Kuntosalin seksiyllätys - coregasmi!

Kuntosalin seksiyllätys - coregasmi!

Kuntosalilla treenaaminen vaatii pitkäjänteisyyttä ja sisua, jos haluaa tuloksia. Joskus salilla huhkiminen saattaa lisäksi johtaa myös seksuaaliseen kiihottumiseen.

Nainen voi huhkia itsensä kuntosalilla orgasmiin asti, ainakin Men´s Health lehden päätoimittajan saaman palautteen perusteella.

Men's Health -lehden päätoimittaja Adam Campbell mainitsi kuntosaliorgasmin eli coregasmin blogissaan ja yllättyi saamastaan palautteesta.

Naiset ympäri Yhdysvaltojen ottivat yhteyttä omien kokemustensa innoittamina.

- Minulla se tapahtuu, kun olen tekemässä kolmatta 15 kerran toistoa. Jos jatkan 15 kerran jälkeen vielä muutaman niin, kyllä... voin saada orgasmin. Eikä sitä kukaan edes huomaa, uskokaa pois, eräs nainen kirjoitti Campbellille. Naisten palautteesta kertoi Women´s Health lehden nettiversio.

Toinen nainen kertoi kirjeessään, miten hänelle coregasmi tulee jalkaprässissä.

- Parhaan coregasmin saan, kun annan jalkojen tulla aivan alas lähelle lattiaa.

Yleensä coregasmit olivat yhteydessä vatsalihasten tekemiseen tavalla tai toisella.

Women´s Health lehti kysyi asiantuntijoilta, onko kuntoiluorgasmin saaminen oikeasti mahdollista. Vastaus oli, että kyllä on.

Seksiterapeutti Victoria Zdrok kertoo, että yleensä naisen pitää jännittää alavartaloaan ja jalkojaan, ennen kuin he voivat saada orgasmin. Näin tapahtuu myös kuntoillessa.

Kuntoilu vapauttaa elimistöstä myös endorfiinia ja dopamiinia, joita tarvitaan orgasmissa. Sitten kun alaraajojen jännittäminen stimuloi myös naisen sukuelimiä, voi tilanne johtaa orgasmiin.

Lääkäri Joy Davidson arvelee, että coregasmin saavuttavat parhaiten naiset, joilla on hyvät lantiolihakset.

- Tietyt harjoituksen vaikuttavat syviin vatsalihaksiin ja sisäreisiin, jolloin lantiolihakset myös työskentelevät. Tällöin myös lantion alueella olevat hermot saavat stimulointia ja saattavat aiheuttaa coregasmin

Lähde: http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1678895

Naiset ne osaa ottaa kuntoilusta kaiken irti :\

Been there, done that ;)

Voimistelutunnilla piti kiivetä köyttä pitkin ylös. Siitä tuli vähän semmonen orgasminen tunne.

Voimistelutunnilla piti kiivetä köyttä pitkin ylös. Siitä tuli vähän semmonen orgasminen tunne.

Sanoisin ennemminkin että siitä tuli semmonen paljon orgasminen tunne. :D

Aiheesta vielä sen verran, että olin joskus Vaasassa salilla ja mun vieressä teki joku mimmi vatsalihaksia sellasessa rutistuspenkissä... Ja yht'äkkiä se mimmi sai orgasmin. Asiasta ei voinut erehtyä. :hyper:

Kesken hitaan vatsalihassarjan sen mimmin jalat alko täriseen, siltä karkas voihkasu ja sen piti jättää sarja kesken. Ja ne jalat vaan jatko sheikkaamista. :dance2:

Seuraavaksi sitten uutisoidaan, että naisten salilla käynti on lähtenyt räjähdysmäiseen kasvuun :D

Aika vähän tästä asiasta on puhuttu jostain syystä. Totta se on kuitenkin. Oman kokemukseni mukaan hapotus on aika kovaa lihaksissa, jotta coregasmi on mahdollista. Kipu ja nautinto kulkee siis käsikädessä. Josko tällä saisi naisia innostumaan käymään salilla, mitenhän sen asian oikein muotoilisi - lihakset voimistuu, ryhti paranee, kehonkoostumus muuttuu jne... niin ja joo, voit saada orgasmeja treenatessasi :D. Jalkatreenit on kivoja :puntti:

Been there, done that ;)

Köhöm...mitäs liikettä tehdessä tätä sattuu...että tiedän tarkkailla...

Aiheesta vielä sen verran, että olin joskus Vaasassa salilla ja mun vieressä teki joku mimmi vatsalihaksia sellasessa rutistuspenkissä... Ja yht'äkkiä se mimmi sai orgasmin. Asiasta ei voinut erehtyä. :hyper:

Kesken hitaan vatsalihassarjan sen mimmin jalat alko täriseen, siltä karkas voihkasu ja sen piti jättää sarja kesken. Ja ne jalat vaan jatko sheikkaamista. :dance2:

Edit, swiddu mä linnoittaudun tänään sinne vatsarutistuskoneiden tienoille Ruoholahden Activella,
tämä on päätetty.

Köhöm...mitäs liikettä tehdessä tätä sattuu...että tiedän tarkkailla...

Edit, swiddu mä linnoittaudun tänään sinne vatsarutistuskoneiden tienoille Ruoholahden Activella,
tämä on päätetty.
Tietyt vatsalihasliikkeet, vatsat, vatsat:whip:

e: mulla on muuten vatsalihaspäivä tänään Activella Ruoholahdessa! :hyper:

Epätasa-arvoa! Kyllähän se nyt on hauskaa ja suloista kun naiset voihkivat salilla, mutta annas olla jos menen ja tyydytän itseäni levypainoon, kyllä sitä sitten heitellään kivillä ja huudetaan henkilökuntaa paikalle.. :curs:

Edit. eikö niitä vatsalihasliikkeitä voi tehdä kotona? Pimeässä huoneessa. Sama asia jos minä tulisin tekemään cock pushuppeja siihen teidän viereenne kun väännätte vatsalihaksia, prkl.

Me too:D, kyllä niitä vatsoja kannattaa treenata;)
Joh, toudellakin:haart::lol2:

Tytteli, alkoi muuten himottaa kummasti vatsatreenit! Enään 4 tuntia niin pääsee jumppaileen! :D

Miksi naisilla on tällaisissakin asioissa kivempaa?

Meikäläisellä lähinnä puutuu munat tunnottomiksi pitkän kuntopyöräsession päätteeksi, mutta sen suurempia seksuaalisia kokemuksia ei mulla salilta ole.

Voisin kuvitella että hulkki on esim pystynyt ejakuloimaan tehdessää etukyykkyä volyymipainotteisesti. En ole varma

Meikäläisellä lähinnä puutuu munat tunnottomiksi pitkän kuntopyöräsession päätteeksi, mutta sen suurempia seksuaalisia kokemuksia ei mulla salilta ole.
Joo ja saa esim. 60min spinningin jälkeen suurennuslasilla etsiä että missä ne munat ovat... mistähän moinen johtuu...

Back
Ylös Bottom