kuntosaliohjelma armeijassa olevalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikke23
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä 3 jakoinen perusohjelma haussa.mitä kannattais ottaa huomioon kun välillä on rankkaakin koulutusta.
Kuinka palautuksen kanssa käy ja kannattaako palautusjuomaa ostaa?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse treenaisin 1-jakoisella, missä suosisin perus isoja pääliikkeitä. Proteiinia ja hiilaria jauheen muodossa ja älä stressaa turhia. Intti on loppujenlopuksi lyhyt aika, joten treenaata ehtii myöhemminkin. Treenaat voimien mukaisesti, koska jokatapauksessa treenien suhteen tuskin tulee olemaan se paras vuosi/ puolivuotta.

Eise rankkuus ole mikään tekosyy löysäillä mitä treenaamiseen tulee :) Syöt vaan tarpeeksi hiilareita niin kroppa palautuu nopeammin, ja toki jokainen bodari panostaa myös siihen proteiininsaantiin!

Joku fiksumpi saa heittää pätevämpiä neuvoja :D

Mä kehotan ottamaan todella iisisti treenaamisen kanssa intin aikana. Minä paskoin itseni intin aikana, olkapäät vaivaa vieläkin ja selkä ei tule olemaan entisellään varmaan koskaan, ainakaan ilman leikkausta. Kai se kokonaisrasitus vaan oli liikaa, en muutakaan syytä keksi kun ennen inttiä kesti paikat hyvin ja kovempaakin treeniä.

Nyt jälkiviisaana olisin ottanut iisimmin. Ne lihat mitä lähtee saa takaisin uskomattoman nopeasti. Kuuntele kroppaasi.

1jakoinen ehdottomasti koska tulee varmasti viikkoja kun pääset "vain" 1-2kertaa salille tai et ollenkaan.
Mulla oli intissä aika iisiä johtuen siitä että mua ei kiinnostanut koko touhu yhtään, mut laitettiin alunperinkin väärään paikkaan mitä papereissa luki. (Suojelupioneeri papereissa paikanpäällä selvisi että musta tulee tykkimies.)

Helppoahan tuolla on keskittyä treenaamiseen kun aikaa on alokaskauden jälkeen enemmän kuin tarpeeksi.

Jos menit laivastoon ja pääset laivalle, niin joka päivä mahdollisuus käydä salilla jos ei meripäivää. Paras valinta mitä omalla armeija uralla voi tehdä.

Itse vielä kesään asti armeijassa kärvistelevänä teen 1-jakoista starting strenght variaatiota:
Treeni 3-4 kertaa viikkoon kasarmiviikoilla (1 treeni viikonloppulomilla). Leiriviikoilla jää usein yhteen kertaan.

A treeni:
Kyykky 3x5
Penkki 3x5
Kulmasoutu 3x5
Ylimääräinen vetävä liike jaksamisesta riippuen

B treeni:
Kyykky 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Leuanveto lisäpainoilla 3x5
Ylimääräinen vetävä liike jaksamisesta riippuen

Maven jätin pois kun palautuminen tuntui vaikealta. Ruokailusta sen verran että aterioilla voi/pitää/kannattaa syödä niin paljon kuin jaksaa. Itse syön hyvin vähän karkkia/munkkeja, iltapalan yhteydessä 1,5 dl heraa. Päivässä menee ~2,5 litraa maitoa.

Eikös noi nyt kule tetsaris^^ Juu mut ite ottaisin varmaa yks tai kaksjakosenohjelman. Välillä tulee viikkoi ettei kerkeä niin paljon salilla käydä. Riippuu tietenki vähä mihin joutuu. Suurimmat ongelmat tulee vastaan noilla mettäreissuilla. Siellä se reenaus ja ruokailu vähä mitä on, mut kassul pysty reenailee aika hyvi. Ainaki omassa yksikössä. Joku viestimiestävastaava mie olin vaikka hienosti meitä esikuntakomppaniaks kutusttii.

Back
Ylös Bottom