Kuntosalin seksiyllätys - coregasmi!

Tietyt vatsalihasliikkeet, vatsat, vatsat:whip:

e: mulla on muuten vatsalihaspäivä tänään Activella Ruoholahdessa! :hyper:

Asiaa, mä tuun spottaan!
Eihän haittaa etten voi spotata ku yhdellä kädellä, silleen vähän vaan pakkotoistoa jeesata siinä jos ei jaksa?
Toinen on varattu...

Epätasa-arvoa! Kyllähän se nyt on hauskaa ja suloista kun naiset voihkivat salilla, mutta annas olla jos menen ja tyydytän itseäni levypainoon, kyllä sitä sitten heitellään kivillä ja huudetaan henkilökuntaa paikalle.. :curs:

Activelle kuulemma puuhailevat ns Dark Roomia tätä varten.

Sitten kun olet siinä kunnossa, että 25kg Leoko roikkuu hievahtamatta varressa, niin ei kukaan uskalla sua ulos tulla heittään.

Vatsadipissä ollut joskus hieman samanlaisia tuntemuksia mutta en ole koskaan jatkanut sarjaa niin pitkään että ehtisi tapahtua vahinkoa .

Ko. ilmiö lähestyi uhkaavasti myös joskus treeneissä, joissa teetettiin järjettömiä määriä kiertopotkuja putkeen. Mitä helvettiä siinä sitten teet kun huutavat vieressä että ei laiskotella, jalka nousee kun tiedät hyvin mitä tapahtuu jos jalka nousee vielä tarpeeksi monta kertaa...
Asiaa! :D
Tyhmää vaan et sit jos ehtii "vahinko" tapahtuu niin sarja loppuu kesken, kun tulee niin uupunut olo tuosta kaikesta ihanasta jumpasta..:lol2:

SerialLoser, heheheeee!

e: muistaakseni sain ekat ahaa-elämykset jossain 11-12 vuoden iässä kun tajusin roikkumisten/kiikkumisten yms. ilot.. :D Siitäpä vasta riemu alkoi, kun kekkasin et toihan tuntuu kivalle :hyper:

Jaa toimivatko kiertopotkutkin tollaseen??

Täytyypi varmaan vetää seuraavaksi potkupainotteiset treenit ja tsiigailla vastetta...

Siis äijänä jonkinasteisen tapahtuman on saanut aikaan siinä 12-14v roikkumalla... Tämän jälkeen homma ei olekkaan toistunut... Kivaa olisi jos onnistuisi vieläkin. :D

Siis äijänä jonkinasteisen tapahtuman on saanut aikaan siinä 12-14v roikkumalla...

Aika vitun kauan piti kyllä roikkua. No, toiv oli sen väärti.

Itsellä ainoat eroottissävytteiset tapahtumat salilla ovat olleet vain sellaisia,
kun on nostanut katsettaan ja siinä onkin ollut jonkun kanssatreenaajan
persikka silmää iskemässä ihan edessä.
Kun esim itse tein reisikoukistuksia maaten, ja nostin katseeni niin huomasin, että edessä olevassa donkey-pohjekoneessa joku tytteli trikoissaan pohkeitaan ponnisteli.

siis pakko sanoa että kyllä naisilla on KIVAA!!!! :eek:

miettispä itsekki jos sais orgasmeja pitkin treeniä niin mähän olisin ainaki 10kg massiivisempi ku olis paljo enemmän motivaatioo kulkee salilla, eikä tarttis turhia vedellä hanskaankaa ku voi vaan treenaa.

ja tämä on muutenki epäreilua, naisilla niitä orgasmeja satelee salilla ja kaikkialla muualla paitsi miehen kanssa ollessa :D

Epätasa-arvoa! Kyllähän se nyt on hauskaa ja suloista kun naiset voihkivat salilla, mutta annas olla jos menen ja tyydytän itseäni levypainoon, kyllä sitä sitten heitellään kivillä ja huudetaan henkilökuntaa paikalle.. :curs:

Edit. eikö niitä vatsalihasliikkeitä voi tehdä kotona? Pimeässä huoneessa. Sama asia jos minä tulisin tekemään cock pushuppeja siihen teidän viereenne kun väännätte vatsalihaksia, prkl.

Päivän parhaat naurut :D
Thnx!

No oisko se ny niin kiva miehena ruikkia lahkeeseen kesken junpan :D
Joutuuhan sitä kyllä treenin jälkeen muutenkin menemään suihkuun :lol2:

miettispä itsekki jos sais orgasmeja pitkin treeniä niin mähän olisin ainaki 10kg massiivisempi ku olis paljo enemmän motivaatioo kulkee salilla, eikä tarttis turhia vedellä hanskaankaa ku voi vaan treenaa.

No niin varmaan. Siinä mitään massiivisia oltas jos tiukan sarjan jälkeen valahtas lasti housuihin, laitettas makuulle kylkeä kääntäen, pierastas vaimeasti ja vaivuttas uneen.

disclamer: En kyl oo massiivinen muutenkaan, se vaatis reenausta.

Joillekin naisille riittää pelkkä juoksu tai pyöräily, ei ole pelkkä salitreenaajien ilo.;) Lasketaanko se jos on saanut unissaan juostessa?:rolleyes:

Miekin oon ton kokenut! Just vatsarutistuskoneessa. Kun ekan kerran kävi niin ihan vahingossa niin oli kyllä vähän "hui eikai kukaan huomannut mitään" -olo. :)

Miekin oon ton kokenut! Just vatsarutistuskoneessa. Kun ekan kerran kävi niin ihan vahingossa niin oli kyllä vähän "hui eikai kukaan huomannut mitään" -olo. :)

Nyt on pakko kysyä ihan vain tarkentavana kysymyksenä:) Vahingon jälkeen tarkoituksella saavutetut orgasmit eivät enää ole säikäyttäneet? En kuitenkaan kysy, onko näitä kokemuksia useita...

=)

hmm olenkohan mä ainoa mies jota lähinnä iljettää nämä naikkosten coregasmit O_o.. ihan oikeesti ihmiset treenaa siellä salilla niin te tulette hinkkaamaan toosaanne johonkin kuntopyörän satulaan mitä vittua :lol2:?! Niinkuin Solid Necro sanoi "Kyllähän se nyt on hauskaa ja suloista kun naiset voihkivat salilla, mutta annas olla jos menen ja tyydytän itseäni levypainoon, kyllä sitä sitten heitellään kivillä ja huudetaan henkilökuntaa paikalle.." .

Toki ymmärrän jos vahinkoja sattuu..kyllä itsellänikin joskus perse laulaa jalkaprässissä mutta en mä nyt tarkoituksella ala änkäämään siinä:rolleyes:

Vaikka elämme naisten seksuaalisen vallankumouksen aikakautta niin kyllä silti mun mielestä tuollaiset asiat edelleen kuuluvat jonnekin aivan muualle kuin salille:piis:

hmm olenkohan mä ainoa mies jota lähinnä iljettää nämä naikkosten coregasmit O_o.. ihan oikeesti ihmiset treenaa siellä salilla niin te tulette hinkkaamaan toosaanne johonkin kuntopyörän satulaan mitä vittua :lol2:?! Niinkuin Solid Necro sanoi "Kyllähän se nyt on hauskaa ja suloista kun naiset voihkivat salilla, mutta annas olla jos menen ja tyydytän itseäni levypainoon, kyllä sitä sitten heitellään kivillä ja huudetaan henkilökuntaa paikalle.." .

Toki ymmärrän jos vahinkoja sattuu..kyllä itsellänikin joskus perse laulaa jalkaprässissä mutta en mä nyt tarkoituksella ala änkäämään siinä:rolleyes:

Vaikka elämme naisten seksuaalisen vallankumouksen aikakautta niin kyllä silti mun mielestä tuollaiset asiat edelleen kuuluvat jonnekin aivan muualle kuin salille:piis:
Tuskimpa sitä kukaan tarkotuksella tekee. Tietyissä liikkeissä tietyt lihakset aktivoituvat. Mut vähän huonompi homma, jos vaikka valmentaja sanoo, että seuraavaks tehään vatsat sitten tos dipissä. :D Mitäs vastaat??
"Emmä voi ku laukeen":lol2::lol2::lol2:

Siis, ei tuossa nyt siitä ollut kysymys vaan siitä, että se "täyttymys" tulee ihan normaalisti, esim. vatsalihasliikkeitä tehdessä.

Koita nyt vähän relata, onko se nyt paha juttu, jos naiset ihan tosissaan "nauttii treenaamisesta" :D

Back
Ylös Bottom