Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei kai se orgamsi puun takaa tule, PAM! ja oih,oih,oih. En tiedä teistä naisista mutta kyllä minä tiedän milloin aletaan olemaan lähellä.
Tosiaan mielenkiintoinen näkemys. Naiset kun voihkivat salilla se on ihanaa mutta jos mies kävelee vastaan touhutippa sepaluksessa se on kaikkea muuta kuin ihanaa.

Et siis lauennut?Luulin kokeneeni tänään coregasmin kyykätessäni, mutta pettymyksekseni se olikin pelkkä pieru.
Ei kai nyt 17v huomais vaikka tapahtuis vieressä...
Mä ainaki huudan Brad Pittin nimee.Niinkuin yleensäkin, mitä muuta pitäisi huutaa?
No tämähän selittää, että miksi joku nainen kokeili ko. laitetta yhden sarjan verran, mutta siirtyi sitten pettyneen näköisenä muualle. :DKerran mä luin T-musclen foorumilta jonkun jutun ohjeistuksineen, miten siinä vatsalihastelineessa, jossa voi roikkua kyynärpäihin nojaten (joku roman chair tai vastaava siellä foorumin jutussa) voi saada orgasmin vatsoja treenatessa. No arvatkaa olinko heti kohta salilla koittamassa. Ei tullut! Olin niin pettynyt. :(
Mulla on aika jännä, et tuo tapahtuu kun teen ojentajia! Kaikki ojentajaliikkeet tekee sen, että alkaa tuntuun et pian tulee. En sit koskaan oo päässyt loppuun asti (onneks) ja en sitä välttämättä haluaiskaan. Tuntuu lähinnä inhottavalta tuommonen, varsinkin jos on muita lähettyvillä. Saanut alkaa pelkäämään ojentajaliikkeitä. :D
Haluaisin kyllä nähdä miten sä niitä ojentajaliikkeitä teet. ;)
No mieti nyt vaikka taljassa tehtäviä ojentajapunnerruksia. Joka kertahan se tanko/vaijeri/palomiehenhaka osuu ala-asennossa vehkeisiin :D Sitä en tosin osaa veikata miten pellukka vaikka kapean penkin tekee..:D
Olipas selkeä lause.