasta niita loytyy, mutta halvalla ei kyllakaan. Oon aina valista pitany 80 juuron/kk hinnoista taukoa ja kayny kuukauden reenailee "puiston" saleilla eli isommissa ja paremmin pidetyissa puistoissa. Niissa on aina yleensa ilmanen punttikulma. Ei ole puhdasta tai laitteet uusimpia, mutta rauta loppuu harvoin.

Pattayalla walking streetin loppupaassa oleva Golden gym on lopetettu vast' ikaan. Universal muutti Sukhumvitille ja on mielestani nykyaan ihan susi. ei oo enaa sita samaa loistoa, mika rantakadulla oli. Oon ite kayny Pattayalla paikallisten suosimalla Centre Pattyan hotellin vieressa olevalla salilla aivan 2 roadin alussa...vai oisko lopussa. No sen kadun paassa kuitenkin just ennen kuin alkaa se iso maki Jomtien puolelle. Ei oo haapponen, mutta kylla sia reenin vetaa. kertamaksu on 1,20 juuroo. Ikuinen jasenyys tais olla 140 juuroo rajattomalla allaskaytolla...

Toivottavasti naista vahan helppia ja kysy lisaa, jos tarttet apuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom