Kuntosalin seksiyllätys - coregasmi!

No ei kai se orgamsi puun takaa tule, PAM! ja oih,oih,oih. En tiedä teistä naisista mutta kyllä minä tiedän milloin aletaan olemaan lähellä.

Tosiaan mielenkiintoinen näkemys. Naiset kun voihkivat salilla se on ihanaa mutta jos mies kävelee vastaan touhutippa sepaluksessa se on kaikkea muuta kuin ihanaa.

täyttä asiaa!

se siitä tasa-arvosta sitten...:rolleyes:

Pitänee ruveta personal traineriksi ja painottaa keskivartalohallintaa naisille. Aina asiakkaan lauetessa kohoisi itsetunto "taas sain yhden naisen laukeamaan"

Onneksi löysin tämän threadin. Väsyttää pirusti ja mielessä jo kävi että lähdenkö salille ollenkaan. Nyt lähden varmasti.

Threadin vika, ei pystyny olla vilkuilematta ympärille tänää salilla. :curs:
... siis KOKO AJAN

Joutuu vanhaa threadia uudestaan herättelemään kun olen vasta sivustolle liittynyt.

Harmittavan tuttuja ovat tuntemukset varsinkin alavatsaa tehdessä. Monet niitä kokeneet tuntuvat olevan innoissaan ja ne, joilla ei tuntemuksia ole ollut, ovat kateellisia, mutta omalla kohdalla jättäisin nuo kiihottumiset salin ulkopuolelle. Onko joku "seksiyllätyksen" alavatsaa tehdessä kokeneista löytänyt liikkeitä, joita saisi tehdä rauhassa ilman pelkoa laukeamisesta??

Kerran mä luin T-musclen foorumilta jonkun jutun ohjeistuksineen, miten siinä vatsalihastelineessa, jossa voi roikkua kyynärpäihin nojaten (joku roman chair tai vastaava siellä foorumin jutussa) voi saada orgasmin vatsoja treenatessa. No arvatkaa olinko heti kohta salilla koittamassa. Ei tullut! Olin niin pettynyt. :(

Kerran mä luin T-musclen foorumilta jonkun jutun ohjeistuksineen, miten siinä vatsalihastelineessa, jossa voi roikkua kyynärpäihin nojaten (joku roman chair tai vastaava siellä foorumin jutussa) voi saada orgasmin vatsoja treenatessa. No arvatkaa olinko heti kohta salilla koittamassa. Ei tullut! Olin niin pettynyt. :(
No tämähän selittää, että miksi joku nainen kokeili ko. laitetta yhden sarjan verran, mutta siirtyi sitten pettyneen näköisenä muualle. :D

Voi jeesus mikä threadi. :D Ei voi enää koskaan katsoa vatsalihaskoneissa istuvia samalla tavalla...

Mulla on aika jännä, et tuo tapahtuu kun teen ojentajia! Kaikki ojentajaliikkeet tekee sen, että alkaa tuntuun et pian tulee. En sit koskaan oo päässyt loppuun asti (onneks) ja en sitä välttämättä haluaiskaan. Tuntuu lähinnä inhottavalta tuommonen, varsinkin jos on muita lähettyvillä. Saanut alkaa pelkäämään ojentajaliikkeitä. :D

Mulla on aika jännä, et tuo tapahtuu kun teen ojentajia! Kaikki ojentajaliikkeet tekee sen, että alkaa tuntuun et pian tulee. En sit koskaan oo päässyt loppuun asti (onneks) ja en sitä välttämättä haluaiskaan. Tuntuu lähinnä inhottavalta tuommonen, varsinkin jos on muita lähettyvillä. Saanut alkaa pelkäämään ojentajaliikkeitä. :D

Haluaisin kyllä nähdä miten sä niitä ojentajaliikkeitä teet. ;)

Mulla toi seksuaalisuus rajoittuu voimapyörällä rullaillessa kun meinaa kusta housuun :D Ihanku joku vatsalihas painaisi jotain rakkoa.

Haluaisin kyllä nähdä miten sä niitä ojentajaliikkeitä teet. ;)

No mieti nyt vaikka taljassa tehtäviä ojentajapunnerruksia. Joka kertahan se tanko/vaijeri/palomiehenhaka osuu ala-asennossa vehkeisiin :D Sitä en tosin osaa veikata miten pellukka vaikka kapean penkin tekee..:D

No mieti nyt vaikka taljassa tehtäviä ojentajapunnerruksia. Joka kertahan se tanko/vaijeri/palomiehenhaka osuu ala-asennossa vehkeisiin :D Sitä en tosin osaa veikata miten pellukka vaikka kapean penkin tekee..:D

Haha, veikkaan et toi johtuu siitä, että teen ojentajat yleensä treenin lopulla ja varmaan se verenkierto on niin kova siinä vaiheessa, että alkaa tuntuun SIELLÄ. :) Olipas selkeä lause.

Back
Ylös Bottom