Kuntosalin perustaminen

Win-Win.

Joskus sitä jopa maksaisi siitä että nämä "asenne-äijät" menisi huutamaan sinne yhden ainoan lampun alle.

Ja nämä asenne-äijät olisivat valmiita maksamaan siitä ettei salilla tarvitsisi katsoa mummoja ja fruittareita tekemässä vatsoja/penkkiä/habaa. Ja pointtina vielä se ,että ei tässä olla mitään HC-bodymunkkeja jotka tekee sarjat kauhealla mörinällä ja ärjymisellä, painoja heitellen. Vaan pointti oli se että tuollaisissa paikoissa voi keskittyä siihen itse olennaiseen ilman ,että tarvitsee odottaa milloin christensen-petteri von kermaperse tekee räckissä 40 toiston hauiskääntö sarjansa loppuun.

Siis lämmittämätön paikka ? 30 asteen pakkasellahan ei oo minkäännäkäköstä loukkaantumisriskiä sit

Kyseiset tilat on siis erään hallin kellarissa, talon yläpuoli on luonnollisesti lämmitetty ,mutta kyllä siellä lämpötila on näin talvella sellaista +5-10 luokkaa, arvioisiin. Kyllähän treenatessa lämmin tulee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toki kavereiden kans on kaikkein mukavin reenata. mutta semmonen "äijä" touhu, että joku kaks sataa kilonen haiseva läski on hionnut jossain penkissä ennen mua nii ei kiinnosta.. ja ei mua haittaa jos mun salila käy hyvännäkösiä naisia reenailee ojentaja leventäjä laitteilla, vai mitä vittu ne on.. mukavahan niitä on sarjojen välis tsiikailla

... että tuollaisissa paikoissa voi keskittyä siihen itse olennaiseen ilman ,että tarvitsee odottaa milloin christensen-petteri von kermaperse tekee räckissä 40 toiston hauiskääntö sarjansa loppuun...

I´m soooo busted. :haart:

Eiköhän tämä ollut tässä.
Tsemppiä teille oikeille miehille sinne kellariin ja laittakaa pitkät kalsongit ja pipo jos tulee oikein kylmä.
Mä lähdenkin tästä tekemään hauiskääntösarjoja.

I´m soooo busted. :haart:

Eiköhän tämä ollut tässä.
Tsemppiä teille oikeille miehille sinne kellariin ja laittakaa pitkät kalsongit ja pipo jos tulee oikein kylmä.
Mä lähdenkin tästä tekemään hauiskääntösarjoja.

Ompa taas väsynyttä juttua... :zzzz:
Kuten jo painotin, jos sinne salille on aikomus mennä jauhamaan paskaa tai treenaamaan reiden lähentäjiä niin tottakai sitä voi tehdä millä salilla haluaakin.
Itse en tuollaisesta touhusta perusta, ja tämän takia tuo treenipaikka on kovasti omaan mieleen.
"Äijäilyllä" ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom